◾️گادفادر: میرا شب.
◾️شارلاتان: هر شب در طول بازی می تواند استعلام یکی از یاران خود و یا یکی از شهروندان را برای کاراگاه بلعکس کند.
◾️شب خسب: هر شب یک شماره را انتخاب می کند. آن شماره در آن شب اکتش به خودش بر می گردد.
- سیو دکتر، شات کلانتر، استعلام کاراگاه، گردن زدن قاضی به خودشان بر می گردد و نسبت به خودشان اعمال می شود.
- در صورت انتخاب جادوگر، شب خسب کشته می شود.
- در صورت انتخاب گردن کلفت و شهردار قابلیت خود را از دست می دهند.
◾️جراح: هر شب یک سیو دارد، خودش را یکبار می تواند سیو دهد.
◽️کاراگاه
◽️دکتر: هر شب یک سیو، خودش را یکبار می تواند نجات دهد.
◽️جادوگر: ۲ بار می تواند اکت بزند، یکبار در فاز شب یکبار در مرحله دوم رای گیری. کسی که جادوگر انتخاب می تواند برای ۲۴ ساعت توانایی خود را از دست می دهد.
- در صورت انتخاب شب خسب ، شب خسب کشته می شود.
- در صورت انتخاب گادفادر، شات مافیا می سوزد.
◽️کلانتر: هر شب تیر دارد، با فایربک
◽️گورکن: یک شیلد شب دارد. دو بار در طول بازی می تواند استعلام وضعیت بگیرد.
- در صورت استعلام وضعیت گورکن، گرداننده کارت های خارج شده را رو می کند.
◽️گردن کلفت: در صورت شات شب و عدم سیو پزشک و یا خروج با رای گیری، ۲۴ ساعت بیشتر در بازی می ماند. در صورت شات شدن و یا اجماع، گرداننده گردن کلفت را به شهر معرفی می کند.
◽️شهردار: یکبار می تواند مرحله دوم رای گیری را در صورتی که خودش در دفاعیه نباشد و بیش از یک نفر در دفاعیه باشند، ملغی کند
◽️قاضی: یکبار می تواند در مرحله دوم رای گیری در صورتی که خودش در دفاعیه نباشد و بیش از یک نفر در دفاعیه باشند و شهردار ملغی نکرده باشد، گردن یک نفر را بزند.
💬نکات کلی:
۱. در صورتی که بیش از یک نفر وارد دفاعیه شوند، رای گیری به پی وی گاد می رود.
۲. در صورت رفتن رای گیری به پی وی گاد حتما خروجی خواهیم داشت. معیار بیشترین رای است، اگر مساوی شدند گرداننده قرعه مرگ می اندازد.
۳. استفاده از کارت حرکت آخر در این سناریو اختیاری است.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
◾️گادفادر: تعیین کننده شات و تایید کننده ریدلری، استعلام او برای آدم برفی شهروندی و نامیرا در برابر شات اسنایپر.
◾️ریدلر: دو حدس نقش دارد، حدس اول اشتباه باشد اتفاقی نمی افتد، حدس دوم اشتباه باشد شات تیم مافیا می سوزد.
◾️مزدور: اگر وارد دفاعیه شود و از بازی خروج پیدا نکند، آن شب تیم مافیا ۲ شات میزند، این توانایی فقط یکبار در طول بازی برای تیم مافیا قابل استفاده است.
◾️دینامیت: یک اکت "مثبت" دینامیت دارد، به روی شهروند و حتی یارش دینامیت می بندد و بین رنگ سفید و سیاه سیم انفجار و خنثی را مشخص می کند. آن شخص روز بعد ۱۰ ثانیه برای فدایی وصیت می کند، اگر فدایی بلند شد، دینامیت را خارج می کند و بازی ادامه پیدا می کند وگرنه پلیر می بایست سیم خنثی را حدس بزند.
پ.ن۱: اکت مثبت به این معناست که اگه دینامیت خنثی شد تیم مافیا مجددا می تواند دینامیت ببندد ولی اگر منفجر شد دیگر دینامیت ندارد.
پ.ن۲: دینامیت اعلام ساید ندارد.
پ.ن۳: دینامیت پس از استعلام وضعیت اعلام می شود.
پ.ن۴: اگر فدایی دینامیت را خارج کند دیگر تیم مافیا دینامیت ندارد.
◾️خفاش: دو ابیلیتی دارد، یکبار در طول بازی میتواند در فاز شب مخفی شود، در آن شب نه شات می شود، گلوله برفی در صورت اصابت با او آب نمیشود، بمب روی او قرار نمیگیرد، گان به دست او نمیرسد، در بافت عنکبوت قرار نمیگیرد و هدیه بابانوئل نیز به دست او نمی رسد.
ابیلیتی دوم: یکبار در طول بازی می تواند مرحله دوم رای گیری را مخفی کند، چه خودش در دفاعیه باشد چه نباشد، بدین صورت که تا قبل از شروع مرحله دوم رای گیری می تواند به پی وی گرداننده برود و با ارسال کلمه "مخفی" رای گیری مرحله دوم در پی وی گرداننده انجام شود.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
◽️زره پوش: در مقابل شات مافیا نامیرا ولی در مقابل شات اسنایپر به سیو پزشک نیاز دارد.
در فاز روز در مقابل دینامیت، بمب بمبر و گان جنگی و اجماع، زره خود را از دست می دهد و تبدیل به شهروند ساده می شود اما در مقابل اکت فدایی و عنکبوت میراست.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش زره پوش:
- اعلام مافیایی کردن
- به من رای بدید برم بیرون
- ساید گرفتن
- بلند کردن گان برای خود
◽️آدم برفی: ۲ گلوله برفی دارد که در ۲ شب متفاوت می تواند استفاده کند، اگر گلوله به شهروند یا گادفادر بزند، به آدم برفی اعلام می شود که آب نشد اما اگر به سایر اعضای مافیا اصابت کند آب می شود.
پ.ن۱: به شهروندی که گلوله برفی بخورد اعلام می شود و آن شهروند در شب بعد می تواند از آن گلوله برفی برای تشخیص مافیای ذهنی خود استفاده کند.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش آدم برفی و یا شهروندی که گلوله برفی دارد:
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت چه با گان چه با رای گیری بدون فکت
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد)
پ.ن۲: تک تارگت بودن ملاک کیکی نیست.
◽️تفنگدار: دو گان جنگی و به تعداد نامحدود مشقی دارد، به خودش نمی تواند گان جنگی دهد. هر شب می تواند ۳ گان بدهد اما حداقل یک جنگی را باید وارد بازی کند.
پ.ن: ساید گان خوانده می شود اما ساید گادفادر شهروندی است و سفید اعلام می شود.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش تفنگدار:
- من نباشم ساید بازیتون در نمیاد
- بدون فکت برای کسی گان بلند کند
- بدون فکت کسی که گان دارد را شهروند کند
◽️پزشک: تا ۱۲ نعر هر شب ۳ سیو، تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو، ۷ نفر و کمتر ۱ سیو، خودش را در طول بازی ۳ بار می تواند سیو کند.
- سیو پزشک روی مافیا نیز اثرگذار است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش پزشک:
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است رو شهروند کند.
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه
◽️اسنایپر: یک شات دارد بدون فایربک، هر شخصی را بزند از بازی خارج می شود به جز گادفادر و شخصی که پزشک سیو داده باشد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش اسنایپر :
- دیالوگ های تهدیدی مربوط به فاز شب استفاده کند.
- گادفادر شات شده را بدون فکت یا با فکت ضعیف تارگت کند و گردن بگیرد
◽️فدایی: از روز دوم تا قبل از رای گیری می تواند در مقابل دینامیت و یا برای خروج مافیای ذهنی خود اعلام نقش کند. ساید شخص خروجی با فدایی اعلام می شود، ساید تمام مافیا ها سیاه است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش فدایی:
- اعلام نقش در روز یک
- اعلام نقش پس از رای گیری
◽️بمبر: یک بمب دارد که فاز شب به روی مافیای ذهنی خود می بندد، فردای آن روز پس از شنیدن صحبت های آن شخص تصمیم به انفجار یا خنثی در پی وی گاد می گیرد. در صورت عدم انفجار بمب می سوزد. در صورت انفجار شخص وصیت می کند و ساید خوانده می شود، ساید گادفادر سفید است.
⛔️ دیالوگ های کیکی نقش بمبر:
- گرا دادن به اینکه در روز بعد روی شماره ای بمب بسته می شود.
- دستور انفجار/خنثی را روی مایک یا در گروه اعلام کند
◽️قمارباز: یکبار در طول بازی می تواند اکت یک نفر را دو برابر کند. شخصی که اکتش دو برابر می شود حتما می بایست ۲ بار اکت بزند. مثلا دینامیت نمی تواند بگوید فقط ۱ دینامیت می بندم. اکت قمارباز روی زره پوش، ترور و فدایی تاثیری ندارد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش قمارباز:
- در صورتی که از اکت شب خود به مافیایی شخصی برسد نمی تواند بدون فکت و یا با فکت ضعیف آن شخص را تارگت کند
◽️عنکبوت: یک بافت دوتایی دارد. بدین صورت که دو نفر مشکوک ذهنی خود را بهم می بافد، هر جای بازی یک نفر از آنها به هر نحو از بازی خارج شود، گرداننده اعلام می کند که دیگری نیز با این شماره در بافت عنکبوت بوده و از بازی خارج می شوند.
پ.ن: ساید افراد خارج شده با بافت عنکبوت با استعلام وضعیت روز بعد مشخص می گردد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش عنکبوت:
- استفاده از دیالوگ های تهدیدی
- اشاره به اینکه در صورت خروج یکنفر دیگری نیز با او خارج می شود
◽️ بابانوئل: دو هدیه دارد (بمب و شات اسنایپر) که هر شب می تواند یکی از آنها را برای دیگر پلیر ها ارسال کند.
گرداننده به پی وی پلیر مدنظر بابانوئل می رود و می گوید یک جعبه هدیه از سمت بابانوئل داری، آیا باز می کنی؟ در صورت لایک پلیر جعبه باز می شود و در صورت دیسلایک جعبه به بابانوئل باز می گردد و اکت او در آن شب می سوزد اما هدایا نمی سوزند.
هدایای بابانوئل:
بمب: کسی که جعبه حاوی بمب را باز کند در همان شب کشته می شود مگر اینکه دکتر او را سیو کرده باشد.
شات اسنایپر: کسی که جعبه را باز می کند آن شب مثل اسنایپر یک شات دارد و مشکوک ذهنی خود را شات می کند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
◾️گادفادر: نامیرا شب، استعلام او برای کاراگاه رابط شهروندی است.
◾️دکتر سیاه: هر شب یک سیو، خودش را یکبار می تواند سیو دهد.
◾️بلایندر: یکبار در فاز شب می تواند استعلام وضعیت روز بعد را بسوزاند، در صورتی که با رای گیری از بازی خارج شود و از اکت خود استفاده نکرده باشد، روز بعد استعلام وضعیت نخواهیم داشت.
◾️نفرینگر: اکت او مانند گروگانگیر است و هر شب یک نفر را دیس ابیلیتی می کند.
◾️دوئل من: یک گان جنگی دارد که به هر کسی بدهد و آن شخص از آن استفاده کند خودش و کسی که با گان زده از بازی خارج می شوند.
- ساید گان خوانده می شود.
◽️نگهبان: تا ۸ نفر هر شب از ۲ شماره در مقابل اکت نفرینگر محافظت می کند. شیلد ندارد.
◽️ کاراگاه رابط: تا ۳ شب می تواند دو شماره را به گرداننده اعلام می کند اگر هم ساید باشند لایک و اگر از دو ساید متفاوت باشند دیسلایک دریافت می کند.
- ساید گادفادر شهروندی محسوب می شود.
- ساید قربانی مافیایی محسوب می شود.
- خودش را نمی تواند در استعلامش قرار دهد.
◽️سوییچ من: مانند تکاور در صورت شات حق تک تیراندازی دارد. فایربک دارد. تبریک ندارد.
◽️پزشک: تا ۱۲ نفر هر شب ۳ سیو، تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو دارد. خودش را ۳ بار می تواند سیو کند.
◽️ قزاق: ۲ گان دارد که که بصورت جنگی یا خرابکاری می تواند پخش کند.
- ساید گان چه جنگی چه خرابکاری خوانده می شود.
- گان دوئل من نسبت به گان قزاق ارجحیت دارد.
- هر دو گان را نمی تواند خرابکاری بدهد اما هر دو را می تواند جنگی بدهد.
◽️ترکر: ۳ بار می تواند اکت یک نفر را دنبال کند. در آن شب شماره منتخب ترکر سراغ هر کسی رفته باشد به ترکر اعلام می شود.
◽️قربانی: اکتی ندارد. ساید او برای کاراگاه رابط مافیایی است. در طول روز به هر نحو از بازی خارج شود، کل تیم مافیا در شب دیفیوز است.
◽️قاضی: یکبار می تواند رای گیری مرحله دوم را در صورت عدم حضور خودش، ملغی کند. یکبار می تواند استعلام گادفادر را بگیرد، در صورت یافتن گادفادر، گادفادر کشته می شود.
◽️اسنایپر: ۲ تیر دارد با فایربک
◽️پرستار: هر شب یک سیو دارد. سیو پرستار ۲۴ ساعت بیشتر در بازی می ماند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
◾️گادفادر: میرا شب
◾️تروریست: در فاز روز به هر نحو از بازی خارج شود، یک نفر را با خودش خارج می کند.
◾️جاسوس: در صورت لینک شدن به ماسون حف چت در گروه مافیا را ندارد.
◾️خرابکار: هر شب به تعداد گان های جنگی داخل بازی اعلام خرابکاری می کند.
◾️ناتو: ۳ ناتویی دارد که در صورت حدس درست آن شخص تبدیل به شهروند ساده می شود.
◽️ماسون: شب معارفه ۲ شماره به او اعلام می شود که یکی شماره جاسوس و دیگری شماره تایلر است. ۳ اد اجباری دارد. افراد حاضر در گروه ماسون حق ندارند نقش خود را اعلام کنند به جز خود ماسون.
◽️ تایلر: پس از خروج ماسون می تواند روند اد زدن را ادامه دهد.
◽️اسنایپر: ۲ تیر دارد بدون فایربک
◽️پزشک: تا ۱۲ نفر هر شب ۳ سیو، تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو دارد. خودش را ۳ بار می تواند سیو کند.
◽️ کابوی: از روز ۱ فعال است. ساید خوانده می شود. پس از اکت کابوی شب نمی شود.
◽️تفنگدار: ۲ گان جنگی، ۲ گان مشقی دارد. هر شب ۳ گان می تواند بدهد. حداقل یک جنگی هر شب.
◽️رویین تن: در فاز شب نامیرا در برابر شات مافیا، شیلد روز ندارد.
◽️شهروند ساده: سناریو ۳ شهروند ساده دارد که ابیلیتی خاصی ندارند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
چرا ما شخصی که چهار #اخطار دارد را در فاز روز کیک می کنیم؟
توضیح: بعد از این وویس تعداد حد نصاب اخطار ها از سه به چهار افزایش یافت. از این رو در وویس سه اخطار عنوان شده است.
توضیح: بعد از این وویس تعداد حد نصاب اخطار ها از سه به چهار افزایش یافت. از این رو در وویس سه اخطار عنوان شده است.
◾️سلطان: تعیین کننده شات، یک شب به جای شات می تواند ناتویی انجام دهد. شخص ناتویی شده نمی تواند از اکت خود استفاده کند.
◾️چریک: نقش مقابل مهمات چی، در فاز شب اگر بتواند به درستی حدس بزند گان مهمات چی به دست چه کسی می رسد و آن شخص از گان خود استفاده کند، خود آن شهروند از بازی خروج پیدا می کند.
◾️مزدور: هر شب می تواند استعلام یکی از "شهروندان" را برای مفتش مثبت کند.
◽️شبگرد: یک بار در طول بازی می تواند در فاز شب خود را پنهان کند، در آن شب هیچ اکتی روی او نمی نشیند، استعلامش در هر صورت برای مفتش منفی است و گان نیز به دست او نمی رسد.
◽️مفتش: هر شب استعلام یک نفر را می گیرد، استعلام شهروندان و سلطان برای او منفی است. مگر اینکه اکت او تحت تاثیر اکت مزدور قرار بگیرد.
◽️ریش سفید: یک بار در طول بازی می تواند یک نفر را از مرحله دوم رای گیری خارج کند. خودش را نمی تواند.
◽️طبیب: هر شب یک سیو دارد. خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند سیو کند.
◽️کاتب: هر شب یک نفر را انتخاب می کند. در صورتی که آن شخص در آن شب کشته شود، می تواند وصیت کند. خودش را یکبار می تواند انتخاب کند. شخص وصیت کننده اجازه افشا نقش ندارد.
◽️سربدار: اگر در طول روز با رای گیری از بازی خارج شود، در آن شب اکت تیم مافیا گرفته می شود اما اعمال نمی شود.
◽️مهمات چی: یک گان جنگی دارد. شخصی که گان دریافت می کند در روز بعد ۲ نفر را انتخاب می کند، هر کدام یک دقیقه از خود دفاع می کنند و پس از آن شخص دارای گان می بایست بین آن دو نفر یک نفر را با گان بزند. ساید خوانده می شود.
🔲رای گیری این سناریو همانند سناریو های تی وی است.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
💢#قوانین_رای گیری:
♻️ملاک رای گیری: دولایک، نقطه و کلمه "من"
❗️رای یک / دو به خود⭕️اخطار
❗️ارسال هرگونه متن و یا ایموجی اضافی و غیرمجاز⭕️اخطار و حذف رای
❗️ایزتایپینگ حین دفاعیه⭕️ سلب حق رای
❗️ری اکشن حین دفاعیه⭕️ اخطار و سلب حق رای
❗️پاک کردن رای تاثیرگذار🚫کیک
❗️ری اکشن هنگام وصیت🚫کیک
✅ری اکشن هنگام تارگت، کاور و صحبت آزاد است.
💠ساید پلیر کیک شده با استعلام وضعیت در روز بعد مشخص می گردد.
♻️ملاک رای گیری: دولایک، نقطه و کلمه "من"
❗️رای یک / دو به خود⭕️اخطار
❗️ارسال هرگونه متن و یا ایموجی اضافی و غیرمجاز⭕️اخطار و حذف رای
❗️ایزتایپینگ حین دفاعیه⭕️ سلب حق رای
❗️ری اکشن حین دفاعیه⭕️ اخطار و سلب حق رای
❗️پاک کردن رای تاثیرگذار🚫کیک
❗️ری اکشن هنگام وصیت🚫کیک
✅ری اکشن هنگام تارگت، کاور و صحبت آزاد است.
💠ساید پلیر کیک شده با استعلام وضعیت در روز بعد مشخص می گردد.
💢قوانین بازپرسی:
🛑 موارد کیک مستقیم: اکت و چت در هنگام صحبت - رای زودتر از نوبت - حضور نداشتن جهت رای دادن -ارسال هرگونه ایموجی اضافی در کنار عدد رای - ارسال متن در کنار عدد رای - ایزتایپینگ، اکت و چت در هنگام تصمیم گیری بازپرس (خواب نیم روزی)
❗️ایزتایپینگ در هنگام صحبت⭕️اخطار
💠ساید پلیر کیک شده با استعلام وضعیت در روز بعد مشخص می گردد.
🛑 موارد کیک مستقیم: اکت و چت در هنگام صحبت - رای زودتر از نوبت - حضور نداشتن جهت رای دادن -ارسال هرگونه ایموجی اضافی در کنار عدد رای - ارسال متن در کنار عدد رای - ایزتایپینگ، اکت و چت در هنگام تصمیم گیری بازپرس (خواب نیم روزی)
❗️ایزتایپینگ در هنگام صحبت⭕️اخطار
💠ساید پلیر کیک شده با استعلام وضعیت در روز بعد مشخص می گردد.
💢قوانین #کی آس:
♻️ کی آس شامل ترن مجزا نمی باشد و هر سه پلیر به مدت 120s/ ثانیه بصورت مشترک گفتگو می کنند.
🛑 موارد منجر به باخت ساید: اکت و چت در کی آس - ادامه صحبت بعد از پایان تایم مقرر - عدم حضور در هنگام انتخاب شهروند - عدم انتخاب شهروند - چت، ایموجی و یا اکت اضافه در کنار عدد انتخابی به عنوان شهروند - هرگونه ری اکشن ( چت، ایموجی، روی مایک آمدن) پس از مشخص شدن شهروند صد.
♻️ کی آس شامل ترن مجزا نمی باشد و هر سه پلیر به مدت 120s/ ثانیه بصورت مشترک گفتگو می کنند.
🛑 موارد منجر به باخت ساید: اکت و چت در کی آس - ادامه صحبت بعد از پایان تایم مقرر - عدم حضور در هنگام انتخاب شهروند - عدم انتخاب شهروند - چت، ایموجی و یا اکت اضافه در کنار عدد انتخابی به عنوان شهروند - هرگونه ری اکشن ( چت، ایموجی، روی مایک آمدن) پس از مشخص شدن شهروند صد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
♻️روند بازی:
- پس از پایان روز یک از سر صحبت هر شماره یک نفر را به عنوان نماینده اول انتخاب می کند. کسی که بیشترین آرا را کسب کند نماینده می شود.
- پس از انتخاب نماینده اول، مجددا پلیر ها از آخر صحبت نماینده دوم خود را انتخاب می کنند.
- نماینده اول در انتخاب نماینده دوم نقشی ندارد.
- در صورتی که در دور اول ۲ نفر به تعداد مساوی بیشترین رای نمایندگی بگیرند، همان ۲ نفر نماینده اول و دوم می شوند. نماینده اول کسی می شود که زودتر به حداکثر آرا رسیده است.
- در صورتی که بیش از دو نفر رای مساوی نمایندگی بگیرند، مجددا بین همان افراد رای گیری می شود.
- اگر در برای انتخاب نماینده اول ۳ نفر یا بیشتر آرا مساوی بیاورند، بین همان ها رای گیری مجدد می شود و برای انتخاب نماینده دوم افراد قبلی مجددا می بایست رای اعتماد بگیرند و روند رای گیری از نو آغاز می شود.
- پس از مشخص شدن نماینده ها، به خواب نیم روزی می رویم و تیم مافیا درباره رای خیانت خود تصمیم گیری می کند.
- دو نماینده نمی توانند یک نفر را انتخاب کنند.
@skyworkshop
- گادفادر می تواند رای یکی از تارگت های نماینده ها را به غیر از خود، یک رای کمتر و یا بیشتر کند.
- هر نماینده پس از ۳۰ ثانیه صحبت یک نفر را به عنوان تارگت انتخاب می کنند.
- تارگت ها هر کدام یک نفر را به عنوان کاور انتخاب می کنند و پس از صحبت کاور ها، تارگت های نماینده ها از خود دفاع می کنند.
- تارگت نماینده اول زودتر دفاع می کند.
-پس از رای گیری مرحله دوم گرداننده رای خیانت را اعلام می کند.
- از روز دوم رای گیری انجام می شود.
@skyworkshop
- در خواست اکت هر شهروندی(سیو پزشک، مین، اکت راهنما، اکت محافظ) آزاد است، اما نباید همه اکت ها را با هم خواست.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
@skyworkshop
◾️گادفادر: تعیین کننده شات، استعلام او در برابر اکت راهنما منفی است. او رای یکی از تارگت های نماینده ها را می تواند به تعداد "۱ عدد" کم یا زیاد کند. رای خودش را نمی تواند.
◾️یاغی: پس از خروج یکی از یارانش تبدیل به ترور فعال می شود و تا قبل از رای گیری وقت دارد یک نفر را با خودش از بازی خارج کند. پس از اکت یاغی در هر صورتی شب می شود.
◾️هکر: اکت یک نفر را نسبت به یک نفر دیگر غیر فعال می کند. بطور مثال در فاز شب شماره ۵ را به عنوان عدد اول و شماره ۸ را به عنوان عدد دوم اعلام می کند. اگر شماره ۵ دکتری باشد که شماره ۸ را سیو داده باشد، اکت او اعمال نمی شود. خود آن دو شماره از اکت هکر مطلع نمی شوند.
- تنها نقش شهروندی که غیرقابل هک می باشد، مین گذار است.
- هکر حق اسپم دارد.
- هکر نمی تواند اکت یک شهروند را بر روی خود آن شهروند ببندد.
- اکت منتخب راهنما بر روی مشکوک ذهنی خود هک نمی شود.
- وکیل اگر اکتش هک شود، در شب های بعد دیگر اکت ندارد.
@skyworkshop
◾️نکات کلی ساید مافیا:
- کل تیم مافیا یک شب به جای شات می توانند ناتویی کنند.
- یکبار در طول بازی تیم مافیا می تواند شات بعلاوه خنثی سازی انجام دهند. در آن شب اگر کسی را شات کرده باشند که مین جلوی او قرار گرفته، مین منفجر نخواهد شد.
- ناتویی توسط گرداننده اعلام می گردد اما شات همراه با خنثی سازی اعلام نمی شود.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
◽️محافظ: هر شب یک شماره را در مقابل اکت یاغی فعال شده انتخاب می کند. در صورتی که یاغی در روز بعد خود محافظ و یا شماره سیو شده توسط محافظ را انتخاب کند. به تنهایی از بازی خارج می شود و شب می شود.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش محافظ:
- استفاده از دیالوگ های اعتباری و حیثیتی جهت برانگیختن یاغی در جهت اعمال اکت بر روی او و یا کسی که محافظ شب قبل انتخاب کرده است.
◽️راهنما: هر شب یک شماره را انتخاب می کند. آن شماره می تواند استعلام مافیایی و یا شهروندی یک نفر را بگیرد. استعلام یاغی و هکر برای شخص انتخاب شده مثبت است. اما خود راهنما از نتیجه این استعلام بی اطلاع می ماند.
- راهنما نمی تواند ۲ شب متوالی یک نفر را انتخاب کند.
- در صورتی که راهنما یکی از اعضای مافیا را انتخاب کند، هویت راهنما فقط برای همان یک مافیا فاش می شود.
- مافیا ها می توانند در شب بعد دیتا نقش راهنما را به یکدیگر بدهند اما نمی توانند او را ناتویی کنند.
- اکت راهنما اجباری است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش راهنما:
- تنها دیالوگ کیکی راهنما گرا دادن نسبت به اکت شب خود می باشد، سایر دیالوگ های کیکی برای شهروندی می باشد که استعلام مثبت یا منفی گرفته است.
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد)
پ.ن: تک تارگت بودن ملاک کیکی نیست.
◽️مین گذار: در طول بازی یک نفر را انتخاب می کند و جلوی او مین می گذارد. در صورت اینکه تیم مافیا آن شماره را بدون خنثی سازی شات کند گرداننده در انتهای شب اعلام می کند که مین منفجر شد و تیم مافیا مجددا بیدار می شوند و بین خودش یک نفر را به همراه مین از بازی خارج می کنند.
- پس از کاشت مین، مین جلوی آن شخص تا آخر بازی می ماند.
- در ابتدا روز مافیا انتخاب شده بهمراه شهروند شات شده هر دو بدون اولویت مافیا یا شهروند بودن معرفی و خارج می شوند.
- در صورت انفجار مین، سیو پزشک نه شهروند شات شده را نجات می دهد و نه مافیا شات زننده را.
- مین گذار خودش را نمی تواند انتخاب کند.
- اکت مین گذار غیر قابل هک توسط هکر می باشد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش مین گذار:
- اگر جرات دارید شماره n را شات کنید.
- شماره n با شات همراه با خنثی سازی از بازی خارج شده است.
@skyworkshop
◽️پزشک: هر شب ۱ حق سیو دارد و خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند سیو کند.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش پزشک:
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است رو شهروند کند.
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه
◽️وکیل: یکبار در طول بازی وکالت یک نفر را بر عهده می گیرد. فردا آن روز آن شخص حتی در صورت کسب حد نصاب آرا یک، با اعلام گرداننده وارد دفاعیه نمی شود.
- خودش را نمی تواند انتخاب کند.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش وکیل:
- هرگونه اشاره به اینکه شماره n امروز به هیچ وجه از بازی خارج نمی شود.
◽️شهروند ساده: در فاز شب توانایی ندارد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش شهروند ساده:
- هرگونه دیالوگی که به بی ارزشی نقش خود اشاره کند.
@skyworkshop
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM