Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Teknik harapan.

BTC TF 12h , Like to happen because there is shooting star candlestick

Actually a healthy retracement kasi cukup syarat duluu.

Btw, ni pattern reversal uptrend but kena form right shoulder dulu baru boleh naik.
Alhamdulillah, hari ni withdraw byk sikit 😜. Sbb nk pergi servis ketee. Saya ni dh masuk fasa kutip untung dah. Mmg best, hope Halley Dragon tak buat lah πŸ˜‚, Kalau mcm ni terus mmg goyang kaki la jwb nya.

Yap Passive income.

Ada yg nak follow? Tekan link register kat bawah ya

https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Adakah Binance akan masuk semula dalam pasaran Malaysia ? Exchanger rank pertama di dunia in term of volume.

"This is part of Binance’s initiatives to cooperate with regulators. By working with regulated platforms, we are supporting local representatives to further expand their businesses while they stay compliant."
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Teknik harapan. BTC TF 12h , Like to happen because there is shooting star candlestick Actually a healthy retracement kasi cukup syarat duluu. Btw, ni pattern reversal uptrend but kena form right shoulder dulu baru boleh naik.
BTC/USDT

45k merupakan area resitance yg agak kuat. Any reversal chart pattern berlaku pd level ini mungkin boleh jd indicator utk jatuh dulu.

Tapi sekiranya BTC tembus kuat ke atas area 45k. Mungkin kenaikan ini akan terus bersambung lagi.

BTC akan jadi rujukan saya untuk entry pada altcoin. sebab BTC bergerak 3%, altcoin bergerak 10%+.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Accumulation is slowly happening. Been 4 days now
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Esok saya ada nak buat promo yuran untuk join VIP. Ada nk join?
Yang vote tu meh pm sy @TheCodee , Sy nk bg promosi kaw kaw 🀩.

Profit itu pasti πŸ’Ž
Mapping itu auto pacaks πŸ€ͺ

Diamond hand is alwas win

Pm @TheCodee
Tunggu dia dip sikit and nice for entry.

Signal Pump Kucoin tak pernah mengecewakan πŸ˜œπŸ˜™

Name of coin (VIP Content)
Cara Paling Mudah buat duit di Kucoin

If korang yg nk konsisten dlm daily trade , korang perlu register Kucoin, Kucoin antara lubuk profit dlm crypto.

https://www.kucoin.plus/land/register/r/r35WSN2

Dalam Kucoin ni, terdapat byk sgt cara utk kita buat profit, antaranya ialah, Spot Grid, Smart rebalance, Future Grid, DCA Bot, Infinity bot dan lain2 cara.

Yang confirm dan pasti, setiap signal yg diprovide adalah berbentuk pump, so percentage utk korang "tadah" usdt hari2 adalah tinggi.
Update PASIR

Sandbox alpha season 2 start pukul 11 pm.

Mungkin ada khabar gembira for holder Sand. Ramai ke holder dalam ni? Komen skit nk tgkk

https://medium.com/sandbox-game/the-sandbox-alpha-season-2-8f2ca5a28ea5
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Jom Pump LUNA, kita tgk jauh mana dia boleh pergiii
Hari tu sy dah ajak dlm group ni utk sama2 Pump Luna, now price dah cecah 94usd 🀩.

Nk profit dan lebih byk lg coin pump? Jom join Vip.

Hari ni ada promo taw , harga mampu milik sy bg πŸ˜™, Pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Nice to entry, pump soon
Never failed utk withdrawal πŸ˜™

Takkan nk tgk jer sy profit sorang2? Korang pon boleh jgk,

Tekan link register di bwh 🀟🏻

https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Total modal saya ialah sebanyak Rm16.5k

Hari ke 20 saya dah balik modal.

So income sehari saya adalah Rm1120.

Spanjang guna sy xpernah hadapi masalah withdraw.
Cuma cepat n lambat tu biasa lah.

Setakat ni, Legit !

Link register di bwh

https://bit.ly/35NXnNm