Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Accumulation is slowly happening. Been 4 days now
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Esok saya ada nak buat promo yuran untuk join VIP. Ada nk join?
Yang vote tu meh pm sy @TheCodee , Sy nk bg promosi kaw kaw 🀩.

Profit itu pasti πŸ’Ž
Mapping itu auto pacaks πŸ€ͺ

Diamond hand is alwas win

Pm @TheCodee
Tunggu dia dip sikit and nice for entry.

Signal Pump Kucoin tak pernah mengecewakan πŸ˜œπŸ˜™

Name of coin (VIP Content)
Cara Paling Mudah buat duit di Kucoin

If korang yg nk konsisten dlm daily trade , korang perlu register Kucoin, Kucoin antara lubuk profit dlm crypto.

https://www.kucoin.plus/land/register/r/r35WSN2

Dalam Kucoin ni, terdapat byk sgt cara utk kita buat profit, antaranya ialah, Spot Grid, Smart rebalance, Future Grid, DCA Bot, Infinity bot dan lain2 cara.

Yang confirm dan pasti, setiap signal yg diprovide adalah berbentuk pump, so percentage utk korang "tadah" usdt hari2 adalah tinggi.
Update PASIR

Sandbox alpha season 2 start pukul 11 pm.

Mungkin ada khabar gembira for holder Sand. Ramai ke holder dalam ni? Komen skit nk tgkk

https://medium.com/sandbox-game/the-sandbox-alpha-season-2-8f2ca5a28ea5
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Jom Pump LUNA, kita tgk jauh mana dia boleh pergiii
Hari tu sy dah ajak dlm group ni utk sama2 Pump Luna, now price dah cecah 94usd 🀩.

Nk profit dan lebih byk lg coin pump? Jom join Vip.

Hari ni ada promo taw , harga mampu milik sy bg πŸ˜™, Pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Nice to entry, pump soon
Never failed utk withdrawal πŸ˜™

Takkan nk tgk jer sy profit sorang2? Korang pon boleh jgk,

Tekan link register di bwh 🀟🏻

https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Total modal saya ialah sebanyak Rm16.5k

Hari ke 20 saya dah balik modal.

So income sehari saya adalah Rm1120.

Spanjang guna sy xpernah hadapi masalah withdraw.
Cuma cepat n lambat tu biasa lah.

Setakat ni, Legit !

Link register di bwh

https://bit.ly/35NXnNm
BTC -Safe Haven During War?

1. Perang Ukraine-Russia dah tamat ke?
2. Sekatan ekonomi Russia dah dibuka ke?
3. Kawasan perang dah tak guna BTC ke?

1-2 minggu ni habis sedunia kata BTC ni penyelesaian kepada sekatan/perang dll masalah dunia.

Ni tiba-tiba jatuh apa hal pula?😬

Setahu saya, keadaan makin tegang dan teruk kot dengan Russia dah tawan loji nuclear Ukraine. Kalau ikut naratif BTC 1-2 minggu ni, patut makin pump la BTC kan?

Manipulated+Speculated.

BTC dari segi teknologi yang mana miner dan ledger bertaburan di seluruh dunia mungkin kita boleh kata decentralized, tetapi dari segi ekonomi nya dan pergerakan harga BTC, tiada apa yang kita boleh kata decentralized. Naik turun harga suka-suka "orang" boleh adjust nak bagi dia naik atau turun.

Apa-apa pun, moga perang akan tamat cepat agar tiada lagi nyawa akan terkorban di medan perang. World Peace BullishβœŒοΈπŸ™πŸš€πŸš€
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
ETH/USDT

TARGET 1 DONE😎πŸ”₯
PENTINGNYA EMOSI STABIL SEORANG TRADER

Nak involve dalam trading ni, anda bukan hanya perlukan capital yang okay bila hangus.

Tapi juga perlukan emosi yang stable.

Jangan masuk dalam trading dengan mood survival for living, struggle to profit, atau mood family yang tidak support anda.

Baik fokus dahulu bekerja, carik stable income, mula belajar trading, then slowly practise with small capital, trade dengan tujuan menambah side income, trade to improve lifestyle.

Sudah ada cash reserve(for survival certain period of time), capital(for trading with realistic projection) dan consistency(during bear and bull market), barulah boleh berfikir untuk jump into fulltime trader.

Posting ini saya memakai topi financial investment, bukan topi fulltime trader.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Update Signal Kucoin

ATOM3S termasuk dlm top gainer 🀩πŸ₯³
Bitcoin mengikut perspective baru.

Every up trend and downtrend since 2012 has lasted exactly 730 days 🀟🏻
Untuk list crypto yang halal dan patuh syariah, korang boleh join group telegram @cr_halal