Forwarded from The Apprentice Code π
LINK TAKE PROFIT
Profit : 33.93%
Period : 6 hours 56 minutes
Profit : 33.93%
Period : 6 hours 56 minutes
Codee Crypto π²πΎπ
GTC/USDT
If korang xmasuk GTC ni korang akan tgk org lain profit ππ€
Codee Crypto π²πΎπ
https://ambcrypto.com/what-better-defines-the-current-bitcoin-market-bears-or-buy-the-dip/
Saya dahh foward dh news ni smalam, sapa yg alert akan tahu laa π₯Ά.
JOM TOO THE MOON DGN SIGNAL YANG BETUL DAN PADUUU π
JOIN VIP GAISS π
Boleh tgk feedback di group kami , tekan link dibwh
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Berminat boleh pm @TheCodee. Yuran special skit hari ni π€
JOIN VIP GAISS π
Boleh tgk feedback di group kami , tekan link dibwh
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Berminat boleh pm @TheCodee. Yuran special skit hari ni π€
Telegram
Feedback VIP Member Codee
Berikut adalah feedback dari mereka yang sudah menjadi member VIP Codee π₯³
Forwarded from The Apprentice Code π
INTRADAY.my
Apa Yang Sedang Berlaku? Indeks Sentimen Kripto Mengkhuatirkan!
Indeks ketakutan dan ketamakan Bitcoin merupakan salah satu indikasi yang kerap digunakan dalam kalangan komuniti kripto bagi mengukur sentimen umum masyarakat terhadap Bitcoin. Pada minggu ini, setelah sekian minggu indikasi tersebut mula menunjukkan perubahanβ¦
Forwarded from The Apprentice Code π
Kebanyakkan signal sy provide 1-2 hari terkini masih senduu dan floating, kesan dari BTC demam muntah darah.
InnshaAllah akan profit secepat mungkin.
InnshaAllah akan profit secepat mungkin.
Forwarded from The Apprentice Code π
CARDANO ANTARA COIN FAVOURITE SY
Mesti ada yang dalam ni yg faham dan tahu apa "project" ADA. Yup, Totally Mindset org ttg crypto coin adalah jika mereka nampak coin tu takde Defi, takde projek NFT ,Gamefi ,Metaverse apa semua, maka terus mereka cop shitcoin/coin tanpa projek dan bla bla bla.
Tapi ada jugak geng2 otai crypto yg sy kenal dlm Malaysia ni still dengan mindset "ADA ni dah ada smart contract ke?" π
Utk pengetahuan korang, ADA ni salah satu coin yg saya carry dr awal tahun 2021, setakat ni rilekkk jerr kat staking dan ROI lebih 10x jika beli+hodl awal tahun 2021. π₯°
Untuk kaki main bedal jer coin, mungkin mereka hanya akan lihat berapa byk projek yg hot n hype dlm platform coin tu supaya senang nak main P&D coin. N kpd peminat teknologi pula, mereka akan lihat apa kelebihan platform tu dari segi teknologi, sustainability coin itu di masa depan, dan apa sumbangan coin itu dalam industri blockchain.
Yapp, mmg betul kita masuk dlm dunia crypto ni sbb nak untung, nk kaya, nak make money use money.
Tapi selain take profit, belajar lah juga fundamental blockchain, n kegunaan blockchain dlm industri selain defi gamefi Nft metaverse semua tu. Come on gaiss open your mind, jgn limit-kan ilmu blockchain kita hanya terhad setakat tu je. Dunia blockchain ni sgt meluas dan korang akan enjoy jika betul2 faham psl ni. (sy pon ada jgk yg xtahu masih byk kene belajar π)
One of one point blockchain yg banyak orang tak tahu , ialah mereka sangka semua projek crypto mesti ada coin mereka sendiri.
Nopee, tak semua syarikat/projek yg guna blockchain tech akan launch coin mereka di exchanger.
Sama seperti perniagaan juga, tak semua nak buat IPO dan masuk bursa saham untuk jual saham mereka.
Contoh yg sy boleh bg ialah, projek crypto Atala Prism atas platform ADA tu, mereka ni rilek jerr tak launch coin, mereka hanya setakat guna infrastrukture platform ADA untuk product mereka.
Bidang blockchain ni mmg luas, ditambah lagi setiap hari ada je coin/projek baru yg timbul dgn use case dan blockchain design yg berlainan. Korang rajin-rajin erkk cari info kat Twitter n website2 π
Patut ke beli ADA? Malas ahh nk jwb, pikir sendiri π
Mesti ada yang dalam ni yg faham dan tahu apa "project" ADA. Yup, Totally Mindset org ttg crypto coin adalah jika mereka nampak coin tu takde Defi, takde projek NFT ,Gamefi ,Metaverse apa semua, maka terus mereka cop shitcoin/coin tanpa projek dan bla bla bla.
Tapi ada jugak geng2 otai crypto yg sy kenal dlm Malaysia ni still dengan mindset "ADA ni dah ada smart contract ke?" π
Utk pengetahuan korang, ADA ni salah satu coin yg saya carry dr awal tahun 2021, setakat ni rilekkk jerr kat staking dan ROI lebih 10x jika beli+hodl awal tahun 2021. π₯°
Untuk kaki main bedal jer coin, mungkin mereka hanya akan lihat berapa byk projek yg hot n hype dlm platform coin tu supaya senang nak main P&D coin. N kpd peminat teknologi pula, mereka akan lihat apa kelebihan platform tu dari segi teknologi, sustainability coin itu di masa depan, dan apa sumbangan coin itu dalam industri blockchain.
Yapp, mmg betul kita masuk dlm dunia crypto ni sbb nak untung, nk kaya, nak make money use money.
Tapi selain take profit, belajar lah juga fundamental blockchain, n kegunaan blockchain dlm industri selain defi gamefi Nft metaverse semua tu. Come on gaiss open your mind, jgn limit-kan ilmu blockchain kita hanya terhad setakat tu je. Dunia blockchain ni sgt meluas dan korang akan enjoy jika betul2 faham psl ni. (sy pon ada jgk yg xtahu masih byk kene belajar π)
One of one point blockchain yg banyak orang tak tahu , ialah mereka sangka semua projek crypto mesti ada coin mereka sendiri.
Nopee, tak semua syarikat/projek yg guna blockchain tech akan launch coin mereka di exchanger.
Sama seperti perniagaan juga, tak semua nak buat IPO dan masuk bursa saham untuk jual saham mereka.
Contoh yg sy boleh bg ialah, projek crypto Atala Prism atas platform ADA tu, mereka ni rilek jerr tak launch coin, mereka hanya setakat guna infrastrukture platform ADA untuk product mereka.
Bidang blockchain ni mmg luas, ditambah lagi setiap hari ada je coin/projek baru yg timbul dgn use case dan blockchain design yg berlainan. Korang rajin-rajin erkk cari info kat Twitter n website2 π
Patut ke beli ADA? Malas ahh nk jwb, pikir sendiri π