JPMorgan menuduh melulu Ethereum hilang keunggulannya sebagai pasaran utama DeFi. Padahal tak pun. Sabarlah, dua tiga tahun lagi selepas Proof of Stake dilaksanakan, pasti Ethereum lebih padu dan mantul!
Baca artikel: https://intraday.my/jpmorgan-dakwa-ethereum-gagal-kekalkan-dominasi-defi/
Baca artikel: https://intraday.my/jpmorgan-dakwa-ethereum-gagal-kekalkan-dominasi-defi/
INTRADAY.my
JPMorgan Dakwa Ethereum Gagal Kekalkan Dominasi DeFi?
Penganalisis daripada JPMorgan, termasuk pengarah urusan, Nikolaos Panigirtzoglou mendakwa Ethereum sudah kehilangan dominasinya sebagai rangkaian utama pertumbuhan sektor kewangan desentralisasi (DeFi). Rangkaian kedua paling popular selepas Bitcoin (BTC)β¦
Forwarded from The Apprentice Code π
ADA USDT TAKE PROFIT 2 π₯³
Profit : 40.56%
Period : 4 Hour 14 minutes
Profit : 40.56%
Period : 4 Hour 14 minutes
The Apprentice Code π
ADA USDT TAKE PROFIT 2 π₯³ Profit : 40.56% Period : 4 Hour 14 minutes
Kaw kaw profit yaaa π
Forwarded from The Apprentice Code π
BTC WILL TP ALL SOON π€ͺ
VIP group adalah keutamaan sy,
incase if ada signal yg berpotensi n padu, sy akan provide terus ke Vip Grup. Setiap hari ada byk sgt Signal crypto ni. Ada yg sy provide direct dr group insider market,ada yg sy ambil dr otai and sifu2 sy, ada jugak yg sy mapping n kaji sendiri.
Buat Vip bukan apa, yuran tu as a komitmen korang nk kenal dunia crypto dgn lebih mendalam. Sebab kita masih terlalu awal dlm dunia crypto.
Jgn la sampai BTC price 1Juta bru korang nk start melabur dlm crypto. waktu tu dah terlambat, if berminat boleh join vip esk, esok sy buat diskaun ya..
Chill
incase if ada signal yg berpotensi n padu, sy akan provide terus ke Vip Grup. Setiap hari ada byk sgt Signal crypto ni. Ada yg sy provide direct dr group insider market,ada yg sy ambil dr otai and sifu2 sy, ada jugak yg sy mapping n kaji sendiri.
Buat Vip bukan apa, yuran tu as a komitmen korang nk kenal dunia crypto dgn lebih mendalam. Sebab kita masih terlalu awal dlm dunia crypto.
Jgn la sampai BTC price 1Juta bru korang nk start melabur dlm crypto. waktu tu dah terlambat, if berminat boleh join vip esk, esok sy buat diskaun ya..
Chill
Forwarded from The Apprentice Code π
Sapa yg masuk Matic, dah profit π₯³