Codee Crypto π²πΎπ
Update BTC TF Weekly, 2 minggu lepas sy ada bgtahu bwh BTC akan berlegar2 dlm zone tersebut utk waktu tempoh yg lama, agak2 korang brapa minggu lg diperlukan utk BTC recover balik? Saya dah tahu dah π.
Update balik mapping yg saya bg beberapa minggu lepas. (ingat dah tak relevan, xyakin dgn mapping sendiri π)
BTC akan jatuh balik ke zone demand, sideway utk beberapa minggu sebelum rancak kembali.
BTC akan jatuh balik ke zone demand, sideway utk beberapa minggu sebelum rancak kembali.
Forwarded from The Apprentice Code π
BNB/ USDT
Call type π spot
Buying zone
395$ β
390$β
388$β
Target
405$β
410$β
420$β
430$β
440$β
Stop loss
375$π«
Call type π spot
Buying zone
395$ β
390$β
388$β
Target
405$β
410$β
420$β
430$β
440$β
Stop loss
375$π«
Forwarded from The Apprentice Code π
DOGE/USDT
Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (Long)
Leverage: Isolated (10.0X)
Amount: 1.0%
Entry Targets:
1) Below 0.14250
Take-Profit Targets:
1) 0.14410 - 50.0%
2) 0.14570 - 25.0%
3) 0.14800 - 25.0%
Stop Targets:
1) 0.14000 - 100.0%
Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (Long)
Leverage: Isolated (10.0X)
Amount: 1.0%
Entry Targets:
1) Below 0.14250
Take-Profit Targets:
1) 0.14410 - 50.0%
2) 0.14570 - 25.0%
3) 0.14800 - 25.0%
Stop Targets:
1) 0.14000 - 100.0%
Codee Crypto π²πΎπ
Update balik mapping yg saya bg beberapa minggu lepas. (ingat dah tak relevan, xyakin dgn mapping sendiri π) BTC akan jatuh balik ke zone demand, sideway utk beberapa minggu sebelum rancak kembali.
BTC nk g ane tuu π, masuk dlm zone demand balik keee π
Forwarded from The Apprentice Code π
LOAN 30 Tahun untuk beli Hartanah Metaverse!
Milo offers crypto-based mortgages
When it comes to paying for a mortgage, crypto holders currently have to grapple with choosing which of their tokens they are willing to cash out and also incur a taxable event because there are few options for paying a mortgage with cryptocurrency.
Milo is a Miami-based fintech startup that claims to offer the worldβs first βcrypto mortgageβ by allowing customers to use Bitcoin (BTC) as collateral to qualify for a 30-year loan.
Ada yang sanggup buat loan 30 tahun beli hartanah dalam metaverse?
Milo offers crypto-based mortgages
When it comes to paying for a mortgage, crypto holders currently have to grapple with choosing which of their tokens they are willing to cash out and also incur a taxable event because there are few options for paying a mortgage with cryptocurrency.
Milo is a Miami-based fintech startup that claims to offer the worldβs first βcrypto mortgageβ by allowing customers to use Bitcoin (BTC) as collateral to qualify for a 30-year loan.
Ada yang sanggup buat loan 30 tahun beli hartanah dalam metaverse?
Apa sebenarnya masalah yang dihadapi oleh Bank duni?
Kita perlu faham kenapa bank bank mengalami masalah besar ?
1. Bank mengamalkan Fractional Reserve Banking @ FRB. Mengikut Statutory Reserve Requirement @ SRR oleh Bank Negara 2.00%
Maksudnya Bank cuma perlu reserve deposit RM2 Juta untuk beri pinjaman RM100 Juta. Meaning RM98 Juta lagi dicipta dari angin dan boleh buat keuntungan dari Interest / Conventional Bank @ Profit / Islamic Bank
2. Keadaan ekonomi dunia dalam tempoh 2 tahun pandemik menjadikan supply bottle neck dan demand bottle neck yang membuatkan banyak bisnes gulung tikar atau merudum
Banyak bisnes tak mampu membayar hutang mereka kepada bank. Contoh baru baru ini Genting HK declares banckrupt
3. Keadaan Hyper Inflasi kerana duit yang dicipta / dipinjam untuk funding keadaan pandemik
Banyak projek pembangunan sangkut kerana harga barang yang naik lebih 100%
Contoh dulu masa govt beri projek kos baru RM35 Juta. Tapi lepas harga barang naik kos jadi RM70 Juta
Kesannya pada duit yang patut mengalir pada pekerja dan tauke tauke bisnes supplier bahan bahan pembangunan projek. Kini aliran itu dah tersangkut
Dan kesan ini beri impak pada ekonomi secara tidak langsung mengurangkan perbelanjaan dan menjadikan ekonomi berputar perlahan
Ekonomi negara yang maju adalah ekonomi yang duit nya cepat berpindah tangan
Saving hanya akan menjatuhkan ekonomi. Anda kena spend untuk tambah asset
Jika anda ingin tambah pendapatan, belajar bersama BBA. Belajar closing, trading dan network effect
Kita semua ada misi yang sama
Tambah income
Spend on asset
Repeat
Inilah persediaan yang terbaik untuk kita harungi dunia tipu tipu yang semakin mencabar
Kita perlu faham kenapa bank bank mengalami masalah besar ?
1. Bank mengamalkan Fractional Reserve Banking @ FRB. Mengikut Statutory Reserve Requirement @ SRR oleh Bank Negara 2.00%
Maksudnya Bank cuma perlu reserve deposit RM2 Juta untuk beri pinjaman RM100 Juta. Meaning RM98 Juta lagi dicipta dari angin dan boleh buat keuntungan dari Interest / Conventional Bank @ Profit / Islamic Bank
2. Keadaan ekonomi dunia dalam tempoh 2 tahun pandemik menjadikan supply bottle neck dan demand bottle neck yang membuatkan banyak bisnes gulung tikar atau merudum
Banyak bisnes tak mampu membayar hutang mereka kepada bank. Contoh baru baru ini Genting HK declares banckrupt
3. Keadaan Hyper Inflasi kerana duit yang dicipta / dipinjam untuk funding keadaan pandemik
Banyak projek pembangunan sangkut kerana harga barang yang naik lebih 100%
Contoh dulu masa govt beri projek kos baru RM35 Juta. Tapi lepas harga barang naik kos jadi RM70 Juta
Kesannya pada duit yang patut mengalir pada pekerja dan tauke tauke bisnes supplier bahan bahan pembangunan projek. Kini aliran itu dah tersangkut
Dan kesan ini beri impak pada ekonomi secara tidak langsung mengurangkan perbelanjaan dan menjadikan ekonomi berputar perlahan
Ekonomi negara yang maju adalah ekonomi yang duit nya cepat berpindah tangan
Saving hanya akan menjatuhkan ekonomi. Anda kena spend untuk tambah asset
Jika anda ingin tambah pendapatan, belajar bersama BBA. Belajar closing, trading dan network effect
Kita semua ada misi yang sama
Tambah income
Spend on asset
Repeat
Inilah persediaan yang terbaik untuk kita harungi dunia tipu tipu yang semakin mencabar
Saya ada terima byk chat dr subcriber dlm ni mintak harga 30usdt join VIP diadakan balik.
Anonymous Poll
60%
Onzz murah sgt dh ni
35%
Nk kaya , tp still taknak ilmu n signal? Bai bai π₯Άπ
5%
Jap sy pm bos.
Codee Crypto π²πΎπ
Update balik mapping yg saya bg beberapa minggu lepas. (ingat dah tak relevan, xyakin dgn mapping sendiri π) BTC akan jatuh balik ke zone demand, sideway utk beberapa minggu sebelum rancak kembali.
Utk BTC Sy still dgn keyakinan sy bdasarkan mapping SND ni.
Masuk zone or maybe touch and go then terus go fly?
Masuk zone or maybe touch and go then terus go fly?