Forwarded from The Apprentice Code π
Kepada MX Holder dalam MEXC
Lagi 3 jam akan mula boleh Register untuk event MDay. Peluang untuk dapat coin baru OKLP.
MEXC > M-Day > MX Round
MEXC PRO Airdrop & Launchpad
1. Register Here ( https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw
)
2. Download App MEXC PRO
3. Login and Verified Account
Lagi 3 jam akan mula boleh Register untuk event MDay. Peluang untuk dapat coin baru OKLP.
MEXC > M-Day > MX Round
MEXC PRO Airdrop & Launchpad
1. Register Here ( https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw
)
2. Download App MEXC PRO
3. Login and Verified Account
Uyeahhhh π₯³
Jom geng bt profit , nk join VIP, kami masih open lg harga mampu milik serendah 20usdt.
PM @TheCodee (Serius only ya)
Jom geng bt profit , nk join VIP, kami masih open lg harga mampu milik serendah 20usdt.
PM @TheCodee (Serius only ya)
Bagi yg baru dlm trade ni please tlg sgt labur dlm ilmu dulu
Jangan sesekali trade tanpa ilmu nanti melebur je duit tu
Bagi yang baru nak cuba trade , trade melalui spot trade je dulu , avoid derivatives trade / futures / leverage
Modal besar tak penting pun dalam trading , yang penting consistency , technique , emosi juga kena jaga
Dan kena ingat , trade ni bukan semuanya akan profit , akan ada loss juga , so jangan anggap bila trade tu kita akan confirm profit
Jangan sesekali trade tanpa ilmu nanti melebur je duit tu
Bagi yang baru nak cuba trade , trade melalui spot trade je dulu , avoid derivatives trade / futures / leverage
Modal besar tak penting pun dalam trading , yang penting consistency , technique , emosi juga kena jaga
Dan kena ingat , trade ni bukan semuanya akan profit , akan ada loss juga , so jangan anggap bila trade tu kita akan confirm profit
Apa dah jadi? XRP nampaknya sudah hilang seri.
Baca artikel: https://intraday.my/xrp-kecundang-rekod-dagangan-bagi-suku-pertama-tahunan-susut-436-75-bilion/
Baca artikel: https://intraday.my/xrp-kecundang-rekod-dagangan-bagi-suku-pertama-tahunan-susut-436-75-bilion/
INTRADAY.my
XRP Kecundang, Rekod Dagangan Bagi Suku Pertama Tahunan Susut $436.75 Bilion!
Koin XRP sudah hilang tarikan berdasarkan rekodnya untuk suku pertama 2022 yang menyumbang kesan negatif terhadap jumlah dagangan sepanjang tempoh tersebut. Apa yang berlaku? Jumlah dagangan XRP bagi suku pertama 2022 cuma $203.94 bilion, 68% lebih rendahβ¦
Jaga-jaga AS dan Eropah, Rusia tak akan berdiam diri.
Baca artikel: https://intraday.my/rizab-matawang-asing-disekat-negara-barat-rusia-ambil-tindakan-undang-undang/
Baca artikel: https://intraday.my/rizab-matawang-asing-disekat-negara-barat-rusia-ambil-tindakan-undang-undang/
INTRADAY.my
Rizab Matawang Asing Disekat Negara Barat, Rusia Ambil Tindakan Undang-undang!
Rusia sedang bersedia mengambil tindakan undang-undang untuk menentang pembekuan ke atas rizab pertukaran asingnya bernilai $600 bilion yang dikenakan oleh negara-negara Barat, kata ketua bank pusat negara itu. Terdahulu, Amerika Syarikat, United Kingdomβ¦
Forwarded from The Apprentice Code π
Yeayy yeahh GMT
Take profit 1
Ats bawah kita makan profit π₯³
Take profit 1
Ats bawah kita makan profit π₯³
UPPP
Malam ni last offer 20usdt utk join VIP group, Signal mantul profit , signal pump and dump pon ada π.
Hanya diprovide dlm VIP Yaaa
Last before 12mlm ni ya, Saya open 20usdt join VIP utk lifetime π₯³
Pm @TheCodee (Serius only ya)
Malam ni last offer 20usdt utk join VIP group, Signal mantul profit , signal pump and dump pon ada π.
Hanya diprovide dlm VIP Yaaa
Last before 12mlm ni ya, Saya open 20usdt join VIP utk lifetime π₯³
Pm @TheCodee (Serius only ya)
Forwarded from The Apprentice Code π
SNX dah 34.6 % profit
Take profit 1
Take profit 1
Alhamdulillah hasil tangkapan selama 3 hari jer ni, Dapat duit raya awaiii π¬π₯Ά.
Sy trade APE, GMT, SOL, LUNA dan signal di Kucoin , yang lain tu xgerak dan floating /profit skit.
Market jatuh kita standby buy dip. Mcm mna nk tahu market akan jatuh? Saya ada alert dalam group VIP sebelum ni
Untung lah member VIP dpt merasa makan atas bawah.
Berminat nk join VIP member , Hanya 20 usdt UTK LIFETIMEβοΈ
Pm @TheCodee
Sy trade APE, GMT, SOL, LUNA dan signal di Kucoin , yang lain tu xgerak dan floating /profit skit.
Market jatuh kita standby buy dip. Mcm mna nk tahu market akan jatuh? Saya ada alert dalam group VIP sebelum ni
Untung lah member VIP dpt merasa makan atas bawah.
Berminat nk join VIP member , Hanya 20 usdt UTK LIFETIMEβοΈ
Pm @TheCodee
Saya tengah cari coin2 di Kucoin yg akan dipump π. Standby yaa geng.
π₯3
Apa dah berlaku? Adakah Bitcoin (BTC) sudah tidak menarik untuk Tesla atau syarikat ini menunggu dip?
Baca artikel: https://intraday.my/tesla-masih-memiliki-bitcoin-btc-bernilai-1-26-bilion-sejak-q2-2021/
Baca artikel: https://intraday.my/tesla-masih-memiliki-bitcoin-btc-bernilai-1-26-bilion-sejak-q2-2021/
INTRADAY.my
Tesla Masih Memiliki Bitcoin (BTC) Bernilai $1.26 Bilion Sejak Q2 2021
Mungkin ketika whales dan Terra βberebutkanβ Bitcoin (BTC) ketika harganya murah, Tesla terkecuali dari kelompok itu. Dalam laporan terbaru, bitcoin yang dimiliki syarikat milik Elon Musk kekal bernilai $1.26 bilion, tidak berubah sejak suku kedua (Q2) 2021.β¦
π Trilionair SHIB dah muncul!
Baca artikel: https://intraday.my/misteri-whale-ini-miliki-lebih-5-trilion-shiba-inu-shib-dalam-24-jam/
Baca artikel: https://intraday.my/misteri-whale-ini-miliki-lebih-5-trilion-shiba-inu-shib-dalam-24-jam/
INTRADAY.my
Misteri! Whale Ini Miliki Lebih 5 Trilion Shiba Inu (SHIB) Dalam 24 Jam
Berapa banyak Shiba Inu (SHIB) yang anda miliki? Juta? Bilion? Heh. Ini kisah whale yang memiliki lebih 5 trilion SHIB! Pemerhatian terbaharu mendapati whale ini secara agresif telah membuat pembelian besar SHIB dalam tempoh 24 jam. Difahamkan whale ini masihβ¦
π₯ XRP Forms Important Pattern, Showing Breakout Potential https://u.today/xrp-forms-important-pattern-showing-breakout-potential
U.Today
XRP Forms Important Pattern, Showing Breakout Potential
XRP draws an important pattern as the first significant move on the market in months
Saya nak belanja satu signal Pump and Dump satu dlm group ni, innshaAllah profit ya