Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Hari ini, Yoon Suk-Yeol telah dilantik sebagai Presiden Korea Selatan yang baharu setelah memenangi Pilihan Raya. Beliau juga merupakan seorang "pro-crypto". Bullish? πŸš€
Last dah before run the "passive income" 🀩πŸ₯³ , coin "berkenaan" sedang mendaki 🀯

If yg berminat nk join VIP boleh pm @TheCodee
Assalamualaikum semua. Sihat ke? Maaf lama tak bersiaran atas sebab kesihatan yang tak mengizinkan. InnshaAllah sy akan cuba kuatkan diri utk kembali bersiaran dlm masa terdekat.
Remember: This is how the bull market works πŸš€

We're in Bullish πŸ‚
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Morning gais

Saya cerita sikit kenapa saya agak bullish dengan KCS

Kucoin Token ( KCS ) ni adalah CEX token Kucoin

Seperti yang kita tau kalau Binance - BNB , Huobi - HT , MEXC - MX

Tiap CEX ada token nya sendiri

So kucoin ni fyi top 5 exhchanger worldwide

Meaning that jadi pilihan org juga ,

Use case kucoin ni ada banyak , ada utk NFT , untuk jimat fees , lepastu kalau simpan minima 6 KCS dapat lagi untung hari hari

Satu lagi mcm kita tau dekat Kucoin ni ada banyak hidden gems , ada banyak bots

Kelebihan yg ada dalam kucoin ni will bring more exposure , thus ramai lagi org akan ambil tau pasal KCS ni

Lagi lagi kalu nak join IEO Kucoin ( spotlight ) kena ada KCS juga , ni pun dh buat buy pressure

Hodl KCS and earn KCS reward everyday

Reward pula dpt dlm bentuk KCS

Bila dapat dlm bentuk crypto ( KCS ) makanya boleh naik turun dan jika naik nanti value reward kita pun dh naik

mcm BNB bagi saya dh outperformed , dh well known lagi lagi dlm dunia defi , KCS yang supply lebih rendah , also marketcap masih kecil , banyak lagi boleh grow.
πŸ”₯3
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
πŸ“Š FUTURES (BINANCE)

FLMUSDT

Long Below : 0.2600

MAX πŸ‘‰3x-20x LEVERAGE Hold

TAKE PROFIT:0.2650 |0.2700 | 0.2750

Sl 0.2200
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Big pump soon flm
Update :

BTC jatuh 7%+ daripada HH. dalam keadaan sekarang ini. Saya akan biar sahaja dulu. Fokus short, dalam VIP smalam saya dah remind utk masuk short, mmg untung kaw2 la 😝. Short sampai mana? sehinggalah ada structure untuk nak buy.

Price tak tiba-tiba naik and turun. biasanya akan ada pattern or market structure yang kita boleh lihat.

If dia nak turun biar kan sahaja dia turun dulu. Longterm investor chill ya. Matlamat 1 ke 4 tahun. tak perlu risau pergerakkan harian.

Tapi if shorterm trader. Boleh layan spot BTC*(-3). Naik ganas, turun mesti ganas minimum 50% dari pergerakan wave biasanya.
Update

BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway

Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern.

Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang penting kita tahu untuk bertindak balas atas dua-dua situasi.

Let the market decide. Just followw
Kita akan bertemu Ramadhan beberapa jam sahaja lagi. Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak. Moga Ramadhan kita kali ini lebih baik dari tahunΒ² lepas. Moga kali ni ROI pahala kita lebih banyak dan bergandaΒ². πŸ’ͺ
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Cer korang tgk KDA 😝, mencanak, saya dah remind awal2 pagi td
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Update BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern. Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang penting…
Update BTC

Rujuk post sebelum ini utk nak paham dari mula.

Harga bounce daripada area 44444$ terus naik sehingga area 47k$. Pada saat ini price masih tidak membuat HH baru. Jadi selagi ini tidak berlaku masih ada kemungkinan price akan jatuh semula. Berhati-hati di jalan raya pada yg pulang ke Kampung. 😬