PENTINGNYA EMOSI STABIL SEORANG TRADER
Nak involve dalam trading ni, anda bukan hanya perlukan capital yang okay bila hangus.
Tapi juga perlukan emosi yang stable.
Jangan masuk dalam trading dengan mood survival for living, struggle to profit, atau mood family yang tidak support anda.
Baik fokus dahulu bekerja, carik stable income, mula belajar trading, then slowly practise with small capital, trade dengan tujuan menambah side income, trade to improve lifestyle.
Sudah ada cash reserve(for survival certain period of time), capital(for trading with realistic projection) dan consistency(during bear and bull market), barulah boleh berfikir untuk jump into fulltime trader.
Posting ini saya memakai topi financial investment, bukan topi fulltime trader.
Nak involve dalam trading ni, anda bukan hanya perlukan capital yang okay bila hangus.
Tapi juga perlukan emosi yang stable.
Jangan masuk dalam trading dengan mood survival for living, struggle to profit, atau mood family yang tidak support anda.
Baik fokus dahulu bekerja, carik stable income, mula belajar trading, then slowly practise with small capital, trade dengan tujuan menambah side income, trade to improve lifestyle.
Sudah ada cash reserve(for survival certain period of time), capital(for trading with realistic projection) dan consistency(during bear and bull market), barulah boleh berfikir untuk jump into fulltime trader.
Posting ini saya memakai topi financial investment, bukan topi fulltime trader.
Lelaki ini mempunyai kisah menarik dalam perjalanannya menjadi seorang jutawan dunia pelaburan bermula dengan kehidupannya sebagai pemburu. Ikuti kisah menarik beliau.
Baca artikel: https://intraday.my/kisah-si-pemburu-rusa-berjaya-jadi-jutawan-hedge-fund/
Baca artikel: https://intraday.my/kisah-si-pemburu-rusa-berjaya-jadi-jutawan-hedge-fund/
INTRADAY.my
Kisah Si Pemburu Rusa Berjaya Jadi Jutawan Hedge Fund
Louis Bacon dilahirkan pada 1956 di Raleigh, Utara California. Bapanya mengasaskan sebuah syarikat hartanah yang dikenali sebagai Bacon & Co, yang kemudiannya dibeli oleh Merrill Lynch. Ketika zaman kanak-kanaknya, Bacon banyak menghabiskan masanya denganβ¦
Untuk list crypto yang halal dan patuh syariah, korang boleh join group telegram @cr_halal
Jika takut risiko, usah bercakap ttg pelaburan.
"If you dont find a way to make money while you sleep, you will work untill you die"
Tiada paksaan korang untuk join, tapi share kpd korang mcm mna sy bt income.
Link register dibwh
https://bit.ly/35NXnNm
"If you dont find a way to make money while you sleep, you will work untill you die"
Tiada paksaan korang untuk join, tapi share kpd korang mcm mna sy bt income.
Link register dibwh
https://bit.ly/35NXnNm
π₯2
Forwarded from The Apprentice Code π
KAVA /USDT
BUY : 3.00 - 3.15
TARGET 1 : 3.20
TARGET 2 : 3.35
TARGET 3 : 3.60
TARGET 4 : 4.00
STOPLOSS :- 2.98
BUY : 3.00 - 3.15
TARGET 1 : 3.20
TARGET 2 : 3.35
TARGET 3 : 3.60
TARGET 4 : 4.00
STOPLOSS :- 2.98
MEXC Global makin mantap ni. Dah melepasi Huobi Global mengikut ranking Top Exchanger CoinGecko.
Personally kenapa saya suka MEXC sebab dia merupakan exchanger yang paling banyak beri benefit pada Holder Coin dia MX token.
Sentiasa ada peluang untuk dapat Airdrop coin melalui Launchpad, M-day and paling best Kickstarter. Sikit-sikit kumpul lama2 banyak juga.
Non Stop peluang. Sentiasa ada coin2 baru. Klu kita check pada exchanger lain Top Grow semua tengah merah. Di MEXC Top Grow selamba ja 100% to 1000%. Kalau rajin memang sentiasa ada peluang.
Kalau korang, Apa yang menyebabkan korang guna MEXC?
Yang baru nak buka MEXC account. Boleh ikut step di bawah. (Dapat 10% rebate Trading)
MEXC PRO
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw )
2. Download App MEXC PRO
Personally kenapa saya suka MEXC sebab dia merupakan exchanger yang paling banyak beri benefit pada Holder Coin dia MX token.
Sentiasa ada peluang untuk dapat Airdrop coin melalui Launchpad, M-day and paling best Kickstarter. Sikit-sikit kumpul lama2 banyak juga.
Non Stop peluang. Sentiasa ada coin2 baru. Klu kita check pada exchanger lain Top Grow semua tengah merah. Di MEXC Top Grow selamba ja 100% to 1000%. Kalau rajin memang sentiasa ada peluang.
Kalau korang, Apa yang menyebabkan korang guna MEXC?
Yang baru nak buka MEXC account. Boleh ikut step di bawah. (Dapat 10% rebate Trading)
MEXC PRO
1. Register Here (https://m.mexc.com/auth/signup?inviteCode=1Lszw )
2. Download App MEXC PRO
Forwarded from The Apprentice Code π
KuCoin
BCH3L/USDT Take-Profit target 2 β
Profit: 8.8204% π
Period: 6 Hours 31 Minutes β°
BCH3L/USDT Take-Profit target 2 β
Profit: 8.8204% π
Period: 6 Hours 31 Minutes β°
Saya rasa ni pakej yang paling sesuai utk korang, modal tak besar sgt dan pendapatan harian pon memuaskan.
Sebulan dah balik modal dah ( Minimum withdraw Rm100). Lepas tu kutip untung.
Nk follow boleh tekan link register di bwh.
https://bit.ly/35NXnNm
Sebulan dah balik modal dah ( Minimum withdraw Rm100). Lepas tu kutip untung.
Nk follow boleh tekan link register di bwh.
https://bit.ly/35NXnNm
The Apprentice Code π
KAVA /USDT BUY : 3.00 - 3.15 TARGET 1 : 3.20 TARGET 2 : 3.35 TARGET 3 : 3.60 TARGET 4 : 4.00 STOPLOSS :- 2.98
Late Update : KAVA hit Target 2 π₯³
Forwarded from The Apprentice Code π
KuCoin
COV/USDT All take-profit targets achieved π
Profit: 7.0511% π
Period: 2 Days 15 Hours 17 Minutes β°
COV/USDT All take-profit targets achieved π
Profit: 7.0511% π
Period: 2 Days 15 Hours 17 Minutes β°