Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Jom short ETH

Dan kita akan dpt profit πŸ˜…
Jom gais buat passive income dgn join VIP.

Tinggal 10 hari jer lagi sebelum masuk 1 March. Cara ni akan bt holder akan dpt nilai usdt per/hari.

20usdt,30 usdt,40usdt sehari? sape nk bagi kan 🀩

Ni link Channel Feedback VIP Member.

https://t.me/FeedbackVIPCodee
Profit atas bwh kami sapu, Berminat boleh PM @TheCodee , sy bg harga special 🀟🏻
UP utk lubuk passive income
Guess how many Bitcoin  in the photo? πŸ˜‚

Mereka antara whales2 dlm dunia crypto
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
BNB hit Target 2 πŸ₯³
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
ICP/USDT

LONG
(BINANCE FUTURES )
BUY : 16.70$- 17.90$
TAKE PROFIT :
TARGET 1 : 18.65$
TARGET 2 : 19.00$
TARGET 3 : 19.40$
TARGET 4 : 19.80$
TARGET 5 : 20.20$
TARGET 6 : 20.50$

STOP LOSS : 16.6$

✌🏽Use 2% Fund Only

LEV : 10X-20X (CROSS)
Kebanyakkan signal Kucoin yg kami provide ialah signal yg berpontensi utk pump. Mmg popit laa kaw2 member VIP yg masuk signal ni πŸ€ͺ😜.

Yg serius berminat nk join VIP boleh pm @TheCodee
Dunia hari ini.

Makin besar melabur , profit harian besar, goyang kaki, lepas modal then lepas tu kaut untung.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
NEAR hit Take profit 1, Otw to TP 2
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
SOL to take profit 1 πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
ICP Take Profit 1 🀲🏻
Update BTC, ngam ngam dia touch masuk zone. Felai atau terus sideway?
Market is in extreme fear 😨
Alahai signal Kucoin 😝
JOM BELAJAR TENTANG BOT DI BINANCE / HUOBI / KUCOIN dll πŸ€žπŸ»πŸ’Ž

Sebelum tu, kpd korang yg masih belum register KUCOIN (LUBUK PROFIT) boleh tekan link dibwh

https://www.kucoin.com/land/register/r/r35WSN2

1. Spot Grid (Khas utk coin sideway)

Berfungi utk (just) nak buy low sell high. Contoh kalau kita set. Range dekat btc 10-15k dia akan trade range yang tu jer

If out of range dia takkan trade
market jatuh and chill dia takkan burn duit

Cara set range , buka daily chart tengok pd area supply and demand

2. Smart rebalance

Sesuai nak dpt untung dgn banyak coins lebih dari 1 jenis coin

Sesuai untuk main coin ikut musim , contoh sekarang coin tgh hype ialah coin metaverse.

Lagi sikit coin lagi better walaupun modal besar

Buat 3% je recommended
Kalau jatuh takde hal floating loss
Income dia untuk generate USDT

Guna AI parameter je
Boleh tukar tukar coin
Boleh juga pilih pair coin/usdt contoh ambil coin BTC dgn USDT jadinya dia akan rebalance BTC dgn USDT

3. Futures grid

Best boleh kaya cepat sebab ada leverage tapi INGATT‼️ Boleh jugak miskin cepat.

Contoh modal RM 10 leverage 3x, jadinya 3 kali ganda modal , untung pun tiga kali ganda tapi kalau trade against market contohnya kita nak naik dia jatuh jadinya RM 10 kena telan wooo


4. DCA bot

Khas untuk nak kumpul coin boleh set nak hourly/daily/weekly nak beli berapa ,

Dengan cara ni dapat elakkan korang terFOMO kt atas,
Lepas dh kumpul coin semua ni boleh buat staking atau transfer masuk wallet

5.Infinity bot

Bot ni sesuai untuk coin yg dh bottom and akan naik , lain dgn spot bot.

Nota: Untuk semua bot profit/coins tu dia tak dpt direct , perlu stop bot dahulu baru akan dapat profit/coins