Forwarded from The Apprentice Code π
Rune Usdt now price 3.95 . Popit gais π€©
Forwarded from The Apprentice Code π
Jom short
TLM/USDT SHORT π
Leverage 20x
Entries 0.12
Target 1 0.118
Target 2 0.115
Target 3 0.111
Target 4 0.100
Target 5 0.09
SL 0.129
-
TLM/USDT SHORT π
Leverage 20x
Entries 0.12
Target 1 0.118
Target 2 0.115
Target 3 0.111
Target 4 0.100
Target 5 0.09
SL 0.129
-
Ramai newbie yang terburu buru untuk beli jual
Terus deposit beli coin / token ini tanpa knowledge yang kukuh lagi end up akan salahkan coin / token itu sendiri
Sebelum melabur pastikan anda betul betul dah faham dari segi fundamental
Labur dlm ilmu dulu , baru fikir labur dlm mana mana asset , sebelum duit anda yang melebur, buang mindset labur hari ni esok kaya. Itu yg paling penting.
Terus deposit beli coin / token ini tanpa knowledge yang kukuh lagi end up akan salahkan coin / token itu sendiri
Sebelum melabur pastikan anda betul betul dah faham dari segi fundamental
Labur dlm ilmu dulu , baru fikir labur dlm mana mana asset , sebelum duit anda yang melebur, buang mindset labur hari ni esok kaya. Itu yg paling penting.
Codee Crypto π²πΎπ
Saya ada terima byk chat dr subcriber dlm ni mintak harga 30usdt join VIP diadakan balik.
Offer sedang berlangsung gais. Jgn lepaskan peluang ni
Forwarded from The Apprentice Code π
Tawaran tinggal brapa jam je lagi gais ,rugi lepaskan peluan ni. Saya beli 3 unit jer dan overall passive daily income dlm Rm210 sehari. Sapa nak bagi kan π
Link register di bwh ya
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Link register di bwh ya
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
The Apprentice Code π
Tawaran tinggal brapa jam je lagi gais ,rugi lepaskan peluan ni. Saya beli 3 unit jer dan overall passive daily income dlm Rm210 sehari. Sapa nak bagi kan π
Link register di bwh ya https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
UP, Utk sape2 nk bt pssive income daily, rugi ni if kalau korang xjoin. Tawaran tinggal xkurang 1 jam jer lg.
Global Impact
All crypto down.
No worries... in crypto we trust and we hold !
Buffet pun dah into crypto. Market crypto makin bertambah tambah. Itβs a matter of time saja
#copypste
All crypto down.
No worries... in crypto we trust and we hold !
Buffet pun dah into crypto. Market crypto makin bertambah tambah. Itβs a matter of time saja
#copypste
Codee Crypto π²πΎπ
Ok ni akan jd sebab BTC terjun balik π
Kan dah ckp news2 mcm ni akan bt BTC berdarah, takpayah nk sudden dump sgt lah π. Benda dh boleh ramal
Codee Crypto π²πΎπ
Dalam ni ada yg zero knowledge tak psl crypto?
Lagi tinggal berapa jam jer lagi sebelum offer join VIP tamat gais, next yuran dah back pd asal
Jom belajar
Kripto vs Saham vs Forex
Asset kripto dan saham ni sebenarnya kurang sesuai untuk buat trading
Nature asset kripto dan saham adalah buy and hold for long term. Fokusnya adalah one way market
Manakala berbeza dengan forex. Pasaran forex melibatkan dua matawang asing contoh spt Sell EURGBP melibatkan dua negara Europe dan Great Britain
Sebab itu market forex fluctuate dan volatile turun naik. Dan dari turun naik ini baru kita ada peluang harian atau mingguan utk make profit
Bila kita faham nature setiap pasaran baru mudah untuk kita urus kewangan kita dah tidak mudah ikut ideologi yang bukan bukan
Kerana di luar sana terlalu banyak ideologi dan teknik. Bukan salah tetapi biasanya high risk
Kita taknak perkara seperti untung banyak hari ini dan hilang semuanya di kemudian hari kan...
Jadi jika kita ingin membina kekayaan, kita sepatutnya slowly grow dan grow bermula dengan diri kita sendiri
Gentle reminder kepada semua, anda kena sentiasa update knowledge n skill anda
Ini yang boleh membantu meningkatkan kesihatan kewangan anda
Kripto vs Saham vs Forex
Asset kripto dan saham ni sebenarnya kurang sesuai untuk buat trading
Nature asset kripto dan saham adalah buy and hold for long term. Fokusnya adalah one way market
Manakala berbeza dengan forex. Pasaran forex melibatkan dua matawang asing contoh spt Sell EURGBP melibatkan dua negara Europe dan Great Britain
Sebab itu market forex fluctuate dan volatile turun naik. Dan dari turun naik ini baru kita ada peluang harian atau mingguan utk make profit
Bila kita faham nature setiap pasaran baru mudah untuk kita urus kewangan kita dah tidak mudah ikut ideologi yang bukan bukan
Kerana di luar sana terlalu banyak ideologi dan teknik. Bukan salah tetapi biasanya high risk
Kita taknak perkara seperti untung banyak hari ini dan hilang semuanya di kemudian hari kan...
Jadi jika kita ingin membina kekayaan, kita sepatutnya slowly grow dan grow bermula dengan diri kita sendiri
Gentle reminder kepada semua, anda kena sentiasa update knowledge n skill anda
Ini yang boleh membantu meningkatkan kesihatan kewangan anda
Codee Crypto π²πΎπ
GIF
UP , Coin kenaikan 4000% iaitu content dlm VIP. Pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code π
KNC hit target 5 π€©π₯³
Forwarded from The Apprentice Code π
Fuhh kaya ni sape yg follow signal ni masuk short