Saya ada terima byk chat dr subcriber dlm ni mintak harga 30usdt join VIP diadakan balik.
Anonymous Poll
60%
Onzz murah sgt dh ni
35%
Nk kaya , tp still taknak ilmu n signal? Bai bai π₯Άπ
5%
Jap sy pm bos.
Codee Crypto π²πΎπ
Update balik mapping yg saya bg beberapa minggu lepas. (ingat dah tak relevan, xyakin dgn mapping sendiri π) BTC akan jatuh balik ke zone demand, sideway utk beberapa minggu sebelum rancak kembali.
Utk BTC Sy still dgn keyakinan sy bdasarkan mapping SND ni.
Masuk zone or maybe touch and go then terus go fly?
Masuk zone or maybe touch and go then terus go fly?
Utk crypto, SND jer sy utamakan. Boleh dikatakan byk respect bbanding lost.
Teknik2 lain jarang sy pakai, sbb bg harapan palsu ππ€£
Teknik2 lain jarang sy pakai, sbb bg harapan palsu ππ€£
Forwarded from The Apprentice Code π
Rune Usdt now price 3.95 . Popit gais π€©
Forwarded from The Apprentice Code π
Jom short
TLM/USDT SHORT π
Leverage 20x
Entries 0.12
Target 1 0.118
Target 2 0.115
Target 3 0.111
Target 4 0.100
Target 5 0.09
SL 0.129
-
TLM/USDT SHORT π
Leverage 20x
Entries 0.12
Target 1 0.118
Target 2 0.115
Target 3 0.111
Target 4 0.100
Target 5 0.09
SL 0.129
-
Ramai newbie yang terburu buru untuk beli jual
Terus deposit beli coin / token ini tanpa knowledge yang kukuh lagi end up akan salahkan coin / token itu sendiri
Sebelum melabur pastikan anda betul betul dah faham dari segi fundamental
Labur dlm ilmu dulu , baru fikir labur dlm mana mana asset , sebelum duit anda yang melebur, buang mindset labur hari ni esok kaya. Itu yg paling penting.
Terus deposit beli coin / token ini tanpa knowledge yang kukuh lagi end up akan salahkan coin / token itu sendiri
Sebelum melabur pastikan anda betul betul dah faham dari segi fundamental
Labur dlm ilmu dulu , baru fikir labur dlm mana mana asset , sebelum duit anda yang melebur, buang mindset labur hari ni esok kaya. Itu yg paling penting.
Codee Crypto π²πΎπ
Saya ada terima byk chat dr subcriber dlm ni mintak harga 30usdt join VIP diadakan balik.
Offer sedang berlangsung gais. Jgn lepaskan peluang ni
Forwarded from The Apprentice Code π
Tawaran tinggal brapa jam je lagi gais ,rugi lepaskan peluan ni. Saya beli 3 unit jer dan overall passive daily income dlm Rm210 sehari. Sapa nak bagi kan π
Link register di bwh ya
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
Link register di bwh ya
https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
The Apprentice Code π
Tawaran tinggal brapa jam je lagi gais ,rugi lepaskan peluan ni. Saya beli 3 unit jer dan overall passive daily income dlm Rm210 sehari. Sapa nak bagi kan π
Link register di bwh ya https://s.halleydragon.me/go/MY?u=FYXLU0RI&sid=xSKLCf&c=MY&s=cp&lang=EN&ch=22&cl=1002
UP, Utk sape2 nk bt pssive income daily, rugi ni if kalau korang xjoin. Tawaran tinggal xkurang 1 jam jer lg.
Global Impact
All crypto down.
No worries... in crypto we trust and we hold !
Buffet pun dah into crypto. Market crypto makin bertambah tambah. Itβs a matter of time saja
#copypste
All crypto down.
No worries... in crypto we trust and we hold !
Buffet pun dah into crypto. Market crypto makin bertambah tambah. Itβs a matter of time saja
#copypste
Codee Crypto π²πΎπ
Ok ni akan jd sebab BTC terjun balik π
Kan dah ckp news2 mcm ni akan bt BTC berdarah, takpayah nk sudden dump sgt lah π. Benda dh boleh ramal
Codee Crypto π²πΎπ
Dalam ni ada yg zero knowledge tak psl crypto?
Lagi tinggal berapa jam jer lagi sebelum offer join VIP tamat gais, next yuran dah back pd asal