Dalam VIP group ada signal pump and dump Kucoin, sapa yg berminat nk buat profit boleh join VIP ya π.
pm @TheCodee
pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code π
APE/USDT Take-Profit target 5 β
π₯³π
Sekatan bukan halangan, Rusia berterusan mencari alternatif lain.
Baca disini: https://intraday.my/fuh-rusia-umum-bakal-benarkan-bursa-saham-dagangkan-kripto/
Baca disini: https://intraday.my/fuh-rusia-umum-bakal-benarkan-bursa-saham-dagangkan-kripto/
INTRADAY.my
Fuh! Rusia Umum Bakal Benarkan Bursa Saham Dagangkan Kripto
Bank Pusat Rusia terkini dilaporkan telah mencadangkan untuk membenarkan bursa saham memasuki pasaran mata wang kripto sebagai langkah untuk menangani sekatan yang mengejutkan terhadap negara itu. Langkah ini diambil untuk memudahkan pelabur dengan pilihanβ¦
Forwarded from The Apprentice Code π
Pendapat Jujur Sy tentang APE nii
APE ni ada sesuatu yg org dah mula sepakat utk hold asset.
sebab untuk event Metaverse APE, akan ada airdrop APE token.
Sape ingat kejadian APE dulu, masa Team Developer umumkan ada AirDrop APE token kpd yang hold APE assest.
masa tu ramai yang pakai hold token and bila event dah abis, price mula kembali " bertenang "
Penggunaan MACD histogram kadangΒ² x accurate.
Tapi RSI dalam Over Bought, but kena faham kat sini, biarpun over bought, setiap kali price breakout, RSI akan di rendah sedikit, kira macam reset 10 point.
So berbaloi ke x invest di APE ?
APE ni ada sesuatu yg org dah mula sepakat utk hold asset.
sebab untuk event Metaverse APE, akan ada airdrop APE token.
Sape ingat kejadian APE dulu, masa Team Developer umumkan ada AirDrop APE token kpd yang hold APE assest.
masa tu ramai yang pakai hold token and bila event dah abis, price mula kembali " bertenang "
Penggunaan MACD histogram kadangΒ² x accurate.
Tapi RSI dalam Over Bought, but kena faham kat sini, biarpun over bought, setiap kali price breakout, RSI akan di rendah sedikit, kira macam reset 10 point.
So berbaloi ke x invest di APE ?
VeChain mengumumkan 3 khabar baik serentak pada minggu ini.
Baca artikel: https://intraday.my/minggu-yang-rancak-vechain-vet-umum-3-projek-menarik-serentak/
Baca artikel: https://intraday.my/minggu-yang-rancak-vechain-vet-umum-3-projek-menarik-serentak/
INTRADAY.my
Minggu Yang Rancak! VeChain (VET) Umum 3 Projek Menarik Serentak
Rangkaian VeChain (VET) nampaknya ada pelbagai berita baik untuk dikongsi dengan para pelaburnya. VeChain telah bekerjasama dengan perkhidmatan pembayaran kripto, Alchemy Pay berdasarkan pengumuman pada malam tadi. Kerjasama tersebut membolehkan VET diterimaβ¦
Individu yang pernah mendukung projek Bitcoin akhirnya dah beralih arah, menangkan Dogecoin? Ini penjelasan beliau.
Baca artikel: https://intraday.my/doge-lebih-hebat-berbanding-bitcoin-ceo-bitcoin-com/
Baca artikel: https://intraday.my/doge-lebih-hebat-berbanding-bitcoin-ceo-bitcoin-com/
INTRADAY.my
βDOGE Lebih Hebat Berbanding Bitcoinβ β CEO Bitcoin.com
Salah seorang pengguna terawal Bitcoin (BTC), Roger Ver mendakwa Dogecoin (DOGE) jauh lebih hebat berbanding raja kripto itu. Menurut figura ini ketika ditemubual Bloomberg, mata wang kripto meme kegemaran Elon Musk itu menawarkan kemampanan rangkaian danβ¦
Forwarded from The Apprentice Code π
Hari yang membosankan, tgh cari coin utk dipump tp tak nice laa market huhu π©
Forwarded from The Apprentice Code π
Morning gais, Ada yg FITFI tak? Coin Gem ni π, Otw ke TP 1
How does Bluesky fit in with Dogecoin and Musk's plans for Twitter?
https://cryptoslate.com/how-does-bluesky-fit-in-with-dogecoin-and-musks-plans-for-twitter/
https://cryptoslate.com/how-does-bluesky-fit-in-with-dogecoin-and-musks-plans-for-twitter/
CryptoSlate
How does Bluesky fit in with Dogecoin and Muskβs plans for Twitter?
Dogecoin defied the ongoing market downtrend with a 31% swing to the upside on April 25 after Elon Muskβs acquisition of Twitter was confirmed.
Assalamualaikum & Salam Sejahtera buat keluarga, sahabat sahabat yang saya kasihi semua
Didoakan semoga semua..
β Dipanjangkan umur
β Dimurahkan rezeki
β Ditetapkan keimanan
β Dikurniakan pemikiran dan pertimbangan yang terbaik
β Kesihatan yang baik
β Berjaya di dunia & akhirat
β Sentiasa mendapat rahmat dariNya
Semoga semangat silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
.
Kepada yang memandu pulang ke kampung, berhati hati ketika memandu, semoga selamat sampai ke kampung halaman dengan selamat..insyallah
Aamiin..
Selamat berhujung minggu..
Didoakan semoga semua..
β Dipanjangkan umur
β Dimurahkan rezeki
β Ditetapkan keimanan
β Dikurniakan pemikiran dan pertimbangan yang terbaik
β Kesihatan yang baik
β Berjaya di dunia & akhirat
β Sentiasa mendapat rahmat dariNya
Semoga semangat silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
.
Kepada yang memandu pulang ke kampung, berhati hati ketika memandu, semoga selamat sampai ke kampung halaman dengan selamat..insyallah
Aamiin..
Selamat berhujung minggu..
Tiada trading plan boleh jadi punca anda susah nak maju ke depan dan mungkin dagangan boleh jadi tidak terurus. Ramai yang belum tahu macam mana nak sediakan trading plan yang betul dan apa yang perlu ada di dalamnya? Ini tips untuk anda.
Baca artikel: https://intraday.my/nak-sediakan-trading-plan-yang-power-4-perkara-ini-perlu-ada/
Baca artikel: https://intraday.my/nak-sediakan-trading-plan-yang-power-4-perkara-ini-perlu-ada/
INTRADAY.my
Nak Sediakan Trading Plan Yang Power? 4 Perkara Ini Perlu Ada!
Tidak kiralah sama ada anda seorang pelabur yang baru ataupun lama, pelan dagangan ataupun trading plan amatlah penting untuk anda terus kekal relevan berada dalam dunia trading. Artikel ini akan berkongsikan beberapa komponen asas yang anda boleh terapkanβ¦
Selalu kalau pelabur kripto yang baru berjinak-jinak dalam dunia kripto khususnya NFT, mesti selalu dengar pasal βgas feeβ. Caj apa sebenarnya yang dikenakan ini? Pelabur kripto wajib tahu!
Baca artikel: https://intraday.my/asas-kripto-apa-itu-gas-di-rangkaian-ethereum/
Baca artikel: https://intraday.my/asas-kripto-apa-itu-gas-di-rangkaian-ethereum/
INTRADAY.my
Asas Kripto: Apa Itu βGasβ Di Rangkaian Ethereum?
Isu harga gas kebanyakan berkait rapat dengan rangkaian Ethereum. Boleh dikatakan ketika sektor kewangan desentralisasi (DeFi) dan non-fungible token (NFT) sedang βliarβ, harga gas di Ethereum pun melonjak naik! Tetapi, tahukah anda apa yang dimaksudkan denganβ¦
Signal FITFI yg kami provide dlm VIP kelmarin dah capai kenaikan 55% π€©π€©. Alhamdulillah dpt bt duit raya π
Sape yg berminat nk join VIP, Harga serendah 30Usdt/RM129 sahaja utk lifetime
boleh pm @TheCodee
Sape yg berminat nk join VIP, Harga serendah 30Usdt/RM129 sahaja utk lifetime
boleh pm @TheCodee
Latest news AZERO
Tgh diskaun byk skang tu. Kena ingat Azero ni padu dari Solana.
Longterm Idea
DCA 1 : 1.6$
DCA 2 : 1.3$
DCA 3 : 1.0$
Azero boleh beli di MEXC:
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw)
2. Download App MEXC PRO
Tgh diskaun byk skang tu. Kena ingat Azero ni padu dari Solana.
Longterm Idea
DCA 1 : 1.6$
DCA 2 : 1.3$
DCA 3 : 1.0$
Azero boleh beli di MEXC:
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw)
2. Download App MEXC PRO
π₯1
Cardano Price Analysis: First Evidence of Nearby Bottom, Will ADA Soon Retest $1?
https://cryptopotato.com/cardano-price-analysis-first-evidence-of-nearby-bottom-will-ada-soon-retest-1/
https://cryptopotato.com/cardano-price-analysis-first-evidence-of-nearby-bottom-will-ada-soon-retest-1/
CryptoPotato
Cardano Price Analysis: First Evidence of Nearby Bottom, Will ADA Soon Retest $1?
It has already been 240 days of a continuous downtrend for ADA, and it's not over yet. Despite that ADA formed a promising market structure in March,
Bila untung cepat je nak ambil profit. Tapi bila tengah rugi, sanggup biar je sampai nilai rugi tu semakin besar. Ramai trader di luar sana yang masih tersilap cara untuk tetapkan Stop-loss (SL) yang betul untuk posisi dagangan mereka. Cuba lihat tips ini.
Baca artikel: https://intraday.my/tips-terbaik-tetapkan-stop-loss-dalam-trading/
Baca artikel: https://intraday.my/tips-terbaik-tetapkan-stop-loss-dalam-trading/
INTRADAY.my
Tips Terbaik Tetapkan STOP-LOSS Dalam Trading
βOrang kata nak trade ni wajib letak stop-loss, tapi kenapa trade asyik rugi je memanjang. Macam ni, baik tak payah letak stop-loss!β Ramai trader di luar sana sebenarnya masih keliru tentang strategi penggunaan tetapan βstop-lossβ (SL) dalam trading mereka.β¦