Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Gais, Market tgh drop ke tuu? Jom g keje kt MCD ? πŸ˜‚
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Kenapa MCD sgt sinonim dgn dunia crypto? Bincangkan πŸ˜‚
JOM BELAJAR TENTANG BOT DI BINANCE / HUOBI / KUCOIN dll πŸ€žπŸ»πŸ’Ž

Sebelum tu, kpd korang yg masih belum register KUCOIN (LUBUK PROFIT) boleh tekan link dibwh

https://www.kucoin.com/land/register/r/r35WSN2

1. Spot Grid (Khas utk coin sideway)

Berfungi utk (just) nak buy low sell high. Contoh kalau kita set. Range dekat btc 10-15k dia akan trade range yang tu jer

If out of range dia takkan trade
market jatuh and chill dia takkan burn duit

Cara set range , buka daily chart tengok pd area supply and demand

2. Smart rebalance

Sesuai nak dpt untung dgn banyak coins lebih dari 1 jenis coin

Sesuai untuk main coin ikut musim , contoh sekarang coin tgh hype ialah coin metaverse.

Lagi sikit coin lagi better walaupun modal besar

Buat 3% je recommended
Kalau jatuh takde hal floating loss
Income dia untuk generate USDT

Guna AI parameter je
Boleh tukar tukar coin
Boleh juga pilih pair coin/usdt contoh ambil coin BTC dgn USDT jadinya dia akan rebalance BTC dgn USDT

3. Futures grid

Best boleh kaya cepat sebab ada leverage tapi INGATT‼️ Boleh jugak miskin cepat.

Contoh modal RM 10 leverage 3x, jadinya 3 kali ganda modal , untung pun tiga kali ganda tapi kalau trade against market contohnya kita nak naik dia jatuh jadinya RM 10 kena telan wooo


4. DCA bot

Khas untuk nak kumpul coin boleh set nak hourly/daily/weekly nak beli berapa ,

Dengan cara ni dapat elakkan korang terFOMO kt atas,
Lepas dh kumpul coin semua ni boleh buat staking atau transfer masuk wallet

5.Infinity bot

Bot ni sesuai untuk coin yg dh bottom and akan naik , lain dgn spot bot.

Nota: Untuk semua bot profit/coins tu dia tak dpt direct , perlu stop bot dahulu baru akan dapat profit/coins
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
RENUSDT dah take profit 5 🀩
Fear & Greed Index !
Mcm ada tanda2 nk big movement 🧐
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
THETA Hit Target 3 πŸ₯³
Maybe bad news huhuhu
Sementara Market tgh drop ni. Sapa yang ada Royal Q or mana2 bot mmg best utk buat profit 🀩, Kita sauk dari bawah
Hari yang membosankan utk market πŸ˜ͺ
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Dydxusdt ♋️

Let's see if we can bounce this time ?
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
BTC / USDT

BUY : 41900 - 42300 - 41780

TARGET 1 : 42900
TARGET 2 : 43200
TARGET 3 : 43500
TARGET 4 : 43900
TARGET 5 : 44200

STOPLOSS :- 41600
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Passive income laa bt yg run node nanti πŸ₯°. Sapa nk bagi kan 1++ usdt sebulan.
Jom gais join VIP kami, pasive income menanti bermula March ini. Ini bukan tipu2 yaa ini betul2 πŸ€ͺ

Pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
BTC Target Profit 1
Ukraine guna Bitcoin biayai perang dengan Russia
.
KIEV – Satu laporan terbaharu mendedahkan bahawa Kiev menggunakan dana hasil sumbangan awam (crowdfunding) dalam mata wang Bitcoin untuk membiayai peperangan yang mungkin tercetus antara Ukraine dengan Rusia, lapor laman berita Wion News kelmarin.
.
Berdasarkan laporan yang dikeluarkan firma analitik blockchain, Elliptic, sumbangan berjumlah beribu-ribu dolar disalurkan ke dalam akaun badan-badan bukan kerajaan (NGO) dan kumpulan-kumpulan sukarelawan dengan mencatatkan peningkatan melebihi 900 peratus pada 2021.
.
Laporan itu menyebut bahawa NGO dan kumpulan sukarelawan yang kecewa dengan gejala rasuah berleluasa dalam agensi-agensi kerajaan telah bertindak sendiri untuk membiayai senjata api dan bekalan ubat-ubatan kepada askar Ukraine.
.
Ia juga digunakan untuk membangunkan aplikasi pengecaman wajah yang boleh mengenal pasti sekiranya seseorang itu adalah pengintip Rusia.
.
Menurut Elliptic, penderma menggunakan mata wang Bitcoin untuk menyalurkan dana kepada N2GO-NGO bagi memintas mana-mana institusi kewangan atau bank yang mungkin menyekat pembayaran.
.
β€œElliptic telah mengenal pasti beberapa dompet mata wang kripto yang digunakan oleh kumpulan-kumpulan sukarelawan dan NGO untuk tujuan pembiayaan itu.
.
β€œSecara keseluruhan, ia telah menerima dana berjumlah melebihi AS$570,000 (RM2.3 juta) dengan sebahagian besarnya dilakukan pada tahun lepas,” kata laporan tersebut.
.
Antara pertubuhan yang menerima sumbangan Bitcoin itu termasuk Come Back Alive, sebuah kumpulan yang menyediakan latihan, ketenteraan dan peralatan perubatan serta Myrotvorets Center, yang mempunyai kaitan dengan kerajaan Ukraine. – AGENSI