نصائح و استشارات برمجية
1.45K subscribers
546 photos
10 videos
83 files
397 links
• نصائح واستشارات برمجية متعلقة باسئلة تم طرحها

• لطرح استفسار او سؤال: @m4md24
Download Telegram
يجماعه هل تعلم موبايل يدخل فيه باك اند لان ؟؟؟؟
انا ابي اتعلم تطبيقات الموبايل هل لها مجال يكون فيها باك اند لان اريد تعلم المجالين
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تنصحوني احمل ويندوز ١١؟
لاني للحين ويندوز ١٠
انا ويدوز ١٠ بس اقصد تنصحوني احدثه ولا
نصائح و استشارات برمجية
لاني للحين ويندوز ١٠
• خليك في ١٠ ممتاز بالمعنى الحرفي من حيث الاداء والاستقرار و فرق كبير بينه و بين ١١ بخصوص موضوع الذاكرة العشوائية فا ١٠ ينتصر.

• ولو تبي اداء مرة ثبت توزيعة من توزيعات linux كنظام تشغيل ثانوي بحيث انك تتعود على linux و بعدين لو تبي تخليه و تحذف ويندوز عادي براحتك.
- تعمل نظام ثانوي عشان تتعود على النظام الجديد، ما ينفرض عليك اجباري و هكذا
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
long double على كم يحتوي بايت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
السلام عليكم لو سمحت أنا بدأت اتعلم flutter وكنت عايز شخص علي اليوتيوب يكون بيشرح تأسيس للغه dart عشان اتابع معاه بحيث لو فيه حاجه فاتتني في المحاضرة وكده ارجع الفيديو عشان اكون باداء كويس
نصائح و استشارات برمجية
السلام عليكم لو سمحت أنا بدأت اتعلم flutter وكنت عايز شخص علي اليوتيوب يكون بيشرح تأسيس للغه dart عشان اتابع معاه بحيث لو فيه حاجه فاتتني في المحاضرة وكده ارجع الفيديو عشان اكون باداء كويس
• و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
• عشان تكون ماشي كويس، لازم تتأسس كويس، بالنسبة لموضوع التأسيس اقرأ الرسالة دي ↓
- t.me/Software_Consulting/5389
• وبالنسبة لفيديوهات اليوتيوب لـ dart و flutter ↓
شوف الموقع دا ⬇️:
m3md69.github.io/NULLEXIA

فيه دورات تعليمية لناس بتعرف تشرح .. كل اللي عليك انك تروح لقسم التعلم و تختار اللي عايزه .. الناس اللي بتشرح مختارهم بنفسي
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اللحين وش الطريقه اللي ما انسى فيها الاكواد وهل عندكم مواقع لتطبيق المشاريع ؟
نصائح و استشارات برمجية
اللحين وش الطريقه اللي ما انسى فيها الاكواد وهل عندكم مواقع لتطبيق المشاريع ؟
هختصرلك المواضيع دي كلها في جملة (جل لا من لا يسهو)
مافي احد ما ينسى
بس الفكرة وين؟
هو انك تكون عارف الكود لما تشوفه ايش بيسوي في اغلب او معظم الاحيان
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انا طالب في اولي حاسبات وعندي استفسار بخصوص التأسيس فلو حضرتك فاضي ينفع تجاوبلي عليهم
الوقت انا هبدأ c++ و oop و داتا استركشر والجوريزم وداتا بيز دول هتأسس فيهم فأول حاجه هبدأ فيها ان شاء الله هي ال c++بس انا م عارف أخدها مع مين