Last call yang tak berapa nak last π
This Month dah boleh start buat passive income daily (20usdt to above 60usdt dgn hold and run node satu coin ni π₯³.
Berminat join vip boleh pm @TheCodee
Harga yuran bincang belakang, yang penting serius berminat π₯Ά
This Month dah boleh start buat passive income daily (20usdt to above 60usdt dgn hold and run node satu coin ni π₯³.
Berminat join vip boleh pm @TheCodee
Harga yuran bincang belakang, yang penting serius berminat π₯Ά
Cara bagaimana anda boleh untung RM 130k dengan modal RM 1000 di Kucoin (Lubuk Profit)
Dalam channel ni saya rasa sebulan lebih 5 kali sy provide signal, itupon semua signal profit to the moon π
1 signal biasanya untung 10% ke atas
So sebulan
5 signal : 50% untung target minima (Set Stop Loss wajib)
Modal asal + untung setiap bulan rolling buat next trade
Repeat selama 1 tahun
Untung anda akan jadi RM 130k
Kalau tak jadi anggap aja separuh RM 65k
Okay tak ? boleh beli kereta dah
If korang nk signal yg berkualiti boleh join VIP group kami , boleh pm @TheCodee
Dalam channel ni saya rasa sebulan lebih 5 kali sy provide signal, itupon semua signal profit to the moon π
1 signal biasanya untung 10% ke atas
So sebulan
5 signal : 50% untung target minima (Set Stop Loss wajib)
Modal asal + untung setiap bulan rolling buat next trade
Repeat selama 1 tahun
Untung anda akan jadi RM 130k
Kalau tak jadi anggap aja separuh RM 65k
Okay tak ? boleh beli kereta dah
If korang nk signal yg berkualiti boleh join VIP group kami , boleh pm @TheCodee
Halley Dragon.
Saya nk topup beli yang pakej 200usd/Rm838 and profit daily sebanyak 7.3usd/Rm30 selama 180hari.
Dalam sebulan akan balik modal dan cabut modal , lepas dr tu akan dpt passive income. Btw minimum withdraw adalah Rm100 sehari.
Ada yg nak follow?
Link register di bwh
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Saya nk topup beli yang pakej 200usd/Rm838 and profit daily sebanyak 7.3usd/Rm30 selama 180hari.
Dalam sebulan akan balik modal dan cabut modal , lepas dr tu akan dpt passive income. Btw minimum withdraw adalah Rm100 sehari.
Ada yg nak follow?
Link register di bwh
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Forwarded from The Apprentice Code π
Jomm pump and get profittt genggg
Ada holder XRP tak dlm ni? π€¨
Dgr cite XRP nk meroket tahun ni, hope bukan fake hope lg laa π€ͺ
Dgr cite XRP nk meroket tahun ni, hope bukan fake hope lg laa π€ͺ
Codee Crypto π²πΎπ
Saya ada terima berita baik buat pengguna Binance di Malaysia π₯³ Soon... InnshaAllah.
UP balik , cuba teka sapa yg akan take over Binance Malaysia? π
Alhamdulillah, withdraw untuk hari ni ππ», Sy dh balik modal and now sy tgh kutip untung hari2.
Passive income.
Ada yg nak follow? Tekan link register kat bawah ya
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Passive income.
Ada yg nak follow? Tekan link register kat bawah ya
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Forwarded from The Apprentice Code π
SOL/USDT
Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (Long)
Leverage: Isolated (12.0X)
Amount: 2.0%
Entry Targets:
1) 102.4 - 50.0% β
2) 101.7 - 50.0% β
Take-Profit Targets:
1) 102.74 - 40.0%
2) 103.6 - 30.0%
3) 104.6 - 15.0%
4) 105.4 - 15.0%
Stop Targets:
1) 100.7 - 100.0%
Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (Long)
Leverage: Isolated (12.0X)
Amount: 2.0%
Entry Targets:
1) 102.4 - 50.0% β
2) 101.7 - 50.0% β
Take-Profit Targets:
1) 102.74 - 40.0%
2) 103.6 - 30.0%
3) 104.6 - 15.0%
4) 105.4 - 15.0%
Stop Targets:
1) 100.7 - 100.0%
Forwarded from The Apprentice Code π
π FUTURES (BINANCE)
BTSUSDT
LONG Below : 0.02230
MAX π3x-20x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT: 0.02280|0.02330|0.02370
Buy and hold , big pump kemungkinan
BTSUSDT
LONG Below : 0.02230
MAX π3x-20x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT: 0.02280|0.02330|0.02370
Buy and hold , big pump kemungkinan