Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
PENTINGNYA EMOSI STABIL SEORANG TRADER

Nak involve dalam trading ni, anda bukan hanya perlukan capital yang okay bila hangus.

Tapi juga perlukan emosi yang stable.

Jangan masuk dalam trading dengan mood survival for living, struggle to profit, atau mood family yang tidak support anda.

Baik fokus dahulu bekerja, carik stable income, mula belajar trading, then slowly practise with small capital, trade dengan tujuan menambah side income, trade to improve lifestyle.

Sudah ada cash reserve(for survival certain period of time), capital(for trading with realistic projection) dan consistency(during bear and bull market), barulah boleh berfikir untuk jump into fulltime trader.

Posting ini saya memakai topi financial investment, bukan topi fulltime trader.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Update Signal Kucoin

ATOM3S termasuk dlm top gainer 🀩πŸ₯³
Bitcoin mengikut perspective baru.

Every up trend and downtrend since 2012 has lasted exactly 730 days 🀟🏻
Untuk list crypto yang halal dan patuh syariah, korang boleh join group telegram @cr_halal
Perkara yang menarik untuk disaksikan minggu ini
πŸ”₯1
Jika takut risiko, usah bercakap ttg pelaburan.

"If you dont find a way to make money while you sleep, you will work untill you die"

Tiada paksaan korang untuk join, tapi share kpd korang mcm mna sy bt income.

Link register dibwh

https://bit.ly/35NXnNm
πŸ”₯2
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Bad news for #YFI, #FTM , FUD kaw2 ni
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
KAVA /USDT

BUY : 3.00 - 3.15

TARGET 1 : 3.20
TARGET 2 : 3.35
TARGET 3 : 3.60
TARGET 4 : 4.00

STOPLOSS :- 2.98
Wow HD ada tawarkan pakej baru 🀯

Link register dibwh

https://bit.ly/35NXnNm
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
TOP 5 BITCOIN OWNER

1. MicroStrategy
2. Tesla
3. Terra
4. Marathon
5. Square
MEXC Global makin mantap ni. Dah melepasi Huobi Global mengikut ranking Top Exchanger CoinGecko.

Personally kenapa saya suka MEXC sebab dia merupakan exchanger yang paling banyak beri benefit pada Holder Coin dia MX token.

Sentiasa ada peluang untuk dapat Airdrop coin melalui Launchpad, M-day and paling best Kickstarter. Sikit-sikit kumpul lama2 banyak juga.

Non Stop peluang. Sentiasa ada coin2 baru. Klu kita check pada exchanger lain Top Grow semua tengah merah. Di MEXC Top Grow selamba ja 100% to 1000%. Kalau rajin memang sentiasa ada peluang.

Kalau korang, Apa yang menyebabkan korang guna MEXC?

Yang baru nak buka MEXC account. Boleh ikut step di bawah. (Dapat 10% rebate Trading)

MEXC PRO
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw )
2. Download App MEXC PRO
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
KuCoin

BCH3L/USDT Take-Profit target 2 βœ…
Profit: 8.8204% πŸ“ˆ
Period: 6 Hours 31 Minutes ⏰
πŸ‘€ Buy the dip :

Bitcoin whale strengthens its position

Today the third largest Bitcoin address added 318 BTC , which is 12.1 million in total.
Saya rasa ni pakej yang paling sesuai utk korang, modal tak besar sgt dan pendapatan harian pon memuaskan.

Sebulan dah balik modal dah ( Minimum withdraw Rm100). Lepas tu kutip untung.

Nk follow boleh tekan link register di bwh.

https://bit.ly/35NXnNm
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
KuCoin

COV/USDT All take-profit targets achieved 😎
Profit: 7.0511% πŸ“ˆ
Period: 2 Days 15 Hours 17 Minutes ⏰
Hari ini, Yoon Suk-Yeol telah dilantik sebagai Presiden Korea Selatan yang baharu setelah memenangi Pilihan Raya. Beliau juga merupakan seorang "pro-crypto". Bullish? πŸš€