Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
In SHIB we trust.

0.01 cent dream
1.00 usd for Long term
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Binance Futures

AR/USDT Take-Profit target 1 βœ…
Profit: 14.0122% πŸ“ˆ
Period: 15 Minutes ⏰
LINK CRO Akan Terkeluar Dari Top 20 Di Hujung 2022?

ALGO FTM ATOM kini di Top 20-30, LINK CRO di Top 10-20.

For now top 10 coin saya no komen lah, semua dah diisi oleh coin jenis platform smart contract selain BTC n stable coin.

Di rank Top 10- 20 pula, i think LINK dan CRO maybe tak kukuh nak isi posisi itu.πŸ€”πŸ€”

Sy predict LINK CRO mungkin akan terkeluar from top 20 n diisi oleh ATOM FTM ALGO. Mcm mna pulak dgn DOGE dan SHIB? Tahun ni mungkin masih boleh stay top 20, tahun depan? Meme season maybe? πŸ”₯

Why nk perlu predict coin rank ni ? 😝
1. Utk tgk how market/industri berkembang.
2. Utk tgk pola/minat pelabur macam mana.
3. Utk senang nak set target ROI (Return of Investment) jika boleh "tahu" bagaimana harga sesuatu coin itu bergerak.
4. Saja nak "mengasah" instinct pelabur dlm diri kita🀣🀣🀣
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
DOGE done TP 1 dan 2

Dan otw ke TP 3, 4, 5, dan 6 😜
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Sand can buy dlm zon
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
FTT dah 45 gais πŸ₯Ά
The Apprentice Code πŸ’Ž
Photo
1Inch dah jalan πŸ“ˆ. Sape yg masuk boleh take profit di zon atas ya
PANDANGAN SY HARI INI (FUNDEMENTAL)

Sistem "Old Blockchain" bantutkan pertumbuhan coin?

Pd pandangan sy , ETH BSC SOL ONE semua still masih ada kelemahan dr segi improvasi sistem.

Kemungkinan network utk "down" adalah bila2 masa.
Ini bermakna , coin yg sy nyatakan masih tak cukup stabil dan selamat digunakan for mass adoption and institut kewangan.

Tak dinafikan coin platform smart contract generasi kedua masih juga belum perfect. New hope skang beralih kpd coin platform smart contract generasi 3-4 dan keatas.

Harapan sy adalah semoga tahun ni ada improvasi positif utk coin platform smart contract (Just my fundemental analysis)

Btw jika betul nak cuba, try IRIS QANX OLT DAG MAP MTV SAITO VITE ROSE LGCY CSPR ORAI.

Antara coin yg saya agak yakin sikit 50/50 πŸ€”If nak pilih top 5, mungkin saya akan pilih IRIS MAP SAITO QANX ORAI.

IRIS mrupakan ZONE dlm ekosistem ATOM yg akan mbuka interoperability ATOM kpd ekosistem BSN(China Blockchain Industry). MAP ni Layer 0 yg interoperability dlm ekosistem nya n bagii saya lebih menarik berbanding DOT ATOM AVAX.

SAITO pula Layer 1 dlm Layer 0 DOT, penerima grant drpd Web 3 Foundation. QANX merupakan Layer 1 pertama yg Quantum Resistant. ORAI Layer 1 yg fokus pd AI use case dan application.

IRIS SAITO QANX ni boleh cuba letak dlm kategori medium risk medium return, target ROI 10-20x. ORAI MAP bleh cuba high risk high return, target ROI atas 20x. Hodl period 1-2 tahun.

Coin kt atas ni. Kebanyakannya high risk high return. Not a buy call ya 🀞🏻, Korang cuba DYOR sendiri ya
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
MATIC Take Profit 3 πŸ₯³ Bravooo
Salah satu coin yg sy bgi dlm group vip bulan lepas, masa tu murah sgt lg πŸ€ͺ, skang dah profit kaww2 πŸ€‘.

Untung la yg mana join Vip awal2 ditubuhkan dulu. Korang xcaya korang p lah tanya member yg join awal VIP 😝

But korang belum terlambat lg taw πŸ₯³. Masih byk coin yg nk meletup utk tahun ni.

Jom join VIP , PM @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Sapa yg beli CELR and Doge masa sy bg ni, now dah top gainer πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Beware trade tu gais, whales dah bg hint akan ada pump besar besaran dlm masa terdekat ni.
Coin akan dipump ialahhh