Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Big pump soon flm
Update :

BTC jatuh 7%+ daripada HH. dalam keadaan sekarang ini. Saya akan biar sahaja dulu. Fokus short, dalam VIP smalam saya dah remind utk masuk short, mmg untung kaw2 la 😝. Short sampai mana? sehinggalah ada structure untuk nak buy.

Price tak tiba-tiba naik and turun. biasanya akan ada pattern or market structure yang kita boleh lihat.

If dia nak turun biar kan sahaja dia turun dulu. Longterm investor chill ya. Matlamat 1 ke 4 tahun. tak perlu risau pergerakkan harian.

Tapi if shorterm trader. Boleh layan spot BTC*(-3). Naik ganas, turun mesti ganas minimum 50% dari pergerakan wave biasanya.
Update

BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway

Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern.

Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang penting kita tahu untuk bertindak balas atas dua-dua situasi.

Let the market decide. Just followw
Kita akan bertemu Ramadhan beberapa jam sahaja lagi. Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak. Moga Ramadhan kita kali ini lebih baik dari tahunΒ² lepas. Moga kali ni ROI pahala kita lebih banyak dan bergandaΒ². πŸ’ͺ
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Cer korang tgk KDA 😝, mencanak, saya dah remind awal2 pagi td
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Update BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern. Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang penting…
Update BTC

Rujuk post sebelum ini utk nak paham dari mula.

Harga bounce daripada area 44444$ terus naik sehingga area 47k$. Pada saat ini price masih tidak membuat HH baru. Jadi selagi ini tidak berlaku masih ada kemungkinan price akan jatuh semula. Berhati-hati di jalan raya pada yg pulang ke Kampung. 😬
63.15% of Bitcoin's supply has not moved in at least dlm 1 tahun

This is just 0.3% shy of an all-time high 😌.
Nk bt profit dgn signal pump di Kucoin dan Binance? Hanya dlm VIP,meh laa join. Murah2 jer sy open yuran. PM @TheCodee

Target Fokus bt profit sebanyak mungkin sebelum raya πŸ˜šπŸ˜™
Kelmarin ada dua signal pump yg sy provide. 😚

Hari ni agak2 brapa signal erk? 😜, sebelum terlambat, jgn lupa join VIP taw @TheCodee
UNTUNG SIKIT TAKPE BIAR KONSISTEN DARIPADA NAK UNTUNG BANYAK TAPI FLOATING LOSS

SEHARI MINIMA 1% TARGET, TAPI KALAU DAH FOLLOW SIGNAL PUMP, DAH LEBIH DARI 1% DAH SEHARI πŸ˜‚,

BERPULUH PULUH PERCENT 🀩πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
As like yg kita tahu, LUNA nak jadi Investor Bitcoin terbesar. Tapi kalau kita lihat pada wallet nya. Dah 5 Hari LUNA tak buat any penambahan.

Pada pendapat saya. Mereka juga tahu akan Risk beli pada saat ini. Whale tak beli kenapa kita nak beli? Jadi agak menarik untuk kita track LUNA wallet ini dan masuk bersama-sama mereka. Masih ada 8.8B$ dana untuk LUNA beli Bitcoin.
BTC Dominance, dump pleaseee
Bekal sahur pagi tadi 😬