Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Scenario :

inflasi naik, market turun. Inflasi stay atau turun, market naik.

Inflasi naik 7.5%
Btc ke 41 ke geng πŸ˜‚
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
BTC Take Profit 3 πŸ“ˆ
Selamat Pagi kepada bakal jutawan ✌🏻🀘🏻
Semalam dah pesan dlm VIP bg rilek dulu, dh pesan awal maybe BTC akan junam lepas market open. Fake pump jer smalam tu haha.

Bangun pagi ni BTC junam lagi πŸ˜‚
Gais, Market tgh drop ke tuu? Jom g keje kt MCD ? πŸ˜‚
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Kenapa MCD sgt sinonim dgn dunia crypto? Bincangkan πŸ˜‚
JOM BELAJAR TENTANG BOT DI BINANCE / HUOBI / KUCOIN dll πŸ€žπŸ»πŸ’Ž

Sebelum tu, kpd korang yg masih belum register KUCOIN (LUBUK PROFIT) boleh tekan link dibwh

https://www.kucoin.com/land/register/r/r35WSN2

1. Spot Grid (Khas utk coin sideway)

Berfungi utk (just) nak buy low sell high. Contoh kalau kita set. Range dekat btc 10-15k dia akan trade range yang tu jer

If out of range dia takkan trade
market jatuh and chill dia takkan burn duit

Cara set range , buka daily chart tengok pd area supply and demand

2. Smart rebalance

Sesuai nak dpt untung dgn banyak coins lebih dari 1 jenis coin

Sesuai untuk main coin ikut musim , contoh sekarang coin tgh hype ialah coin metaverse.

Lagi sikit coin lagi better walaupun modal besar

Buat 3% je recommended
Kalau jatuh takde hal floating loss
Income dia untuk generate USDT

Guna AI parameter je
Boleh tukar tukar coin
Boleh juga pilih pair coin/usdt contoh ambil coin BTC dgn USDT jadinya dia akan rebalance BTC dgn USDT

3. Futures grid

Best boleh kaya cepat sebab ada leverage tapi INGATT‼️ Boleh jugak miskin cepat.

Contoh modal RM 10 leverage 3x, jadinya 3 kali ganda modal , untung pun tiga kali ganda tapi kalau trade against market contohnya kita nak naik dia jatuh jadinya RM 10 kena telan wooo


4. DCA bot

Khas untuk nak kumpul coin boleh set nak hourly/daily/weekly nak beli berapa ,

Dengan cara ni dapat elakkan korang terFOMO kt atas,
Lepas dh kumpul coin semua ni boleh buat staking atau transfer masuk wallet

5.Infinity bot

Bot ni sesuai untuk coin yg dh bottom and akan naik , lain dgn spot bot.

Nota: Untuk semua bot profit/coins tu dia tak dpt direct , perlu stop bot dahulu baru akan dapat profit/coins
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
RENUSDT dah take profit 5 🀩
Fear & Greed Index !
Mcm ada tanda2 nk big movement 🧐
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
THETA Hit Target 3 πŸ₯³
Maybe bad news huhuhu
Sementara Market tgh drop ni. Sapa yang ada Royal Q or mana2 bot mmg best utk buat profit 🀩, Kita sauk dari bawah
Hari yang membosankan utk market πŸ˜ͺ
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Dydxusdt ♋️

Let's see if we can bounce this time ?