Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
AR USDT πŸ›«

We haven't been lower than this level since August.

Expecting a rise soon.
Saya ada terima byk chat dr subcriber dlm ni mintak harga 30usdt join VIP diadakan balik.
Anonymous Poll
60%
Onzz murah sgt dh ni
35%
Nk kaya , tp still taknak ilmu n signal? Bai bai πŸ₯ΆπŸ˜…
5%
Jap sy pm bos.
Utk crypto, SND jer sy utamakan. Boleh dikatakan byk respect bbanding lost.

Teknik2 lain jarang sy pakai, sbb bg harapan palsu πŸ˜‚πŸ€£
Dalam ni ada yg zero knowledge tak psl crypto?
Anonymous Poll
57%
Sayaa
43%
Basic jer
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Rune Usdt now price 3.95 . Popit gais 🀩
Hasil dari 1 signal yg sy masuk smalam πŸ₯Ά.

Tak byk pon, tp dah lepas bt beli kasut futsal baru 🀩
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Jom short

TLM/USDT SHORT πŸ›‘
Leverage 20x
Entries 0.12
Target 1 0.118
Target 2 0.115
Target 3 0.111
Target 4 0.100
Target 5 0.09

SL 0.129
-
Ramai newbie yang terburu buru untuk beli jual

Terus deposit beli coin / token ini tanpa knowledge yang kukuh lagi end up akan salahkan coin / token itu sendiri

Sebelum melabur pastikan anda betul betul dah faham dari segi fundamental

Labur dlm ilmu dulu , baru fikir labur dlm mana mana asset , sebelum duit anda yang melebur, buang mindset labur hari ni esok kaya. Itu yg paling penting.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Tawaran tinggal brapa jam je lagi gais ,rugi lepaskan peluan ni. Saya beli 3 unit jer dan overall passive daily income dlm Rm210 sehari. Sapa nak bagi kan πŸ˜…

Link register di bwh ya

https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Ok ni akan jd sebab BTC terjun balik πŸ˜‚
Ready ya 🀣
Global Impact

All crypto down.

No worries... in crypto we trust and we hold !

Buffet pun dah into crypto. Market crypto makin bertambah tambah. It’s a matter of time saja

#copypste
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Ok ni akan jd sebab BTC terjun balik πŸ˜‚
Kan dah ckp news2 mcm ni akan bt BTC berdarah, takpayah nk sudden dump sgt lah πŸ˜‚. Benda dh boleh ramal
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Dalam ni ada yg zero knowledge tak psl crypto?
Lagi tinggal berapa jam jer lagi sebelum offer join VIP tamat gais, next yuran dah back pd asal