Gais, Dgr cite CIMB ada issues skang, Acc korang problem x? Komen bwh ya. Acc sy skang freeze π
The Apprentice Code π
π FUTURES (BINANCE) AKROUSDT Long Below : 0.01530 MAX π3x-30x LEVERAGE Hold TAKE PROFIT:0.01580|0.01630|0.01700+
Amacam AkroUsdt?
Kan dah kata team kami nak pump π.
Signal Auto Pacakss
Kan dah kata team kami nak pump π.
Signal Auto Pacakss
Codee Crypto π²πΎπ
Ethereum π€© Nk spot or future boleh lah
Ethereum masih di zone buy lg, boleh buy yaa, DCA
The Apprentice Code π
XEMUSDTπͺ XEM is close to fight this level back. If price dh sampai target zone merah boleh take pprofit
FTM pon bulat2 follow mapping kami ππ.
Ni baru sikit jerr kami provide signal, Dlm VIP byk lagi ππ.
Jom lahh geng join VIP
pm @TheCodee
Jom lahh geng join VIP
pm @TheCodee
Alhamdulillah SHIB bukan lagi Meme coin π€©.
Jom kita bincangkan secara fakta kenapa ia berlaku, komen dibwh ya π€π»
Jom kita bincangkan secara fakta kenapa ia berlaku, komen dibwh ya π€π»
Performance coin sepanjang setahun. Maybe korang dah rase terlambat nak beli coin dlm gambar ni kan,
But jgn risau, ada jer coin2 lain yg masih murah n ROI boleh sepadu mcm coin2 kt atas ni. Nak tahu coin apa?
Join the VIP, pm @TheCodee
But jgn risau, ada jer coin2 lain yg masih murah n ROI boleh sepadu mcm coin2 kt atas ni. Nak tahu coin apa?
Join the VIP, pm @TheCodee
NEWS YG DINANTI
January CPI?
Malam ni akan keluar report CPI utk bulan lepas.
Ada yg predicy CPI mungkin akan cecah 7.3%, lebih tinggi berbanding Dec iaitu 7%. Jika betul 7.3%, maka akan menjadi rekod CPI tertinggi dlm 40 tahun ini.
Employment Report awal bulan ni dah bagi berita baik. Employment rate juga bertambah. Jika kali ini CPI semakin tinggi, maka "angin" utk FED naikkan Interest Rate Mid March nanti akan semakin kencang.
Hope market kali ni dah lebih bersedia dan dah "bosan" dgn volatility market setiap kali report berkaitan CPI dan Employment rate dikeluarkan. Takkan setiap bulan report CPI dan Pekerjaan keluar je, semua orang nak panik kan?
Apa-apa pun, kita tunggu malam ni apa kejadian.
January CPI?
Malam ni akan keluar report CPI utk bulan lepas.
Ada yg predicy CPI mungkin akan cecah 7.3%, lebih tinggi berbanding Dec iaitu 7%. Jika betul 7.3%, maka akan menjadi rekod CPI tertinggi dlm 40 tahun ini.
Employment Report awal bulan ni dah bagi berita baik. Employment rate juga bertambah. Jika kali ini CPI semakin tinggi, maka "angin" utk FED naikkan Interest Rate Mid March nanti akan semakin kencang.
Hope market kali ni dah lebih bersedia dan dah "bosan" dgn volatility market setiap kali report berkaitan CPI dan Employment rate dikeluarkan. Takkan setiap bulan report CPI dan Pekerjaan keluar je, semua orang nak panik kan?
Apa-apa pun, kita tunggu malam ni apa kejadian.
The Apprentice Code π
BTC - TF 3H Symmetrical triangle Now bull bear tgh perang , midnight kita boleh tgk siapa menang If breakout , target : 47k Breakdown : 41.3k BTC-TA
BTC need to break pd harga 45417 utk teruskan momentum bullish
Scenario :
inflasi naik, market turun. Inflasi stay atau turun, market naik.
Inflasi naik 7.5%
inflasi naik, market turun. Inflasi stay atau turun, market naik.
Inflasi naik 7.5%