Last dah before run the "passive income" π€©π₯³ , coin "berkenaan" sedang mendaki π€―
If yg berminat nk join VIP boleh pm @TheCodee
If yg berminat nk join VIP boleh pm @TheCodee
Assalamualaikum semua. Sihat ke? Maaf lama tak bersiaran atas sebab kesihatan yang tak mengizinkan. InnshaAllah sy akan cuba kuatkan diri utk kembali bersiaran dlm masa terdekat.
Semakin banyak Terra beli Bitcoin (BTC), semakin tinggi harga LUNA! #BTC #LUNA to the moon!ππ
Baca artikel: https://intraday.my/sakan-borong-bitcoin-btc-terra-luna-meroket-hampir-24-catat-ath-baharu/
Baca artikel: https://intraday.my/sakan-borong-bitcoin-btc-terra-luna-meroket-hampir-24-catat-ath-baharu/
INTRADAY.my
Sakan Borong Bitcoin (BTC), Terra (LUNA) Meroket Hampir 24% Catat ATH Baharu!
Kira-kira jam 3 pagi tadi waktu Malaysia, Terra (LUNA) mengukir paras tertinggi sepanjang masa (ATH) terbaharu dengan nilai direkod $109.91, melonjak hampir 24% dari paras terendah harian, $88.86 pada 26 Mac. Pada masa yang sama, rangkaian ini menjadi protokolβ¦
Aave (AAVE) meroket tinggi selepas pelancaran Aave V3 pada 16 Mac lalu! Untunglah hodler aset ini!
Baca artikel: https://intraday.my/tinggi-betul-aave-aave-pergi-aset-ini-melonjak-98-sejak-v3-dilancarkan/
Baca artikel: https://intraday.my/tinggi-betul-aave-aave-pergi-aset-ini-melonjak-98-sejak-v3-dilancarkan/
INTRADAY.my
Tinggi Betul Aave (AAVE) Pergi! Aset Ini Melonjak 98% Sejak V3 Dilancarkan!
Harga Aave (AAVE) melonjak 98% sejak Aave V3 bersiaran pada 16 Mac dan ketika penulisan, aset ini didagangkan pada $237.76 dengan peningkatan harga lebih 31% dalam 24 jam. Pun begitu, AAVE masih perlukan kenaikan harga sebanyak 65% untuk menebus rekod tertinggiβ¦
Forwarded from The Apprentice Code π
Morning gais
Saya cerita sikit kenapa saya agak bullish dengan KCS
Kucoin Token ( KCS ) ni adalah CEX token Kucoin
Seperti yang kita tau kalau Binance - BNB , Huobi - HT , MEXC - MX
Tiap CEX ada token nya sendiri
So kucoin ni fyi top 5 exhchanger worldwide
Meaning that jadi pilihan org juga ,
Use case kucoin ni ada banyak , ada utk NFT , untuk jimat fees , lepastu kalau simpan minima 6 KCS dapat lagi untung hari hari
Satu lagi mcm kita tau dekat Kucoin ni ada banyak hidden gems , ada banyak bots
Kelebihan yg ada dalam kucoin ni will bring more exposure , thus ramai lagi org akan ambil tau pasal KCS ni
Lagi lagi kalu nak join IEO Kucoin ( spotlight ) kena ada KCS juga , ni pun dh buat buy pressure
Hodl KCS and earn KCS reward everyday
Reward pula dpt dlm bentuk KCS
Bila dapat dlm bentuk crypto ( KCS ) makanya boleh naik turun dan jika naik nanti value reward kita pun dh naik
mcm BNB bagi saya dh outperformed , dh well known lagi lagi dlm dunia defi , KCS yang supply lebih rendah , also marketcap masih kecil , banyak lagi boleh grow.
Saya cerita sikit kenapa saya agak bullish dengan KCS
Kucoin Token ( KCS ) ni adalah CEX token Kucoin
Seperti yang kita tau kalau Binance - BNB , Huobi - HT , MEXC - MX
Tiap CEX ada token nya sendiri
So kucoin ni fyi top 5 exhchanger worldwide
Meaning that jadi pilihan org juga ,
Use case kucoin ni ada banyak , ada utk NFT , untuk jimat fees , lepastu kalau simpan minima 6 KCS dapat lagi untung hari hari
Satu lagi mcm kita tau dekat Kucoin ni ada banyak hidden gems , ada banyak bots
Kelebihan yg ada dalam kucoin ni will bring more exposure , thus ramai lagi org akan ambil tau pasal KCS ni
Lagi lagi kalu nak join IEO Kucoin ( spotlight ) kena ada KCS juga , ni pun dh buat buy pressure
Hodl KCS and earn KCS reward everyday
Reward pula dpt dlm bentuk KCS
Bila dapat dlm bentuk crypto ( KCS ) makanya boleh naik turun dan jika naik nanti value reward kita pun dh naik
mcm BNB bagi saya dh outperformed , dh well known lagi lagi dlm dunia defi , KCS yang supply lebih rendah , also marketcap masih kecil , banyak lagi boleh grow.
π₯3
Forwarded from The Apprentice Code π
π FUTURES (BINANCE)
FLMUSDT
Long Below : 0.2600
MAX π3x-20x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT:0.2650 |0.2700 | 0.2750
Sl 0.2200
FLMUSDT
Long Below : 0.2600
MAX π3x-20x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT:0.2650 |0.2700 | 0.2750
Sl 0.2200
Adakah ini satu berita baik buat pasaran kripto?
Baca disini: https://intraday.my/imf-akhirnya-dedahkan-pandangan-mengenai-konflik-rusia-ukraine-terhadap-kripto/
Baca disini: https://intraday.my/imf-akhirnya-dedahkan-pandangan-mengenai-konflik-rusia-ukraine-terhadap-kripto/
INTRADAY.my
IMF Akhirnya Dedahkan Pandangan Mengenai Konflik Rusia-Ukraine Terhadap Kripto!
Gita Gopinath, Timbalan Pengarah Urusan Pertama Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) menyatakan pada hari Khamis bahawa sekatan ekonomi yang dikenakan ke atas Rusia akibat pencerobohannya ke atas Ukraine akan mengurangkan penguasaan dolar AS. Beliau juga berkataβ¦
π±1
Update :
BTC jatuh 7%+ daripada HH. dalam keadaan sekarang ini. Saya akan biar sahaja dulu. Fokus short, dalam VIP smalam saya dah remind utk masuk short, mmg untung kaw2 la π. Short sampai mana? sehinggalah ada structure untuk nak buy.
Price tak tiba-tiba naik and turun. biasanya akan ada pattern or market structure yang kita boleh lihat.
If dia nak turun biar kan sahaja dia turun dulu. Longterm investor chill ya. Matlamat 1 ke 4 tahun. tak perlu risau pergerakkan harian.
Tapi if shorterm trader. Boleh layan spot BTC*(-3). Naik ganas, turun mesti ganas minimum 50% dari pergerakan wave biasanya.
BTC jatuh 7%+ daripada HH. dalam keadaan sekarang ini. Saya akan biar sahaja dulu. Fokus short, dalam VIP smalam saya dah remind utk masuk short, mmg untung kaw2 la π. Short sampai mana? sehinggalah ada structure untuk nak buy.
Price tak tiba-tiba naik and turun. biasanya akan ada pattern or market structure yang kita boleh lihat.
If dia nak turun biar kan sahaja dia turun dulu. Longterm investor chill ya. Matlamat 1 ke 4 tahun. tak perlu risau pergerakkan harian.
Tapi if shorterm trader. Boleh layan spot BTC*(-3). Naik ganas, turun mesti ganas minimum 50% dari pergerakan wave biasanya.
Update
BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway
Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern.
Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang penting kita tahu untuk bertindak balas atas dua-dua situasi.
Let the market decide. Just followw
BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway
Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern.
Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang penting kita tahu untuk bertindak balas atas dua-dua situasi.
Let the market decide. Just followw
Bursa kripto perlu melakukan pengesahan transaksi terlebih dahulu.
Baca disini: https://intraday.my/ada-apa-jepun-tiba-tiba-mahu-perkenalkan-pengawalseliaan-pasaaran-kripto-lebih-ketat/
Baca disini: https://intraday.my/ada-apa-jepun-tiba-tiba-mahu-perkenalkan-pengawalseliaan-pasaaran-kripto-lebih-ketat/
INTRADAY.my
Ada Apa? Jepun Tiba-Tiba Mahu Perkenalkan Pengawalseliaan Pasaaran Kripto Lebih Ketat!
Pihak berkuasa di Jepun merancang untuk memperkenalkan peraturan baharu yang lebih ketat untuk pengendali pasaran kripto sebagai sebahagian daripada usaha untuk menghalang Rusia daripada menggunakan mata wang kripto untuk mengelak sekatan. Inisiatif perundanganβ¦
UP!!
Utk kpd sapa yg xbeli lg Azero boleh start beli ya, Lebih padu dari Solana tp harga sgt murah.
Cara beli
Register MEXC : https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw
Utk kpd sapa yg xbeli lg Azero boleh start beli ya, Lebih padu dari Solana tp harga sgt murah.
Cara beli
Register MEXC : https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw
Mexc
MEXC - Bitcoin, Litecoin and Ethereum Exchange and Margin, ETF and Futures Trading
MEXC is a secure and reliable Crypto asset exchange for trading Bitcoin, Ethereum, Litecoin, EOS, TRON, USDT, XRP, etc. MEXC provides various services: Spot, ETF, Margin, OTC, Futures, PoS Staking
π₯1
Kita akan bertemu Ramadhan beberapa jam sahaja lagi. Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak. Moga Ramadhan kita kali ini lebih baik dari tahunΒ² lepas. Moga kali ni ROI pahala kita lebih banyak dan bergandaΒ². πͺ
Oh, kripto ni lah yang terpacak gila-gila 2 minggu ni ya. Eh jap, koin ni tentang apa ye? Jom kita ambil tahu tentang kripto Ziliqa (ZIL) ini.
Baca artikel: https://intraday.my/sebelum-melabur-zilliqa-zil-ini-perkara-yang-anda-patut-tahu/
Baca artikel: https://intraday.my/sebelum-melabur-zilliqa-zil-ini-perkara-yang-anda-patut-tahu/
INTRADAY.my
Sebelum Melabur Zilliqa (ZIL), Ini Perkara Yang Anda Patut Tahu
Tanggal 15 September 2021, Zilliqa (ZIL) bakal melancarkan platform non-fungible token (NFT). Ia merupakan satu lagi pencapaian Zilliqa sejak dilancarkan pada Jun 2017. Zilliqa memiliki keunikannya tersendiri sebagai rangkaian kontrak pintar yang menawarkanβ¦
Forwarded from The Apprentice Code π
Cer korang tgk KDA π, mencanak, saya dah remind awal2 pagi td
Codee Crypto π²πΎπ
Update BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern. Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang pentingβ¦
Update BTC
Rujuk post sebelum ini utk nak paham dari mula.
Harga bounce daripada area 44444$ terus naik sehingga area 47k$. Pada saat ini price masih tidak membuat HH baru. Jadi selagi ini tidak berlaku masih ada kemungkinan price akan jatuh semula. Berhati-hati di jalan raya pada yg pulang ke Kampung. π¬
Rujuk post sebelum ini utk nak paham dari mula.
Harga bounce daripada area 44444$ terus naik sehingga area 47k$. Pada saat ini price masih tidak membuat HH baru. Jadi selagi ini tidak berlaku masih ada kemungkinan price akan jatuh semula. Berhati-hati di jalan raya pada yg pulang ke Kampung. π¬
Kripto Velas (VLX) antara yang pamerkan pergerakan menarik minggu ini dengan lonjakan harganya. Namun kembali susut semula di penghujung minggu. Kepada yang belum ketahui tentang VLX, jom baca tentang kripto pesaing Solana ini.
Baca artikel: https://intraday.my/kenali-velas-vlx-lebih-maju-berbanding-solana/
Baca artikel: https://intraday.my/kenali-velas-vlx-lebih-maju-berbanding-solana/
INTRADAY.my
Kenali Velas (VLX), Lebih Maju Berbanding Solana!
Pada hujung Disember, Sis Kripto ada berkongsi tentang prestasi rangkaian Velas dan pergerakan harga token natifnya, VLX menerusi podcast Sembang Intraday. Menarik untuk ketahui latar belakang Velas sebelum membuat pelaburan! Trivia Velas (VLX) Penubuhannyaβ¦