Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Gudmorning gaiss.

Semoga hari ini baik2 sahaja, semoga Allah merahmati kalian.

Semoga kita semua dalam lindungan Nya

Saya doakan kpd kalian dan sy sendiri agar masing2 jadi jutawan Crypto dan lebih berjaya suatu hari nanti.

Aamiin
Mapping sebelum ni dlm VIP , Fuhh KDA canak dia naik. 🀩πŸ₯³.

#mappingAutoPacaks
Massive news πŸ‘ˆπŸ‘ˆπŸš€πŸš€πŸš€
❀1
Gais, Dgr cite CIMB ada issues skang, Acc korang problem x? Komen bwh ya. Acc sy skang freeze πŸ™ƒ
Ni baru sikit jerr kami provide signal, Dlm VIP byk lagi πŸ˜›πŸ˜.

Jom lahh geng join VIP

pm @TheCodee
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Alhamdulillah SHIB bukan lagi Meme coin 🀩.

Jom kita bincangkan secara fakta kenapa ia berlaku, komen dibwh ya 🀟🏻
Si Nopal mana lah yang report πŸ˜‚.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
BTC - TF 3H

Symmetrical triangle

Now bull bear tgh perang , midnight kita boleh tgk siapa menang

If breakout , target : 47k
Breakdown : 41.3k

BTC-TA
Performance coin sepanjang setahun. Maybe korang dah rase terlambat nak beli coin dlm gambar ni kan,

But jgn risau, ada jer coin2 lain yg masih murah n ROI boleh sepadu mcm coin2 kt atas ni. Nak tahu coin apa?

Join the VIP, pm @TheCodee
NEWS YG DINANTI

January CPI?

Malam ni akan keluar report CPI utk bulan lepas.

Ada yg predicy CPI mungkin akan cecah 7.3%, lebih tinggi berbanding Dec iaitu 7%. Jika betul 7.3%, maka akan menjadi rekod CPI tertinggi dlm 40 tahun ini.

Employment Report awal bulan ni dah bagi berita baik. Employment rate juga bertambah. Jika kali ini CPI semakin tinggi, maka "angin" utk FED naikkan Interest Rate Mid March nanti akan semakin kencang.

Hope market kali ni dah lebih bersedia dan dah "bosan" dgn volatility market setiap kali report berkaitan CPI dan Employment rate dikeluarkan. Takkan setiap bulan report CPI dan Pekerjaan keluar je, semua orang nak panik kan?

Apa-apa pun, kita tunggu malam ni apa kejadian.