Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
SNX dah 34.6 % profit

Take profit 1
Alhamdulillah hasil tangkapan selama 3 hari jer ni, Dapat duit raya awaiii 😬πŸ₯Ά.

Sy trade APE, GMT, SOL, LUNA dan signal di Kucoin , yang lain tu xgerak dan floating /profit skit.

Market jatuh kita standby buy dip. Mcm mna nk tahu market akan jatuh? Saya ada alert dalam group VIP sebelum ni

Untung lah member VIP dpt merasa makan atas bawah.

Berminat nk join VIP member , Hanya 20 usdt UTK LIFETIME⁉️

Pm @TheCodee
Saya tengah cari coin2 di Kucoin yg akan dipump πŸ‘€. Standby yaa geng.
πŸ”₯3
Bitcoin nak pergi mana tu???
Morning crypto 🀩
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Update Solana πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
FEAR yg sy bg subuh td dah 35% pump 🀩, ada yg masuk?
🀩1
Saya nak belanja satu signal Pump and Dump satu dlm group ni, innshaAllah profit ya
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Jom geng, yang sy yakin confirm pump.

STARLY

Buy limit (DCA) 0.44-0.475.

SL 0.415.

Starly ni sy tgk holding strong vs Btc tapi jgn trade without SL.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Starly around 60% pump lepas 35 minutes. πŸš€πŸš€ 😘, dah masuk dlm top gainerr
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Kenapa saya letak Stoploss pada spot trade? Tiada MC

Betul tiada Margin Call (MC) pd siapa yang trade di Spot. Tapi ada istilah unrealize profit.

Contoh. anda masuk di pucuk then price drop sehingga 70% daripada tempat anda beli.

Sekiranya masuk RM 10000. Modal anda akan menjadi RM 3000 sahaja.

Untuk nak mengelakkan situasi ini. Saya akan sentiasa mengunakan Stoploss walaupun pada Spot Trade.

Bagi menjaga drawdown account. Setup yang saya masuk kebiasanya stoploss tidak melebihi 10%.

Sekiranya kena stoploss hanya perlu berlapang dada. Esok masih ada. Yang penting Monthly close still overall profit.
Ada yang nak join VIP group ke? πŸ‘€
Jom bersama2 ke bulan 🀩.

Yuran derendah 30usdt utk lifetime

pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Alhamdulillah , FCL pump, baru jer bagi 1 jam yg lalu πŸ₯°πŸ€©πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
FCL terus mengepump, Asyikkkk 😝. Untung ler sapa yg masuk.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
APE Take Profit 1 πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Tgh malam smalam sy perhati ada lebih kurang 3-4 coin Kucoin yang di pump and dump.

Malam ni kita cuba tangkap 2 lagi coin ya 🀘🏻. Stay tune
πŸ”₯1
Untuk yang nk join VIP group , Kami ada menyediakan signal PUMP and DUMP (Kucoin & Huobi) pada setiap tengah malam.

Signal ni boleh digunakan utk trade spot atau future. Sesuai utk mereka yg berjinak2 dlm crypto and make a fast profit daily.

Yuran serendah 30usdt join VIP utk lifetime πŸ₯³

Pm @TheCodee (Serius only ya)

Sambil tu, Jom jalan2 tgk feedback VIP geng 🀘🏻

https://t.me/FeedbackVIPCodee