Bila BTC akan π
Anonymous Poll
59%
Tunggu US umum tarikh interest rate
41%
Settle isu shutdown di Kazakhstan
ETHERUEM vs SOLANA
ETH ada kelebihan as a 1st mover dlm kategori platform smart contract. Walaupon kita tahu platform slow n fee mahal, but , solana projek byk yg dah lama bertapak dan "ultimate decentralize", i think ETH can still dapat survive.
SOL pula mpunyai kelebihan dr segi support dan back up daripada VC jerung dan elite Silicon Valley. Platform tak canggih mana tetapi still can survive sebab "hype" yg dicipta oleh backers semua tu.
Jom kita ramal, lagi 5 tahun dari sekarang, adakah ETH SOL masih akan kekal dalam Top 10 coin kah??π€
My prediction: ETH mungkin masih kekal utuh dalam top 10 coin, n SOL pula i think maybe happen mungkin dah terkeluar dari top 10 coin.π€
Amacam?
Jom join VIP kami utk dapatkan byk lg input selain boleh buat profit kaw2 dgn signal π₯³
Jom mandi profit, now market tgh slow, bila market dh start rancak balik, u can get bebanyak profit π€©
pm @TheCodee
ETH ada kelebihan as a 1st mover dlm kategori platform smart contract. Walaupon kita tahu platform slow n fee mahal, but , solana projek byk yg dah lama bertapak dan "ultimate decentralize", i think ETH can still dapat survive.
SOL pula mpunyai kelebihan dr segi support dan back up daripada VC jerung dan elite Silicon Valley. Platform tak canggih mana tetapi still can survive sebab "hype" yg dicipta oleh backers semua tu.
Jom kita ramal, lagi 5 tahun dari sekarang, adakah ETH SOL masih akan kekal dalam Top 10 coin kah??π€
My prediction: ETH mungkin masih kekal utuh dalam top 10 coin, n SOL pula i think maybe happen mungkin dah terkeluar dari top 10 coin.π€
Amacam?
Jom join VIP kami utk dapatkan byk lg input selain boleh buat profit kaw2 dgn signal π₯³
Jom mandi profit, now market tgh slow, bila market dh start rancak balik, u can get bebanyak profit π€©
pm @TheCodee
π¬ Ethereum founder Vitalik Buterin said he supports the multichain ecosystem concept, but is "pessimistic" about crosschain bridges. He called the latter vulnerable to 51% attacks.
According to Buterin, if an attacker succeeds in capturing most of the blockchain's power, he will not be able to take away users' cryptocurrency because it "would violate the rules of the protocol. He stressed that crosschain bridges do not provide such guarantees, which means there is a risk of losing money.
"Even if there is a perfect bridge based on ZK-SNARK that fully validates the consensus, it is still vulnerable to theft through 51% attacks," he said.
According to Buterin, if an attacker succeeds in capturing most of the blockchain's power, he will not be able to take away users' cryptocurrency because it "would violate the rules of the protocol. He stressed that crosschain bridges do not provide such guarantees, which means there is a risk of losing money.
"Even if there is a perfect bridge based on ZK-SNARK that fully validates the consensus, it is still vulnerable to theft through 51% attacks," he said.
Forwarded from The Apprentice Code π
Binance Futures
AVAX/USDT Take-Profit target 1 β
Profit: 20.0% π
Period: 8 Minutes β°
AVAX/USDT Take-Profit target 1 β
Profit: 20.0% π
Period: 8 Minutes β°
Forwarded from The Apprentice Code π
Binance Futures
AVAX/USDT Take-Profit target 2 β
Profit: 30.0% π
Period: 14 Minutes β°
AVAX/USDT Take-Profit target 2 β
Profit: 30.0% π
Period: 14 Minutes β°
Forwarded from The Apprentice Code π
AVAX perform π₯³
Binance Futures
AVAX/USDT All take-profit targets achieved π
Profit: 40.0% π
Period: 22 Minutes β°
Binance Futures
AVAX/USDT All take-profit targets achieved π
Profit: 40.0% π
Period: 22 Minutes β°
Gerakan BTC dah tak relevan utk Alt Coin?
For me, dari 2020 lagi, majoriti altcoin slowly berusaha utk lepas dari cengkaman naik turun BTC, The way i see it, kebanyakan crypto skang naik turun dah tak ikut BTC dah, tp ikut event dan byk bergantung pd keadaan ekonomi dunia, maybe dalam tempoh 3-5 tahun rasanya BTC dh tak relevant digunakan utk predict gerakan altcoin.
Maybe?
For me, dari 2020 lagi, majoriti altcoin slowly berusaha utk lepas dari cengkaman naik turun BTC, The way i see it, kebanyakan crypto skang naik turun dah tak ikut BTC dah, tp ikut event dan byk bergantung pd keadaan ekonomi dunia, maybe dalam tempoh 3-5 tahun rasanya BTC dh tak relevant digunakan utk predict gerakan altcoin.
Maybe?
Yang mana masih berfikir nak join VIP tu, Jgn lama2 yaa π. Member VIP dah merasa profit. Anda bila lagi.
Ni link Channel Feedback VIP Member.
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Ni link Channel Feedback VIP Member.
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Telegram
Feedback VIP Member Codee
Berikut adalah feedback dari mereka yang sudah menjadi member VIP Codee π₯³
πΈ Changpen Zhao is the richest cryptocurrency entrepreneur
Bloomberg estimates Binance CEO Changpen Zhao's fortune at $96 billion and gives him first place in the list of cryptocurrency billionaires. Satoshi ($45.8 billion), the purported creator of bitcoin, comes in second, while Sam Bankman-Fried, founder and head of the FTX crypto exchange, comes in third ($15.4 billion).
Bloomberg estimates Binance CEO Changpen Zhao's fortune at $96 billion and gives him first place in the list of cryptocurrency billionaires. Satoshi ($45.8 billion), the purported creator of bitcoin, comes in second, while Sam Bankman-Fried, founder and head of the FTX crypto exchange, comes in third ($15.4 billion).