Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Update BTC TF Weekly, 2 minggu lepas sy ada bgtahu bwh BTC akan berlegar2 dlm zone tersebut utk waktu tempoh yg lama, agak2 korang brapa minggu lg diperlukan utk BTC recover balik? Saya dah tahu dah 😝.
Update balik mapping yg saya bg beberapa minggu lepas. (ingat dah tak relevan, xyakin dgn mapping sendiri πŸ˜‚)

BTC akan jatuh balik ke zone demand, sideway utk beberapa minggu sebelum rancak kembali.
Group pelaburan mengarut apa plak ni yg invite sy πŸ˜ͺ. Labur hari ni 6 jam lg dpt pulangan πŸ˜‚.

Maaf ya, saya dh jutawan dgn crypto😊

Korang jika bhadapan dgn situasi mcm ni tlg jauhkan ya.
XRP News

Pembelian XRP terbesar dalam 5 tahun.
Dipercayai pembelian besar ini dilakukan institution/ Fund Manager yang memegang dana dari berjuta pengguna.

Persoalanya mengapa mereka beli XRP?
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
BNB/ USDT

Call type πŸ‘‰ spot


Buying zone

395$ βœ…

390$βœ…

388$βœ…


Target

405$βœ…

410$βœ…

420$βœ…

430$βœ…

440$βœ…


Stop loss
375$🚫
Bitcoin πŸ”₯πŸš€
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
DOGE/USDT

Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (Long)
Leverage: Isolated (10.0X)
Amount: 1.0%

Entry Targets:
1) Below 0.14250

Take-Profit Targets:
1) 0.14410 - 50.0%
2) 0.14570 - 25.0%
3) 0.14800 - 25.0%

Stop Targets:
1) 0.14000 - 100.0%
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
LOAN 30 Tahun untuk beli Hartanah Metaverse!

Milo offers crypto-based mortgages

When it comes to paying for a mortgage, crypto holders currently have to grapple with choosing which of their tokens they are willing to cash out and also incur a taxable event because there are few options for paying a mortgage with cryptocurrency.

Milo is a Miami-based fintech startup that claims to offer the world’s first β€œcrypto mortgage” by allowing customers to use Bitcoin (BTC) as collateral to qualify for a 30-year loan.

Ada yang sanggup buat loan 30 tahun beli hartanah dalam metaverse?
Apa sebenarnya masalah yang dihadapi oleh Bank duni?

Kita perlu faham kenapa bank bank mengalami masalah besar ?

1. Bank mengamalkan Fractional Reserve Banking @ FRB. Mengikut Statutory Reserve Requirement @ SRR oleh Bank Negara 2.00%

Maksudnya Bank cuma perlu reserve deposit RM2 Juta untuk beri pinjaman RM100 Juta. Meaning RM98 Juta lagi dicipta dari angin dan boleh buat keuntungan dari Interest / Conventional Bank @ Profit / Islamic Bank

2. Keadaan ekonomi dunia dalam tempoh 2 tahun pandemik menjadikan supply bottle neck dan demand bottle neck yang membuatkan banyak bisnes gulung tikar atau merudum

Banyak bisnes tak mampu membayar hutang mereka kepada bank. Contoh baru baru ini Genting HK declares banckrupt

3. Keadaan Hyper Inflasi kerana duit yang dicipta / dipinjam untuk funding keadaan pandemik

Banyak projek pembangunan sangkut kerana harga barang yang naik lebih 100%

Contoh dulu masa govt beri projek kos baru RM35 Juta. Tapi lepas harga barang naik kos jadi RM70 Juta

Kesannya pada duit yang patut mengalir pada pekerja dan tauke tauke bisnes supplier bahan bahan pembangunan projek. Kini aliran itu dah tersangkut

Dan kesan ini beri impak pada ekonomi secara tidak langsung mengurangkan perbelanjaan dan menjadikan ekonomi berputar perlahan

Ekonomi negara yang maju adalah ekonomi yang duit nya cepat berpindah tangan

Saving hanya akan menjatuhkan ekonomi. Anda kena spend untuk tambah asset

Jika anda ingin tambah pendapatan, belajar bersama BBA. Belajar closing, trading dan network effect

Kita semua ada misi yang sama

Tambah income
Spend on asset
Repeat

Inilah persediaan yang terbaik untuk kita harungi dunia tipu tipu yang semakin mencabar
Good news πŸ™ŒπŸ™Œ
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
AR USDT πŸ›«

We haven't been lower than this level since August.

Expecting a rise soon.
Saya ada terima byk chat dr subcriber dlm ni mintak harga 30usdt join VIP diadakan balik.
Anonymous Poll
60%
Onzz murah sgt dh ni
35%
Nk kaya , tp still taknak ilmu n signal? Bai bai πŸ₯ΆπŸ˜…
5%
Jap sy pm bos.
Utk crypto, SND jer sy utamakan. Boleh dikatakan byk respect bbanding lost.

Teknik2 lain jarang sy pakai, sbb bg harapan palsu πŸ˜‚πŸ€£