Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Pendapat Jujur Sy tentang APE nii

APE ni ada sesuatu yg org dah mula sepakat utk hold asset.

sebab untuk event Metaverse APE, akan ada airdrop APE token.

Sape ingat kejadian APE dulu, masa Team Developer umumkan ada AirDrop APE token kpd yang hold APE assest.

masa tu ramai yang pakai hold token and bila event dah abis, price mula kembali " bertenang "

Penggunaan MACD histogram kadangΒ² x accurate.

Tapi RSI dalam Over Bought, but kena faham kat sini, biarpun over bought, setiap kali price breakout, RSI akan di rendah sedikit, kira macam reset 10 point.

So berbaloi ke x invest di APE ?
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Hari yang membosankan, tgh cari coin utk dipump tp tak nice laa market huhu 😩
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Morning gais, Ada yg FITFI tak? Coin Gem ni πŸ˜†, Otw ke TP 1
Assalamualaikum & Salam Sejahtera buat keluarga, sahabat sahabat yang saya kasihi semua

Didoakan semoga semua..

● Dipanjangkan umur
● Dimurahkan rezeki
● Ditetapkan keimanan
● Dikurniakan pemikiran dan pertimbangan yang terbaik
● Kesihatan yang baik
● Berjaya di dunia & akhirat
● Sentiasa mendapat rahmat dariNya

Semoga semangat silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
.
Kepada yang memandu pulang ke kampung, berhati hati ketika memandu, semoga selamat sampai ke kampung halaman dengan selamat..insyallah
Aamiin..

Selamat berhujung minggu..
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Amacam Fitfi menganas pagi ni 34%+

Ada yang bt duit raya awal? πŸ₯³
πŸ”₯1
Signal FITFI yg kami provide dlm VIP kelmarin dah capai kenaikan 55% 🀩🀩. Alhamdulillah dpt bt duit raya 😝

Sape yg berminat nk join VIP, Harga serendah 30Usdt/RM129 sahaja utk lifetime

boleh pm @TheCodee
Latest news AZERO

Tgh diskaun byk skang tu. Kena ingat Azero ni padu dari Solana.

Longterm Idea

DCA 1 : 1.6$
DCA 2 : 1.3$
DCA 3 : 1.0$

Azero boleh beli di MEXC:
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw)
2. Download App MEXC PRO
πŸ”₯1
BITCOIN Price Forms Higher Lows While There Are Lower Lows ln Money Flow Index

Hidden Bullish Divergence πŸ”₯πŸ”₯

BTC Bullish Pattern.

BTC akan mengulangi sejarah atau sebaliknya?
APE to de muunn? πŸ˜†
😁1
πŸ‡¦πŸ‡ͺ A major real estate developer from Dubai will allow customers to buy real estate for Bitcoin and Ethereum - such a solution could revolutionize the real estate market and create a more comfortable environment for buying.
β€‹β€‹πŸ“ˆMarket Overview (Copy Paste)

πŸ”ΈοΈ BITCOIN is trading around $36,500, ETHEREUM is changing hands at about $2,750.

πŸ”ΈοΈ The Top-10 CRYPTOCURRENCIES are traded in red zone: SOLANA -12.2%, CARDANO -9.8%, TERRA -7.3%.

πŸ”ΈοΈ Market capitalization: $1.77T (-6.89%)
The BTC DOMINANCE: 39.15% (-1.55%)
FEAR & GREED Index: 22 (Extreme Fear)

πŸ‘‰ TOP GAINERS

Ridotto (RDT) +46.5%
Gamium (GMM) +25.4%
Pluton (PLU) +22.4%

πŸ‘‰ TOP LOSERS

Colizeum (ZEUM) -33.9%
Lost Worlds (LOST) -31.2%
Dimitra (DMTR) -30.3%

BTC FUTURES

Aggregated Volume β€” $57.1B
Aggregated Open Interest β€” $14.8B.