Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
πŸ”₯Top 4 Hot NewsπŸ”₯

πŸ“ˆ Shiba Inu supporters believe that there are two reasons for the coin’s next price move: the launch of SHIB burn portal and whales’ large purchases. Since the portal started operating last week, the Shib Army has destroyed 12 billion SHIB tokens.

πŸ‡ΈπŸ‡» The experiment of adopting Bitcoin as legal tender in El Salvador did not go well, a recent study shows. According to the NBER’s data, 60% of citizens did not download the Chivo app at all despite having access to a smartphone with internet access.

πŸš€ Being a well-known Dogecoin enthusiast, Elon Musk has yet again helped the meme coin surge after making the news with the confirmation of his Twitter purchase. DOGE spiked 13% yesterday, and is currently trading at $0.1482.

😨 According to Fairlead Strategies founder Katie Stockton, Bitcoin is likely to plunge below $30,000 due to its failure to hold the $40,000 support level, which may lead to another painful selloff.

Read more πŸ‘‰ https://u.today/two-reasons-for-shib-price-move-doge-spikes-13-after-musks-twitter-deal-el-salvador-btc-adoption
AZERO Longterm Idea

DCA 1 : 1.6$
DCA 2 : 1.3$
DCA 3 : 1.0$

Azero boleh beli di MEXC:
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw)
2. Download App MEXC PRO
BitcoinUpdate :-

Seperti dijangka, BTC masih lagi membuat penurunan secara berterusan. Harap korang semua selamat kerana kami telah memberitahu anda dalam update sebelum ini
bahawa pasaran tidak kelihatan baik.

Buat masa ini, BTC berdagang menghampiri tahap support $39k dan memegang paras support ini setakat ini. Seperti yang korang dapat lihat dalam carta ini, jika p.a BTC menembusi di bawah garis ungu maka kita mungkin melihat lebih banyak pembuangan ke paras $37k-$38k slps itu baru kita dpt melihat beberapa momentum menaik. BTC perlu menembusi & menutup paras melebihi $40k utk membuat pergerakan menaik.

Kita kena tunggu result mesyuarat FED pd 4 Mei ini untuk kita menjangkakan pergerakan seterusnya pada minggu ini.
Stay tunee.
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Update Azero: If price naik ke 20 usd mmg holder Azero auto jutawan, Tgk pd supply 300m je TPS 100,000 🀩, nk dibandingkan dgn Solana baru 50,000 TPS But But .. We wait for Azero kena buktikan dulu yg transaction dia mampu bertahan n stabil utk 100k transaction.…
UP Azero.

Yg mana nk join VIP boleh pm @TheCodee ya. Bt masa ni yuran join VIP hanya serendah 30Usdt.

Pmbayaran boleh dibuat ke address wallet TRC20 ataupon Bank Transfer

For the next month yuran akan naik balik ke harga asal iaitu 70Usdt/Lifetime.

PM @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
PLGR smalam dh pump skit kemudian dump balik. Tapi sy rasa PLGR terus akan dipump balik ke paras lebih tinggi soon
Dalam VIP group ada signal pump and dump Kucoin, sapa yg berminat nk buat profit boleh join VIP ya πŸ˜‹.

pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
APE/USDT Take-Profit target 5 βœ… πŸ₯³πŸ˜
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Pendapat Jujur Sy tentang APE nii

APE ni ada sesuatu yg org dah mula sepakat utk hold asset.

sebab untuk event Metaverse APE, akan ada airdrop APE token.

Sape ingat kejadian APE dulu, masa Team Developer umumkan ada AirDrop APE token kpd yang hold APE assest.

masa tu ramai yang pakai hold token and bila event dah abis, price mula kembali " bertenang "

Penggunaan MACD histogram kadangΒ² x accurate.

Tapi RSI dalam Over Bought, but kena faham kat sini, biarpun over bought, setiap kali price breakout, RSI akan di rendah sedikit, kira macam reset 10 point.

So berbaloi ke x invest di APE ?
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Hari yang membosankan, tgh cari coin utk dipump tp tak nice laa market huhu 😩
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Morning gais, Ada yg FITFI tak? Coin Gem ni πŸ˜†, Otw ke TP 1
Assalamualaikum & Salam Sejahtera buat keluarga, sahabat sahabat yang saya kasihi semua

Didoakan semoga semua..

● Dipanjangkan umur
● Dimurahkan rezeki
● Ditetapkan keimanan
● Dikurniakan pemikiran dan pertimbangan yang terbaik
● Kesihatan yang baik
● Berjaya di dunia & akhirat
● Sentiasa mendapat rahmat dariNya

Semoga semangat silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
.
Kepada yang memandu pulang ke kampung, berhati hati ketika memandu, semoga selamat sampai ke kampung halaman dengan selamat..insyallah
Aamiin..

Selamat berhujung minggu..
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Amacam Fitfi menganas pagi ni 34%+

Ada yang bt duit raya awal? πŸ₯³
πŸ”₯1
Signal FITFI yg kami provide dlm VIP kelmarin dah capai kenaikan 55% 🀩🀩. Alhamdulillah dpt bt duit raya 😝

Sape yg berminat nk join VIP, Harga serendah 30Usdt/RM129 sahaja utk lifetime

boleh pm @TheCodee
Latest news AZERO

Tgh diskaun byk skang tu. Kena ingat Azero ni padu dari Solana.

Longterm Idea

DCA 1 : 1.6$
DCA 2 : 1.3$
DCA 3 : 1.0$

Azero boleh beli di MEXC:
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw)
2. Download App MEXC PRO
πŸ”₯1