JOM BELAJAR TENTANG BOT DI BINANCE / HUOBI / KUCOIN dll π€π»π
Sebelum tu, kpd korang yg masih belum register KUCOIN (LUBUK PROFIT) boleh tekan link dibwh
https://www.kucoin.com/land/register/r/r35WSN2
1. Spot Grid (Khas utk coin sideway)
Berfungi utk (just) nak buy low sell high. Contoh kalau kita set. Range dekat btc 10-15k dia akan trade range yang tu jer
If out of range dia takkan trade
market jatuh and chill dia takkan burn duit
Cara set range , buka daily chart tengok pd area supply and demand
2. Smart rebalance
Sesuai nak dpt untung dgn banyak coins lebih dari 1 jenis coin
Sesuai untuk main coin ikut musim , contoh sekarang coin tgh hype ialah coin metaverse.
Lagi sikit coin lagi better walaupun modal besar
Buat 3% je recommended
Kalau jatuh takde hal floating loss
Income dia untuk generate USDT
Guna AI parameter je
Boleh tukar tukar coin
Boleh juga pilih pair coin/usdt contoh ambil coin BTC dgn USDT jadinya dia akan rebalance BTC dgn USDT
3. Futures grid
Best boleh kaya cepat sebab ada leverage tapi INGATTβΌοΈ Boleh jugak miskin cepat.
Contoh modal RM 10 leverage 3x, jadinya 3 kali ganda modal , untung pun tiga kali ganda tapi kalau trade against market contohnya kita nak naik dia jatuh jadinya RM 10 kena telan wooo
4. DCA bot
Khas untuk nak kumpul coin boleh set nak hourly/daily/weekly nak beli berapa ,
Dengan cara ni dapat elakkan korang terFOMO kt atas,
Lepas dh kumpul coin semua ni boleh buat staking atau transfer masuk wallet
5.Infinity bot
Bot ni sesuai untuk coin yg dh bottom and akan naik , lain dgn spot bot.
Nota: Untuk semua bot profit/coins tu dia tak dpt direct , perlu stop bot dahulu baru akan dapat profit/coins
Sebelum tu, kpd korang yg masih belum register KUCOIN (LUBUK PROFIT) boleh tekan link dibwh
https://www.kucoin.com/land/register/r/r35WSN2
1. Spot Grid (Khas utk coin sideway)
Berfungi utk (just) nak buy low sell high. Contoh kalau kita set. Range dekat btc 10-15k dia akan trade range yang tu jer
If out of range dia takkan trade
market jatuh and chill dia takkan burn duit
Cara set range , buka daily chart tengok pd area supply and demand
2. Smart rebalance
Sesuai nak dpt untung dgn banyak coins lebih dari 1 jenis coin
Sesuai untuk main coin ikut musim , contoh sekarang coin tgh hype ialah coin metaverse.
Lagi sikit coin lagi better walaupun modal besar
Buat 3% je recommended
Kalau jatuh takde hal floating loss
Income dia untuk generate USDT
Guna AI parameter je
Boleh tukar tukar coin
Boleh juga pilih pair coin/usdt contoh ambil coin BTC dgn USDT jadinya dia akan rebalance BTC dgn USDT
3. Futures grid
Best boleh kaya cepat sebab ada leverage tapi INGATTβΌοΈ Boleh jugak miskin cepat.
Contoh modal RM 10 leverage 3x, jadinya 3 kali ganda modal , untung pun tiga kali ganda tapi kalau trade against market contohnya kita nak naik dia jatuh jadinya RM 10 kena telan wooo
4. DCA bot
Khas untuk nak kumpul coin boleh set nak hourly/daily/weekly nak beli berapa ,
Dengan cara ni dapat elakkan korang terFOMO kt atas,
Lepas dh kumpul coin semua ni boleh buat staking atau transfer masuk wallet
5.Infinity bot
Bot ni sesuai untuk coin yg dh bottom and akan naik , lain dgn spot bot.
Nota: Untuk semua bot profit/coins tu dia tak dpt direct , perlu stop bot dahulu baru akan dapat profit/coins
Kucoin
Crypto Exchange | Bitcoin Exchange | Bitcoin Trading | KuCoin
KuCoin is a secure cryptocurrency exchange that makes it easier to buy, sell, and store cryptocurrencies like BTC, ETH, KCS, SHIB, DOGE, etc.
Forwarded from The Apprentice Code π
RENUSDT dah take profit 5 π€©
Sementara Market tgh drop ni. Sapa yang ada Royal Q or mana2 bot mmg best utk buat profit π€©, Kita sauk dari bawah
Forwarded from The Apprentice Code π
BTC / USDT
BUY : 41900 - 42300 - 41780
TARGET 1 : 42900
TARGET 2 : 43200
TARGET 3 : 43500
TARGET 4 : 43900
TARGET 5 : 44200
STOPLOSS :- 41600
BUY : 41900 - 42300 - 41780
TARGET 1 : 42900
TARGET 2 : 43200
TARGET 3 : 43500
TARGET 4 : 43900
TARGET 5 : 44200
STOPLOSS :- 41600
Forwarded from The Apprentice Code π
Passive income laa bt yg run node nanti π₯°. Sapa nk bagi kan 1++ usdt sebulan.
Jom gais join VIP kami, pasive income menanti bermula March ini. Ini bukan tipu2 yaa ini betul2 π€ͺ
Pm @TheCodee
Pm @TheCodee