Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Jom short

TLM/USDT SHORT πŸ›‘
Leverage 20x
Entries 0.12
Target 1 0.118
Target 2 0.115
Target 3 0.111
Target 4 0.100
Target 5 0.09

SL 0.129
-
Ramai newbie yang terburu buru untuk beli jual

Terus deposit beli coin / token ini tanpa knowledge yang kukuh lagi end up akan salahkan coin / token itu sendiri

Sebelum melabur pastikan anda betul betul dah faham dari segi fundamental

Labur dlm ilmu dulu , baru fikir labur dlm mana mana asset , sebelum duit anda yang melebur, buang mindset labur hari ni esok kaya. Itu yg paling penting.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Tawaran tinggal brapa jam je lagi gais ,rugi lepaskan peluan ni. Saya beli 3 unit jer dan overall passive daily income dlm Rm210 sehari. Sapa nak bagi kan πŸ˜…

Link register di bwh ya

https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Ok ni akan jd sebab BTC terjun balik πŸ˜‚
Ready ya 🀣
Global Impact

All crypto down.

No worries... in crypto we trust and we hold !

Buffet pun dah into crypto. Market crypto makin bertambah tambah. It’s a matter of time saja

#copypste
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Ok ni akan jd sebab BTC terjun balik πŸ˜‚
Kan dah ckp news2 mcm ni akan bt BTC berdarah, takpayah nk sudden dump sgt lah πŸ˜‚. Benda dh boleh ramal
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Dalam ni ada yg zero knowledge tak psl crypto?
Lagi tinggal berapa jam jer lagi sebelum offer join VIP tamat gais, next yuran dah back pd asal
Jom belajar

Kripto vs Saham vs Forex

Asset kripto dan saham ni sebenarnya kurang sesuai untuk buat trading

Nature asset kripto dan saham adalah buy and hold for long term. Fokusnya adalah one way market

Manakala berbeza dengan forex. Pasaran forex melibatkan dua matawang asing contoh spt Sell EURGBP melibatkan dua negara Europe dan Great Britain

Sebab itu market forex fluctuate dan volatile turun naik. Dan dari turun naik ini baru kita ada peluang harian atau mingguan utk make profit

Bila kita faham nature setiap pasaran baru mudah untuk kita urus kewangan kita dah tidak mudah ikut ideologi yang bukan bukan

Kerana di luar sana terlalu banyak ideologi dan teknik. Bukan salah tetapi biasanya high risk

Kita taknak perkara seperti untung banyak hari ini dan hilang semuanya di kemudian hari kan...

Jadi jika kita ingin membina kekayaan, kita sepatutnya slowly grow dan grow bermula dengan diri kita sendiri

Gentle reminder kepada semua, anda kena sentiasa update knowledge n skill anda

Ini yang boleh membantu meningkatkan kesihatan kewangan anda
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
GIF
UP , Coin kenaikan 4000% iaitu content dlm VIP. Pm @TheCodee
Market pump kita makan, dump pon kita makan 😝
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
TLM Hit Target 5 πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
KNC hit target 5 🀩πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Fuhh kaya ni sape yg follow signal ni masuk short
1000usdt popit 😝, scalping jer ni.

Sbb market mcm nk drop lg
Content VIP only , Berminat boleh pm @TheCodee