Codee Crypto π²πΎπ
Teknik harapan. BTC TF 12h , Like to happen because there is shooting star candlestick Actually a healthy retracement kasi cukup syarat duluu. Btw, ni pattern reversal uptrend but kena form right shoulder dulu baru boleh naik.
Update BTC
Price 41418 , ikut mapping TA harapan Btc will fly dlm 24/48jam
Price 41418 , ikut mapping TA harapan Btc will fly dlm 24/48jam
Forwarded from The Apprentice Code π
Nice to entry, pump soon
Never failed utk withdrawal π
Takkan nk tgk jer sy profit sorang2? Korang pon boleh jgk,
Tekan link register di bwh π€π»
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Takkan nk tgk jer sy profit sorang2? Korang pon boleh jgk,
Tekan link register di bwh π€π»
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Total modal saya ialah sebanyak Rm16.5k
Hari ke 20 saya dah balik modal.
So income sehari saya adalah Rm1120.
Spanjang guna sy xpernah hadapi masalah withdraw.
Cuma cepat n lambat tu biasa lah.
Setakat ni, Legit !
Link register di bwh
https://bit.ly/35NXnNm
Hari ke 20 saya dah balik modal.
So income sehari saya adalah Rm1120.
Spanjang guna sy xpernah hadapi masalah withdraw.
Cuma cepat n lambat tu biasa lah.
Setakat ni, Legit !
Link register di bwh
https://bit.ly/35NXnNm
BTC -Safe Haven During War?
1. Perang Ukraine-Russia dah tamat ke?
2. Sekatan ekonomi Russia dah dibuka ke?
3. Kawasan perang dah tak guna BTC ke?
1-2 minggu ni habis sedunia kata BTC ni penyelesaian kepada sekatan/perang dll masalah dunia.
Ni tiba-tiba jatuh apa hal pula?π¬
Setahu saya, keadaan makin tegang dan teruk kot dengan Russia dah tawan loji nuclear Ukraine. Kalau ikut naratif BTC 1-2 minggu ni, patut makin pump la BTC kan?
Manipulated+Speculated.
BTC dari segi teknologi yang mana miner dan ledger bertaburan di seluruh dunia mungkin kita boleh kata decentralized, tetapi dari segi ekonomi nya dan pergerakan harga BTC, tiada apa yang kita boleh kata decentralized. Naik turun harga suka-suka "orang" boleh adjust nak bagi dia naik atau turun.
Apa-apa pun, moga perang akan tamat cepat agar tiada lagi nyawa akan terkorban di medan perang. World Peace BullishβοΈπππ
1. Perang Ukraine-Russia dah tamat ke?
2. Sekatan ekonomi Russia dah dibuka ke?
3. Kawasan perang dah tak guna BTC ke?
1-2 minggu ni habis sedunia kata BTC ni penyelesaian kepada sekatan/perang dll masalah dunia.
Ni tiba-tiba jatuh apa hal pula?π¬
Setahu saya, keadaan makin tegang dan teruk kot dengan Russia dah tawan loji nuclear Ukraine. Kalau ikut naratif BTC 1-2 minggu ni, patut makin pump la BTC kan?
Manipulated+Speculated.
BTC dari segi teknologi yang mana miner dan ledger bertaburan di seluruh dunia mungkin kita boleh kata decentralized, tetapi dari segi ekonomi nya dan pergerakan harga BTC, tiada apa yang kita boleh kata decentralized. Naik turun harga suka-suka "orang" boleh adjust nak bagi dia naik atau turun.
Apa-apa pun, moga perang akan tamat cepat agar tiada lagi nyawa akan terkorban di medan perang. World Peace BullishβοΈπππ
Forwarded from The Apprentice Code π
ETH/USDT
TARGET 1 DONEππ₯
TARGET 1 DONEππ₯
PENTINGNYA EMOSI STABIL SEORANG TRADER
Nak involve dalam trading ni, anda bukan hanya perlukan capital yang okay bila hangus.
Tapi juga perlukan emosi yang stable.
Jangan masuk dalam trading dengan mood survival for living, struggle to profit, atau mood family yang tidak support anda.
Baik fokus dahulu bekerja, carik stable income, mula belajar trading, then slowly practise with small capital, trade dengan tujuan menambah side income, trade to improve lifestyle.
Sudah ada cash reserve(for survival certain period of time), capital(for trading with realistic projection) dan consistency(during bear and bull market), barulah boleh berfikir untuk jump into fulltime trader.
Posting ini saya memakai topi financial investment, bukan topi fulltime trader.
Nak involve dalam trading ni, anda bukan hanya perlukan capital yang okay bila hangus.
Tapi juga perlukan emosi yang stable.
Jangan masuk dalam trading dengan mood survival for living, struggle to profit, atau mood family yang tidak support anda.
Baik fokus dahulu bekerja, carik stable income, mula belajar trading, then slowly practise with small capital, trade dengan tujuan menambah side income, trade to improve lifestyle.
Sudah ada cash reserve(for survival certain period of time), capital(for trading with realistic projection) dan consistency(during bear and bull market), barulah boleh berfikir untuk jump into fulltime trader.
Posting ini saya memakai topi financial investment, bukan topi fulltime trader.
Lelaki ini mempunyai kisah menarik dalam perjalanannya menjadi seorang jutawan dunia pelaburan bermula dengan kehidupannya sebagai pemburu. Ikuti kisah menarik beliau.
Baca artikel: https://intraday.my/kisah-si-pemburu-rusa-berjaya-jadi-jutawan-hedge-fund/
Baca artikel: https://intraday.my/kisah-si-pemburu-rusa-berjaya-jadi-jutawan-hedge-fund/
INTRADAY.my
Kisah Si Pemburu Rusa Berjaya Jadi Jutawan Hedge Fund
Louis Bacon dilahirkan pada 1956 di Raleigh, Utara California. Bapanya mengasaskan sebuah syarikat hartanah yang dikenali sebagai Bacon & Co, yang kemudiannya dibeli oleh Merrill Lynch. Ketika zaman kanak-kanaknya, Bacon banyak menghabiskan masanya denganβ¦
Untuk list crypto yang halal dan patuh syariah, korang boleh join group telegram @cr_halal
Jika takut risiko, usah bercakap ttg pelaburan.
"If you dont find a way to make money while you sleep, you will work untill you die"
Tiada paksaan korang untuk join, tapi share kpd korang mcm mna sy bt income.
Link register dibwh
https://bit.ly/35NXnNm
"If you dont find a way to make money while you sleep, you will work untill you die"
Tiada paksaan korang untuk join, tapi share kpd korang mcm mna sy bt income.
Link register dibwh
https://bit.ly/35NXnNm
π₯2
Forwarded from The Apprentice Code π
KAVA /USDT
BUY : 3.00 - 3.15
TARGET 1 : 3.20
TARGET 2 : 3.35
TARGET 3 : 3.60
TARGET 4 : 4.00
STOPLOSS :- 2.98
BUY : 3.00 - 3.15
TARGET 1 : 3.20
TARGET 2 : 3.35
TARGET 3 : 3.60
TARGET 4 : 4.00
STOPLOSS :- 2.98