Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Nice to entry, pump soon
Never failed utk withdrawal πŸ˜™

Takkan nk tgk jer sy profit sorang2? Korang pon boleh jgk,

Tekan link register di bwh 🀟🏻

https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Total modal saya ialah sebanyak Rm16.5k

Hari ke 20 saya dah balik modal.

So income sehari saya adalah Rm1120.

Spanjang guna sy xpernah hadapi masalah withdraw.
Cuma cepat n lambat tu biasa lah.

Setakat ni, Legit !

Link register di bwh

https://bit.ly/35NXnNm
BTC -Safe Haven During War?

1. Perang Ukraine-Russia dah tamat ke?
2. Sekatan ekonomi Russia dah dibuka ke?
3. Kawasan perang dah tak guna BTC ke?

1-2 minggu ni habis sedunia kata BTC ni penyelesaian kepada sekatan/perang dll masalah dunia.

Ni tiba-tiba jatuh apa hal pula?😬

Setahu saya, keadaan makin tegang dan teruk kot dengan Russia dah tawan loji nuclear Ukraine. Kalau ikut naratif BTC 1-2 minggu ni, patut makin pump la BTC kan?

Manipulated+Speculated.

BTC dari segi teknologi yang mana miner dan ledger bertaburan di seluruh dunia mungkin kita boleh kata decentralized, tetapi dari segi ekonomi nya dan pergerakan harga BTC, tiada apa yang kita boleh kata decentralized. Naik turun harga suka-suka "orang" boleh adjust nak bagi dia naik atau turun.

Apa-apa pun, moga perang akan tamat cepat agar tiada lagi nyawa akan terkorban di medan perang. World Peace BullishβœŒοΈπŸ™πŸš€πŸš€
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
ETH/USDT

TARGET 1 DONE😎πŸ”₯
PENTINGNYA EMOSI STABIL SEORANG TRADER

Nak involve dalam trading ni, anda bukan hanya perlukan capital yang okay bila hangus.

Tapi juga perlukan emosi yang stable.

Jangan masuk dalam trading dengan mood survival for living, struggle to profit, atau mood family yang tidak support anda.

Baik fokus dahulu bekerja, carik stable income, mula belajar trading, then slowly practise with small capital, trade dengan tujuan menambah side income, trade to improve lifestyle.

Sudah ada cash reserve(for survival certain period of time), capital(for trading with realistic projection) dan consistency(during bear and bull market), barulah boleh berfikir untuk jump into fulltime trader.

Posting ini saya memakai topi financial investment, bukan topi fulltime trader.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Update Signal Kucoin

ATOM3S termasuk dlm top gainer 🀩πŸ₯³
Bitcoin mengikut perspective baru.

Every up trend and downtrend since 2012 has lasted exactly 730 days 🀟🏻
Untuk list crypto yang halal dan patuh syariah, korang boleh join group telegram @cr_halal
Perkara yang menarik untuk disaksikan minggu ini
πŸ”₯1
Jika takut risiko, usah bercakap ttg pelaburan.

"If you dont find a way to make money while you sleep, you will work untill you die"

Tiada paksaan korang untuk join, tapi share kpd korang mcm mna sy bt income.

Link register dibwh

https://bit.ly/35NXnNm
πŸ”₯2
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Bad news for #YFI, #FTM , FUD kaw2 ni
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
KAVA /USDT

BUY : 3.00 - 3.15

TARGET 1 : 3.20
TARGET 2 : 3.35
TARGET 3 : 3.60
TARGET 4 : 4.00

STOPLOSS :- 2.98
Wow HD ada tawarkan pakej baru 🀯

Link register dibwh

https://bit.ly/35NXnNm
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
TOP 5 BITCOIN OWNER

1. MicroStrategy
2. Tesla
3. Terra
4. Marathon
5. Square