Hai gais.
Utk TA bagi BTC, Price zone 45k ni resistance besar sbb dia lower high before ni utk buat higher high then kena break dulu lower high
Thats why kt situ ada probability utk kena reject but retracement aje sekejap i think fasa bull run in control sbb insicator semua dh tunjuk overbought tapi still solild lagi.
Utk TA bagi BTC, Price zone 45k ni resistance besar sbb dia lower high before ni utk buat higher high then kena break dulu lower high
Thats why kt situ ada probability utk kena reject but retracement aje sekejap i think fasa bull run in control sbb insicator semua dh tunjuk overbought tapi still solild lagi.
Codee Crypto π²πΎπ
BTC to 48k , maybe?
BTC 45k done, next 48k?
Forwarded from The Apprentice Code π
π FUTURES (BINANCE)
AKROUSDT
Long Below : 0.01530
MAX π3x-30x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT:0.01580|0.01630|0.01700+
AKROUSDT
Long Below : 0.01530
MAX π3x-30x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT:0.01580|0.01630|0.01700+
Forwarded from The Apprentice Code π
Akro buy now move good big profit
UP, Kpd yg vote tu, standby, Jam 12 malam nii promosi bermula π€π»
Forwarded from The Apprentice Code π
π FUTURES (BINANCE)
ALPHAUSDT
LONG Below : 0.4200
MAX π3x-30x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT:0.4300|0.4400|0.4500+
ALPHAUSDT
LONG Below : 0.4200
MAX π3x-30x LEVERAGE Hold
TAKE PROFIT:0.4300|0.4400|0.4500+
Gudmorning gaiss.
Semoga hari ini baik2 sahaja, semoga Allah merahmati kalian.
Semoga kita semua dalam lindungan Nya
Saya doakan kpd kalian dan sy sendiri agar masing2 jadi jutawan Crypto dan lebih berjaya suatu hari nanti.
Aamiin
Semoga hari ini baik2 sahaja, semoga Allah merahmati kalian.
Semoga kita semua dalam lindungan Nya
Saya doakan kpd kalian dan sy sendiri agar masing2 jadi jutawan Crypto dan lebih berjaya suatu hari nanti.
Aamiin
Gais, Dgr cite CIMB ada issues skang, Acc korang problem x? Komen bwh ya. Acc sy skang freeze π
The Apprentice Code π
π FUTURES (BINANCE) AKROUSDT Long Below : 0.01530 MAX π3x-30x LEVERAGE Hold TAKE PROFIT:0.01580|0.01630|0.01700+
Amacam AkroUsdt?
Kan dah kata team kami nak pump π.
Signal Auto Pacakss
Kan dah kata team kami nak pump π.
Signal Auto Pacakss
Codee Crypto π²πΎπ
Ethereum π€© Nk spot or future boleh lah
Ethereum masih di zone buy lg, boleh buy yaa, DCA