Jom gais buat passive income dgn join VIP.
Tinggal 10 hari jer lagi sebelum masuk 1 March. Cara ni akan bt holder akan dpt nilai usdt per/hari.
20usdt,30 usdt,40usdt sehari? sape nk bagi kan π€©
Ni link Channel Feedback VIP Member.
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Tinggal 10 hari jer lagi sebelum masuk 1 March. Cara ni akan bt holder akan dpt nilai usdt per/hari.
20usdt,30 usdt,40usdt sehari? sape nk bagi kan π€©
Ni link Channel Feedback VIP Member.
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Telegram
Feedback VIP Member Codee
Berikut adalah feedback dari mereka yang sudah menjadi member VIP Codee π₯³
Profit atas bwh kami sapu, Berminat boleh PM @TheCodee , sy bg harga special π€π»
Forwarded from The Apprentice Code π
ICP/USDT
LONG
(BINANCE FUTURES )
BUY : 16.70$- 17.90$
TAKE PROFIT :
TARGET 1 : 18.65$
TARGET 2 : 19.00$
TARGET 3 : 19.40$
TARGET 4 : 19.80$
TARGET 5 : 20.20$
TARGET 6 : 20.50$
STOP LOSS : 16.6$
βπ½Use 2% Fund Only
LEV : 10X-20X (CROSS)
LONG
(BINANCE FUTURES )
BUY : 16.70$- 17.90$
TAKE PROFIT :
TARGET 1 : 18.65$
TARGET 2 : 19.00$
TARGET 3 : 19.40$
TARGET 4 : 19.80$
TARGET 5 : 20.20$
TARGET 6 : 20.50$
STOP LOSS : 16.6$
βπ½Use 2% Fund Only
LEV : 10X-20X (CROSS)
Kebanyakkan signal Kucoin yg kami provide ialah signal yg berpontensi utk pump. Mmg popit laa kaw2 member VIP yg masuk signal ni π€ͺπ.
Yg serius berminat nk join VIP boleh pm @TheCodee
Yg serius berminat nk join VIP boleh pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code π
NEAR hit Take profit 1, Otw to TP 2
Forwarded from The Apprentice Code π
SOL to take profit 1 π₯³
Forwarded from The Apprentice Code π
ICP Take Profit 1 π€²π»
JOM BELAJAR TENTANG BOT DI BINANCE / HUOBI / KUCOIN dll π€π»π
Sebelum tu, kpd korang yg masih belum register KUCOIN (LUBUK PROFIT) boleh tekan link dibwh
https://www.kucoin.com/land/register/r/r35WSN2
1. Spot Grid (Khas utk coin sideway)
Berfungi utk (just) nak buy low sell high. Contoh kalau kita set. Range dekat btc 10-15k dia akan trade range yang tu jer
If out of range dia takkan trade
market jatuh and chill dia takkan burn duit
Cara set range , buka daily chart tengok pd area supply and demand
2. Smart rebalance
Sesuai nak dpt untung dgn banyak coins lebih dari 1 jenis coin
Sesuai untuk main coin ikut musim , contoh sekarang coin tgh hype ialah coin metaverse.
Lagi sikit coin lagi better walaupun modal besar
Buat 3% je recommended
Kalau jatuh takde hal floating loss
Income dia untuk generate USDT
Guna AI parameter je
Boleh tukar tukar coin
Boleh juga pilih pair coin/usdt contoh ambil coin BTC dgn USDT jadinya dia akan rebalance BTC dgn USDT
3. Futures grid
Best boleh kaya cepat sebab ada leverage tapi INGATTβΌοΈ Boleh jugak miskin cepat.
Contoh modal RM 10 leverage 3x, jadinya 3 kali ganda modal , untung pun tiga kali ganda tapi kalau trade against market contohnya kita nak naik dia jatuh jadinya RM 10 kena telan wooo
4. DCA bot
Khas untuk nak kumpul coin boleh set nak hourly/daily/weekly nak beli berapa ,
Dengan cara ni dapat elakkan korang terFOMO kt atas,
Lepas dh kumpul coin semua ni boleh buat staking atau transfer masuk wallet
5.Infinity bot
Bot ni sesuai untuk coin yg dh bottom and akan naik , lain dgn spot bot.
Nota: Untuk semua bot profit/coins tu dia tak dpt direct , perlu stop bot dahulu baru akan dapat profit/coins
Sebelum tu, kpd korang yg masih belum register KUCOIN (LUBUK PROFIT) boleh tekan link dibwh
https://www.kucoin.com/land/register/r/r35WSN2
1. Spot Grid (Khas utk coin sideway)
Berfungi utk (just) nak buy low sell high. Contoh kalau kita set. Range dekat btc 10-15k dia akan trade range yang tu jer
If out of range dia takkan trade
market jatuh and chill dia takkan burn duit
Cara set range , buka daily chart tengok pd area supply and demand
2. Smart rebalance
Sesuai nak dpt untung dgn banyak coins lebih dari 1 jenis coin
Sesuai untuk main coin ikut musim , contoh sekarang coin tgh hype ialah coin metaverse.
Lagi sikit coin lagi better walaupun modal besar
Buat 3% je recommended
Kalau jatuh takde hal floating loss
Income dia untuk generate USDT
Guna AI parameter je
Boleh tukar tukar coin
Boleh juga pilih pair coin/usdt contoh ambil coin BTC dgn USDT jadinya dia akan rebalance BTC dgn USDT
3. Futures grid
Best boleh kaya cepat sebab ada leverage tapi INGATTβΌοΈ Boleh jugak miskin cepat.
Contoh modal RM 10 leverage 3x, jadinya 3 kali ganda modal , untung pun tiga kali ganda tapi kalau trade against market contohnya kita nak naik dia jatuh jadinya RM 10 kena telan wooo
4. DCA bot
Khas untuk nak kumpul coin boleh set nak hourly/daily/weekly nak beli berapa ,
Dengan cara ni dapat elakkan korang terFOMO kt atas,
Lepas dh kumpul coin semua ni boleh buat staking atau transfer masuk wallet
5.Infinity bot
Bot ni sesuai untuk coin yg dh bottom and akan naik , lain dgn spot bot.
Nota: Untuk semua bot profit/coins tu dia tak dpt direct , perlu stop bot dahulu baru akan dapat profit/coins
Kucoin
Crypto Exchange | Bitcoin Exchange | Bitcoin Trading | KuCoin
KuCoin is a secure cryptocurrency exchange that makes it easier to buy, sell, and store cryptocurrencies like BTC, ETH, KCS, SHIB, DOGE, etc.