Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
HNT Take Profit 1 βœ…
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
ONE Take Profit 2 βœ…
Fuhhh signal dari VIP πŸ₯³

Berminat boleh PM @TheCodee
Tahniah member vip πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
CELO/USDT
Exchanges: Binance Futures, Bybit USDT
Signal Type: Regular (Short)
Leverage: Cross (20x)
Margin: 2.0%

Entry Targets:
1) 5.18000
2) 5.38756

Take-Profit Targets:
1) 5.10840
2) 5.05680
3) 5.00520

Stop Targets:
1) 5.46960
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
SIGNAL SPOT

ALCX/BTC
Exchanges: Binance
Signal Type: Regular (Long)

Entry Targets:
1) 0.00746500
2) 0.00697082

Take-Profit Targets:
1) 0.00761430
2) 0.00776360
3) 0.00791290

Stop Targets:
1) 0.00686780
Salah satu coin favourite sy, why sy begitu yakin? Sbb sy dah DYOR n monitor dari awal coin ni.

Come on gais sempat lg korang nk buat profit. Masih belum terlambat sbb harga coin ni masih mampu milik.

Join VIP kami , pm @TheCodee
Ni posting sy 3 hari lepas xsilap. and now cer pegi tgk NEAR dah brapa skang 😝
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Binance Futures

CELO/USDT All take-profit targets achieved 😎
Profit: 40.0517% πŸ“ˆ
Waaah ari ni ada signal menarik laaa 🀩
In SHIB we trust.

0.01 cent dream
1.00 usd for Long term
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Binance Futures

AR/USDT Take-Profit target 1 βœ…
Profit: 14.0122% πŸ“ˆ
Period: 15 Minutes ⏰
LINK CRO Akan Terkeluar Dari Top 20 Di Hujung 2022?

ALGO FTM ATOM kini di Top 20-30, LINK CRO di Top 10-20.

For now top 10 coin saya no komen lah, semua dah diisi oleh coin jenis platform smart contract selain BTC n stable coin.

Di rank Top 10- 20 pula, i think LINK dan CRO maybe tak kukuh nak isi posisi itu.πŸ€”πŸ€”

Sy predict LINK CRO mungkin akan terkeluar from top 20 n diisi oleh ATOM FTM ALGO. Mcm mna pulak dgn DOGE dan SHIB? Tahun ni mungkin masih boleh stay top 20, tahun depan? Meme season maybe? πŸ”₯

Why nk perlu predict coin rank ni ? 😝
1. Utk tgk how market/industri berkembang.
2. Utk tgk pola/minat pelabur macam mana.
3. Utk senang nak set target ROI (Return of Investment) jika boleh "tahu" bagaimana harga sesuatu coin itu bergerak.
4. Saja nak "mengasah" instinct pelabur dlm diri kita🀣🀣🀣
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
DOGE done TP 1 dan 2

Dan otw ke TP 3, 4, 5, dan 6 😜
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž