Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
πŸ“Š FUTURES (BINANCE)

BTSUSDT

LONG Below : 0.02230

MAX πŸ‘‰3x-20x LEVERAGE Hold

TAKE PROFIT: 0.02280|0.02330|0.02370

Buy and hold , big pump kemungkinan
BTC USDT

In short-term looking for the retest of 46k key resistance. To be further bullish we need to break through the one! Lepas tu fefelaii. Comee on BTC.
Harga Minyak Mentah Dunia

Crude Oil kini sudah pecah harga 100 USD per barrel. As expected. Ini semua contribution pada hyper inflasi

Siap sedia harga barang melambung lagi
Come on whales tembak BTC 70K satu kaliiii 😜
Cemerlangg 🀩

Withdraw kedua hari ni

Ada yg nak follow? Jom tekan link register di bwh

https://bit.ly/3McZviq
UP, Sapa yang berminat nk buat passive income daily boleh join VIP Group ya.

Passive income ada byk jenis, dan satu jenis boleh dikatakan jaminan profit (run node) 17/20usd perhari (dgn harga coin semasa) mungkin akan mencecah 30usd hingga 50usd/sehari bermula March ini.

Selain tu kami provide mapping auto pacak dan signal pump kucoin.

Jgn lepaskan peluang ni ya.

Pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
BTC dh pump tinggi sangat mmg kena retrace sikit jangan fomo saya masih tak entry lgi tunggu waktu sesuai
Esok saya ada nak buat promo yuran untuk join VIP. Ada nk join?
Anonymous Poll
62%
Yaa sayaa 🀟🏻
38%
Bababababa
Morning Gengg

Trade ape hari ini?
LUNA mapping from 58usd to 93usd, lepas 90% Luna pump 🀩. Sy dh bg dlm VIP 2 Februari lepas.

Mapping auto pacak geng 😜.

Hari ni ada promo yuran join VIP, Jom join VIP kami geng , pm @TheCodee
Teknik harapan.

BTC TF 12h , Like to happen because there is shooting star candlestick

Actually a healthy retracement kasi cukup syarat duluu.

Btw, ni pattern reversal uptrend but kena form right shoulder dulu baru boleh naik.
Alhamdulillah, hari ni withdraw byk sikit 😜. Sbb nk pergi servis ketee. Saya ni dh masuk fasa kutip untung dah. Mmg best, hope Halley Dragon tak buat lah πŸ˜‚, Kalau mcm ni terus mmg goyang kaki la jwb nya.

Yap Passive income.

Ada yg nak follow? Tekan link register kat bawah ya

https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002