Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
BNB/ USDT

Call type πŸ‘‰ spot


Buying zone

395$ βœ…

390$βœ…

388$βœ…


Target

405$βœ…

410$βœ…

420$βœ…

430$βœ…

440$βœ…


Stop loss
375$🚫
Bitcoin πŸ”₯πŸš€
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
DOGE/USDT

Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (Long)
Leverage: Isolated (10.0X)
Amount: 1.0%

Entry Targets:
1) Below 0.14250

Take-Profit Targets:
1) 0.14410 - 50.0%
2) 0.14570 - 25.0%
3) 0.14800 - 25.0%

Stop Targets:
1) 0.14000 - 100.0%
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
LOAN 30 Tahun untuk beli Hartanah Metaverse!

Milo offers crypto-based mortgages

When it comes to paying for a mortgage, crypto holders currently have to grapple with choosing which of their tokens they are willing to cash out and also incur a taxable event because there are few options for paying a mortgage with cryptocurrency.

Milo is a Miami-based fintech startup that claims to offer the world’s first β€œcrypto mortgage” by allowing customers to use Bitcoin (BTC) as collateral to qualify for a 30-year loan.

Ada yang sanggup buat loan 30 tahun beli hartanah dalam metaverse?
Apa sebenarnya masalah yang dihadapi oleh Bank duni?

Kita perlu faham kenapa bank bank mengalami masalah besar ?

1. Bank mengamalkan Fractional Reserve Banking @ FRB. Mengikut Statutory Reserve Requirement @ SRR oleh Bank Negara 2.00%

Maksudnya Bank cuma perlu reserve deposit RM2 Juta untuk beri pinjaman RM100 Juta. Meaning RM98 Juta lagi dicipta dari angin dan boleh buat keuntungan dari Interest / Conventional Bank @ Profit / Islamic Bank

2. Keadaan ekonomi dunia dalam tempoh 2 tahun pandemik menjadikan supply bottle neck dan demand bottle neck yang membuatkan banyak bisnes gulung tikar atau merudum

Banyak bisnes tak mampu membayar hutang mereka kepada bank. Contoh baru baru ini Genting HK declares banckrupt

3. Keadaan Hyper Inflasi kerana duit yang dicipta / dipinjam untuk funding keadaan pandemik

Banyak projek pembangunan sangkut kerana harga barang yang naik lebih 100%

Contoh dulu masa govt beri projek kos baru RM35 Juta. Tapi lepas harga barang naik kos jadi RM70 Juta

Kesannya pada duit yang patut mengalir pada pekerja dan tauke tauke bisnes supplier bahan bahan pembangunan projek. Kini aliran itu dah tersangkut

Dan kesan ini beri impak pada ekonomi secara tidak langsung mengurangkan perbelanjaan dan menjadikan ekonomi berputar perlahan

Ekonomi negara yang maju adalah ekonomi yang duit nya cepat berpindah tangan

Saving hanya akan menjatuhkan ekonomi. Anda kena spend untuk tambah asset

Jika anda ingin tambah pendapatan, belajar bersama BBA. Belajar closing, trading dan network effect

Kita semua ada misi yang sama

Tambah income
Spend on asset
Repeat

Inilah persediaan yang terbaik untuk kita harungi dunia tipu tipu yang semakin mencabar
Good news πŸ™ŒπŸ™Œ
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
AR USDT πŸ›«

We haven't been lower than this level since August.

Expecting a rise soon.
Saya ada terima byk chat dr subcriber dlm ni mintak harga 30usdt join VIP diadakan balik.
Anonymous Poll
60%
Onzz murah sgt dh ni
35%
Nk kaya , tp still taknak ilmu n signal? Bai bai πŸ₯ΆπŸ˜…
5%
Jap sy pm bos.
Utk crypto, SND jer sy utamakan. Boleh dikatakan byk respect bbanding lost.

Teknik2 lain jarang sy pakai, sbb bg harapan palsu πŸ˜‚πŸ€£
Dalam ni ada yg zero knowledge tak psl crypto?
Anonymous Poll
57%
Sayaa
43%
Basic jer
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Rune Usdt now price 3.95 . Popit gais 🀩
Hasil dari 1 signal yg sy masuk smalam πŸ₯Ά.

Tak byk pon, tp dah lepas bt beli kasut futsal baru 🀩
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Jom short

TLM/USDT SHORT πŸ›‘
Leverage 20x
Entries 0.12
Target 1 0.118
Target 2 0.115
Target 3 0.111
Target 4 0.100
Target 5 0.09

SL 0.129
-
Ramai newbie yang terburu buru untuk beli jual

Terus deposit beli coin / token ini tanpa knowledge yang kukuh lagi end up akan salahkan coin / token itu sendiri

Sebelum melabur pastikan anda betul betul dah faham dari segi fundamental

Labur dlm ilmu dulu , baru fikir labur dlm mana mana asset , sebelum duit anda yang melebur, buang mindset labur hari ni esok kaya. Itu yg paling penting.