MEXC Global makin mantap ni. Dah melepasi Huobi Global mengikut ranking Top Exchanger CoinGecko.
Personally kenapa saya suka MEXC sebab dia merupakan exchanger yang paling banyak beri benefit pada Holder Coin dia MX token.
Sentiasa ada peluang untuk dapat Airdrop coin melalui Launchpad, M-day and paling best Kickstarter. Sikit-sikit kumpul lama2 banyak juga.
Non Stop peluang. Sentiasa ada coin2 baru. Klu kita check pada exchanger lain Top Grow semua tengah merah. Di MEXC Top Grow selamba ja 100% to 1000%. Kalau rajin memang sentiasa ada peluang.
Kalau korang, Apa yang menyebabkan korang guna MEXC?
Yang baru nak buka MEXC account. Boleh ikut step di bawah. (Dapat 10% rebate Trading)
MEXC PRO
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw )
2. Download App MEXC PRO
Personally kenapa saya suka MEXC sebab dia merupakan exchanger yang paling banyak beri benefit pada Holder Coin dia MX token.
Sentiasa ada peluang untuk dapat Airdrop coin melalui Launchpad, M-day and paling best Kickstarter. Sikit-sikit kumpul lama2 banyak juga.
Non Stop peluang. Sentiasa ada coin2 baru. Klu kita check pada exchanger lain Top Grow semua tengah merah. Di MEXC Top Grow selamba ja 100% to 1000%. Kalau rajin memang sentiasa ada peluang.
Kalau korang, Apa yang menyebabkan korang guna MEXC?
Yang baru nak buka MEXC account. Boleh ikut step di bawah. (Dapat 10% rebate Trading)
MEXC PRO
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw )
2. Download App MEXC PRO
Forwarded from The Apprentice Code π
KuCoin
BCH3L/USDT Take-Profit target 2 β
Profit: 8.8204% π
Period: 6 Hours 31 Minutes β°
BCH3L/USDT Take-Profit target 2 β
Profit: 8.8204% π
Period: 6 Hours 31 Minutes β°
Saya rasa ni pakej yang paling sesuai utk korang, modal tak besar sgt dan pendapatan harian pon memuaskan.
Sebulan dah balik modal dah ( Minimum withdraw Rm100). Lepas tu kutip untung.
Nk follow boleh tekan link register di bwh.
https://bit.ly/35NXnNm
Sebulan dah balik modal dah ( Minimum withdraw Rm100). Lepas tu kutip untung.
Nk follow boleh tekan link register di bwh.
https://bit.ly/35NXnNm
The Apprentice Code π
KAVA /USDT BUY : 3.00 - 3.15 TARGET 1 : 3.20 TARGET 2 : 3.35 TARGET 3 : 3.60 TARGET 4 : 4.00 STOPLOSS :- 2.98
Late Update : KAVA hit Target 2 π₯³
Forwarded from The Apprentice Code π
KuCoin
COV/USDT All take-profit targets achieved π
Profit: 7.0511% π
Period: 2 Days 15 Hours 17 Minutes β°
COV/USDT All take-profit targets achieved π
Profit: 7.0511% π
Period: 2 Days 15 Hours 17 Minutes β°
Last dah before run the "passive income" π€©π₯³ , coin "berkenaan" sedang mendaki π€―
If yg berminat nk join VIP boleh pm @TheCodee
If yg berminat nk join VIP boleh pm @TheCodee
Assalamualaikum semua. Sihat ke? Maaf lama tak bersiaran atas sebab kesihatan yang tak mengizinkan. InnshaAllah sy akan cuba kuatkan diri utk kembali bersiaran dlm masa terdekat.
Semakin banyak Terra beli Bitcoin (BTC), semakin tinggi harga LUNA! #BTC #LUNA to the moon!ππ
Baca artikel: https://intraday.my/sakan-borong-bitcoin-btc-terra-luna-meroket-hampir-24-catat-ath-baharu/
Baca artikel: https://intraday.my/sakan-borong-bitcoin-btc-terra-luna-meroket-hampir-24-catat-ath-baharu/
INTRADAY.my
Sakan Borong Bitcoin (BTC), Terra (LUNA) Meroket Hampir 24% Catat ATH Baharu!
Kira-kira jam 3 pagi tadi waktu Malaysia, Terra (LUNA) mengukir paras tertinggi sepanjang masa (ATH) terbaharu dengan nilai direkod $109.91, melonjak hampir 24% dari paras terendah harian, $88.86 pada 26 Mac. Pada masa yang sama, rangkaian ini menjadi protokolβ¦
Aave (AAVE) meroket tinggi selepas pelancaran Aave V3 pada 16 Mac lalu! Untunglah hodler aset ini!
Baca artikel: https://intraday.my/tinggi-betul-aave-aave-pergi-aset-ini-melonjak-98-sejak-v3-dilancarkan/
Baca artikel: https://intraday.my/tinggi-betul-aave-aave-pergi-aset-ini-melonjak-98-sejak-v3-dilancarkan/
INTRADAY.my
Tinggi Betul Aave (AAVE) Pergi! Aset Ini Melonjak 98% Sejak V3 Dilancarkan!
Harga Aave (AAVE) melonjak 98% sejak Aave V3 bersiaran pada 16 Mac dan ketika penulisan, aset ini didagangkan pada $237.76 dengan peningkatan harga lebih 31% dalam 24 jam. Pun begitu, AAVE masih perlukan kenaikan harga sebanyak 65% untuk menebus rekod tertinggiβ¦
Forwarded from The Apprentice Code π
Morning gais
Saya cerita sikit kenapa saya agak bullish dengan KCS
Kucoin Token ( KCS ) ni adalah CEX token Kucoin
Seperti yang kita tau kalau Binance - BNB , Huobi - HT , MEXC - MX
Tiap CEX ada token nya sendiri
So kucoin ni fyi top 5 exhchanger worldwide
Meaning that jadi pilihan org juga ,
Use case kucoin ni ada banyak , ada utk NFT , untuk jimat fees , lepastu kalau simpan minima 6 KCS dapat lagi untung hari hari
Satu lagi mcm kita tau dekat Kucoin ni ada banyak hidden gems , ada banyak bots
Kelebihan yg ada dalam kucoin ni will bring more exposure , thus ramai lagi org akan ambil tau pasal KCS ni
Lagi lagi kalu nak join IEO Kucoin ( spotlight ) kena ada KCS juga , ni pun dh buat buy pressure
Hodl KCS and earn KCS reward everyday
Reward pula dpt dlm bentuk KCS
Bila dapat dlm bentuk crypto ( KCS ) makanya boleh naik turun dan jika naik nanti value reward kita pun dh naik
mcm BNB bagi saya dh outperformed , dh well known lagi lagi dlm dunia defi , KCS yang supply lebih rendah , also marketcap masih kecil , banyak lagi boleh grow.
Saya cerita sikit kenapa saya agak bullish dengan KCS
Kucoin Token ( KCS ) ni adalah CEX token Kucoin
Seperti yang kita tau kalau Binance - BNB , Huobi - HT , MEXC - MX
Tiap CEX ada token nya sendiri
So kucoin ni fyi top 5 exhchanger worldwide
Meaning that jadi pilihan org juga ,
Use case kucoin ni ada banyak , ada utk NFT , untuk jimat fees , lepastu kalau simpan minima 6 KCS dapat lagi untung hari hari
Satu lagi mcm kita tau dekat Kucoin ni ada banyak hidden gems , ada banyak bots
Kelebihan yg ada dalam kucoin ni will bring more exposure , thus ramai lagi org akan ambil tau pasal KCS ni
Lagi lagi kalu nak join IEO Kucoin ( spotlight ) kena ada KCS juga , ni pun dh buat buy pressure
Hodl KCS and earn KCS reward everyday
Reward pula dpt dlm bentuk KCS
Bila dapat dlm bentuk crypto ( KCS ) makanya boleh naik turun dan jika naik nanti value reward kita pun dh naik
mcm BNB bagi saya dh outperformed , dh well known lagi lagi dlm dunia defi , KCS yang supply lebih rendah , also marketcap masih kecil , banyak lagi boleh grow.
π₯3
Forwarded from The Apprentice Code π
π FUTURES (BINANCE)
FLMUSDT
Long Below : 0.2600
MAX π3x-20x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT:0.2650 |0.2700 | 0.2750
Sl 0.2200
FLMUSDT
Long Below : 0.2600
MAX π3x-20x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT:0.2650 |0.2700 | 0.2750
Sl 0.2200
Adakah ini satu berita baik buat pasaran kripto?
Baca disini: https://intraday.my/imf-akhirnya-dedahkan-pandangan-mengenai-konflik-rusia-ukraine-terhadap-kripto/
Baca disini: https://intraday.my/imf-akhirnya-dedahkan-pandangan-mengenai-konflik-rusia-ukraine-terhadap-kripto/
INTRADAY.my
IMF Akhirnya Dedahkan Pandangan Mengenai Konflik Rusia-Ukraine Terhadap Kripto!
Gita Gopinath, Timbalan Pengarah Urusan Pertama Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) menyatakan pada hari Khamis bahawa sekatan ekonomi yang dikenakan ke atas Rusia akibat pencerobohannya ke atas Ukraine akan mengurangkan penguasaan dolar AS. Beliau juga berkataβ¦
π±1
Update :
BTC jatuh 7%+ daripada HH. dalam keadaan sekarang ini. Saya akan biar sahaja dulu. Fokus short, dalam VIP smalam saya dah remind utk masuk short, mmg untung kaw2 la π. Short sampai mana? sehinggalah ada structure untuk nak buy.
Price tak tiba-tiba naik and turun. biasanya akan ada pattern or market structure yang kita boleh lihat.
If dia nak turun biar kan sahaja dia turun dulu. Longterm investor chill ya. Matlamat 1 ke 4 tahun. tak perlu risau pergerakkan harian.
Tapi if shorterm trader. Boleh layan spot BTC*(-3). Naik ganas, turun mesti ganas minimum 50% dari pergerakan wave biasanya.
BTC jatuh 7%+ daripada HH. dalam keadaan sekarang ini. Saya akan biar sahaja dulu. Fokus short, dalam VIP smalam saya dah remind utk masuk short, mmg untung kaw2 la π. Short sampai mana? sehinggalah ada structure untuk nak buy.
Price tak tiba-tiba naik and turun. biasanya akan ada pattern or market structure yang kita boleh lihat.
If dia nak turun biar kan sahaja dia turun dulu. Longterm investor chill ya. Matlamat 1 ke 4 tahun. tak perlu risau pergerakkan harian.
Tapi if shorterm trader. Boleh layan spot BTC*(-3). Naik ganas, turun mesti ganas minimum 50% dari pergerakan wave biasanya.
Update
BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway
Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern.
Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang penting kita tahu untuk bertindak balas atas dua-dua situasi.
Let the market decide. Just followw
BTC ni dalam market cuma ada 3 situasi. Uptrend, downtrend or sideway
Dlm chart pattern cuma ada dua sahaja major condition. Sama ada continuation chart Pattern or Reversal Chart Pattern.
Market nak buat yg mana kita tak perlu kesah. Yang penting kita tahu untuk bertindak balas atas dua-dua situasi.
Let the market decide. Just followw