Cemerlangg π€©
Withdraw kedua hari ni
Ada yg nak follow? Jom tekan link register di bwh
https://bit.ly/3McZviq
Withdraw kedua hari ni
Ada yg nak follow? Jom tekan link register di bwh
https://bit.ly/3McZviq
Codee Crypto π²πΎπ
BTC USDT In short-term looking for the retest of 46k key resistance. To be further bullish we need to break through the one! Lepas tu fefelaii. Comee on BTC.
Tgk mapping yg sy provide and pergi tgk price BTC skang. Otw felai kerr tuu
UP, Sapa yang berminat nk buat passive income daily boleh join VIP Group ya.
Passive income ada byk jenis, dan satu jenis boleh dikatakan jaminan profit (run node) 17/20usd perhari (dgn harga coin semasa) mungkin akan mencecah 30usd hingga 50usd/sehari bermula March ini.
Selain tu kami provide mapping auto pacak dan signal pump kucoin.
Jgn lepaskan peluang ni ya.
Pm @TheCodee
Passive income ada byk jenis, dan satu jenis boleh dikatakan jaminan profit (run node) 17/20usd perhari (dgn harga coin semasa) mungkin akan mencecah 30usd hingga 50usd/sehari bermula March ini.
Selain tu kami provide mapping auto pacak dan signal pump kucoin.
Jgn lepaskan peluang ni ya.
Pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code π
BTC dh pump tinggi sangat mmg kena retrace sikit jangan fomo saya masih tak entry lgi tunggu waktu sesuai
Esok saya ada nak buat promo yuran untuk join VIP. Ada nk join?
Anonymous Poll
62%
Yaa sayaa π€π»
38%
Bababababa
LUNA mapping from 58usd to 93usd, lepas 90% Luna pump π€©. Sy dh bg dlm VIP 2 Februari lepas.
Mapping auto pacak geng π.
Hari ni ada promo yuran join VIP, Jom join VIP kami geng , pm @TheCodee
Mapping auto pacak geng π.
Hari ni ada promo yuran join VIP, Jom join VIP kami geng , pm @TheCodee
Siapa kata ekonomi Rusia akan tersepit selepas bank-bank di negara itu digugurkan daripada SWIFT? Mungkin Rusia ada pelan yang lebih licik.
Baca artikel: https://intraday.my/7-bank-rusia-gugur-daripada-swift-tapi-ruble-digital-penyelamat-ekonomi-negara-itu/
Baca artikel: https://intraday.my/7-bank-rusia-gugur-daripada-swift-tapi-ruble-digital-penyelamat-ekonomi-negara-itu/
INTRADAY.my
7 Bank Rusia Gugur Daripada SWIFT, Tapi Ruble Digital Penyelamat Ekonomi Negara Itu
Kesatuan Eropah (EU) akhirnya telah umumkan 7 bank Rusia digugurkan daripada sistem permesejan yang berfungsi melaksanakan pengiriman wang dan pembayaran antara bank seluruh dunia, SWIFT. Bank yang terlibat termasuklah: VTB, Bank Otkrities, Novikombank, Promsvyazbankβ¦
Alhamdulillah, hari ni withdraw byk sikit π. Sbb nk pergi servis ketee. Saya ni dh masuk fasa kutip untung dah. Mmg best, hope Halley Dragon tak buat lah π, Kalau mcm ni terus mmg goyang kaki la jwb nya.
Yap Passive income.
Ada yg nak follow? Tekan link register kat bawah ya
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Yap Passive income.
Ada yg nak follow? Tekan link register kat bawah ya
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Adakah Binance akan masuk semula dalam pasaran Malaysia ? Exchanger rank pertama di dunia in term of volume.
"This is part of Binanceβs initiatives to cooperate with regulators. By working with regulated platforms, we are supporting local representatives to further expand their businesses while they stay compliant."
"This is part of Binanceβs initiatives to cooperate with regulators. By working with regulated platforms, we are supporting local representatives to further expand their businesses while they stay compliant."
Codee Crypto π²πΎπ
Teknik harapan. BTC TF 12h , Like to happen because there is shooting star candlestick Actually a healthy retracement kasi cukup syarat duluu. Btw, ni pattern reversal uptrend but kena form right shoulder dulu baru boleh naik.
BTC/USDT
45k merupakan area resitance yg agak kuat. Any reversal chart pattern berlaku pd level ini mungkin boleh jd indicator utk jatuh dulu.
Tapi sekiranya BTC tembus kuat ke atas area 45k. Mungkin kenaikan ini akan terus bersambung lagi.
BTC akan jadi rujukan saya untuk entry pada altcoin. sebab BTC bergerak 3%, altcoin bergerak 10%+.
45k merupakan area resitance yg agak kuat. Any reversal chart pattern berlaku pd level ini mungkin boleh jd indicator utk jatuh dulu.
Tapi sekiranya BTC tembus kuat ke atas area 45k. Mungkin kenaikan ini akan terus bersambung lagi.
BTC akan jadi rujukan saya untuk entry pada altcoin. sebab BTC bergerak 3%, altcoin bergerak 10%+.
Codee Crypto π²πΎπ
Esok saya ada nak buat promo yuran untuk join VIP. Ada nk join?
Cara Paling Mudah buat duit di Kucoin
If korang yg nk konsisten dlm daily trade , korang perlu register Kucoin, Kucoin antara lubuk profit dlm crypto.
https://www.kucoin.plus/land/register/r/r35WSN2
Dalam Kucoin ni, terdapat byk sgt cara utk kita buat profit, antaranya ialah, Spot Grid, Smart rebalance, Future Grid, DCA Bot, Infinity bot dan lain2 cara.
Yang confirm dan pasti, setiap signal yg diprovide adalah berbentuk pump, so percentage utk korang "tadah" usdt hari2 adalah tinggi.
If korang yg nk konsisten dlm daily trade , korang perlu register Kucoin, Kucoin antara lubuk profit dlm crypto.
https://www.kucoin.plus/land/register/r/r35WSN2
Dalam Kucoin ni, terdapat byk sgt cara utk kita buat profit, antaranya ialah, Spot Grid, Smart rebalance, Future Grid, DCA Bot, Infinity bot dan lain2 cara.
Yang confirm dan pasti, setiap signal yg diprovide adalah berbentuk pump, so percentage utk korang "tadah" usdt hari2 adalah tinggi.
www.kucoin.plus
Crypto Exchange | Bitcoin Exchange | Bitcoin Trading | KuCoin
KuCoin is a secure cryptocurrency exchange that makes it easier to buy, sell, and store cryptocurrencies like BTC, ETH, KCS, SHIB, DOGE, etc.