sᴋʏ ᴡᴏʀᴋsʜᴏᴘ
19 subscribers
3 photos
3 videos
1 link
Download Telegram
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #تکا ور

◾️گادفادر: تعیین کننده شات و تایید کننده ناتویی، استعلام او برای کاراگاه منفی و نامیرا در برابر اکت تکاور.
◾️ناتو: یک شب با تایید گادفادر می تواند نقش یک شهروند نقش دار را حدس بزند، آن شهروند حتی در صورت سیو پزشک از بازی خارج می شود.
◾️گروگانگیر: هر شب یک شهروند را گرو می گیرد، آن شهروند در صورت نقش دار بودن و عدم سیو نگهبان نمی تواند از توانایی خود استفاده کند. گروگانگیر برای دو شب متوالی نمی تواند یک شماره را انتخاب کند.

◽️نگهبان: هر شب از شهروندان نقش دار در مقابل اکت گروگانگیر نگهبانی می دهد. تا ۸ نفر ۲ حق انتخاب، ۷ نفر و کمتر ۱ حق انتخاب، نگهبان دارای یک شیلد روز است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش نگهبان:
- اعلام مافیایی کردن
- به من رای بدید برم بیرون
- ساید گرفتن
- بلند کردن گان برای خود
پ.ن: در صورتی که شهروندی برای خود سیو نگهبان بخواهد از بازی کیک خواهد شد.
پ.ن۲: در صورتی که نگهبان دیالوگ کیکی بگوید و همان روز شیلدش بیافتد دیگر کیک نخواهد شد.

◽️کاراگاه: هر شب استعلام یک نفر را از راوی می گیرد، استعلام ناتو و گروگانگیر برای او مثبت است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش کاراگاه:
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت چه با گان چه با رای گیری بدون فکت
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد)
پ.ن: تک تارگت بودن ملاک کیکی نیست.

◽️تفنگدار: یک گان جنگی و به تعداد نامحدود مشقی دارد، به خودش نمی تواند گان جنگی دهد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش تفنگدار:
- من نباشم ساید بازیتون در نمیاد
- بدون فکت برای کسی گان بلند کند
- بدون فکت کسی که گان دارد را شهروند کند

◽️پزشک: تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو، ۷ نفر و کمتر ۱ سیو، خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند سیو کند.
- سیو پزشک روی مافیا نیز اثرگذار است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش پزشک:
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است رو شهروند کند.
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه

◽️دیالوگ های کیکی نقش تکاور :
- دیالوگ های تهدیدی مربوط به فاز شب استفاده کند.
- برای "پس از کشته شدنش" کسی را وصیت شهروندی کند (مثلا بگوید اگر فردا من نبودم و شماره ۴ در بازی بود، او شهروند است)
- گادفادر شات شده را بدون فکت یا با فکت ضعیف تارگت کند و گردن بگیرد

◽️شهروند ساده: در فاز شب توانایی ندارد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش شهروند ساده:
- استفاده از هر کلمه یا عبارتی که به بی ارزشی نقش او اشاره کند
- من فقط یک رای دارم

نکات کلی:
۱. در صورتی که شهروندی به یک نقش شهروندی و یا به نقش دار بودن و نبودن خود و یا به قابل ناتویی شدن خود تایید نشان دهد و یا اشاره کند کیک خواهد شد.
۲. بلند کردن هر نقشی با کارت شهروندی منجر به کیک می شود.

🪐نکات تکمیلی:

- حتی در صورت شات نشدن تکاور، اگر گروگانگیر تکاور را گرو گرفته باشد، به تکاور اطلاع دهید.
- در شب ناتویی اکت گرو را به اطلاع تکاور / پزشک برسانید.
- کسی که گان مشقی دستش است اگر به سمت خود گان بکشد کیکی ندارد.

- حتی در صورت شات نشدن تکاور، اگر گروگانگیر تکاور را گرو گرفته باشد، به تکاور اطلاع دهید.
- در شب ناتویی اکت گرو را به اطلاع تکاور / پزشک برسانید.
- کسی که گان مشقی دستش است اگر به سمت خود گان بکشد کیکی ندارد.


- نگهبان در صورتی که از دیالوگ های غیر مجاز استفاده کند و در همان روز شیلدش را از دست بدهد، کیک نمی شود.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉 قوانین، نکات و جریمه های سناریو #باز پرس

◾️گادفادر: تعیین کننده شات و تایید کننده ناتویی، استعلام او برای کاراگاه منفی و نامیرا در برابر اکت هانتر.
- گادفادر می تواند یک شب به جای شات یاکوزایی کند.
- گادفادر فقط در صورتی که خودش به تنهایی در بازی مانده باشد می تواند خودش را یاکوزایی کند.
- یاکوزایی با شهروندان ساده یا رویین تن صورت می پذیرد.
- گرداننده اعلام می کند که تیم مافیا امشب قصد یاکوزایی دارد.
- شخص یاکوزایی شده از همان شب با تیم مافیا لینک می شود و از همان شب قابل انتخاب برای هانتر و استعلامش برای کاراگاه مثبت است.
◾️ناتو: تیم مافیا می تواند یک شب به جای شات ناتویی کند و نقش یکی از شهروندان نقش دار را حدس بزند. آن شهروند حتی در صورت سیو پزشک از بازی خارج می شود.
- گرداننده اعلام می کند که امشب تیم مافیا نانویی می کند.

◾️وکیل(شیاد): نقش مقابل کاراگاه، در صورتی که وکیل کاراگاه را انتخاب کند، نتیجه استعلام کاراگاه آن شب منفی خواهد بود.
- اعضای گروه مافیا می توانند در گروه مافیا(فاز شب) به شیاد جهت انتخاب کاراگاه مشاوره دهند.

◽️رویین تن: در فاز شب کاملا نامیرا در مقابل شات مافیا، شیلد روز ندارد و قابل یاکوزایی برای تیم مافیا می باشد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش رویین تن:
- به نامیرا بودن خود در فاز شب اشاره کند.

◽️کاراگاه: هر شب استعلام یک نفر را از راوی می گیرد، استعلام ناتو و وکیل و یاکوزایی شده برای او مثبت است.
- اکت کاراگاه پس از اکت یاکوزایی گرفته می شود.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش کاراگاه:
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت خود
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد و یا اکتش تحت تاثیر اکت وکیل باشد)

◽️هانتر: از شب اول، هر شب یک شماره را انتخاب می کند. اگر شماره انتخابی او ناتو، وکیل و یا یاکوزایی شده باشد و در روز بعد به هر نحو از بازی خروج پیدا کند، آن شماره را نیز خارج با خود خارج می کند.
- پس از کشته شدن هانتر و یک مافیا در فاز شب، گرداننده فردای آن روز کشته ها را بدون هیچ ترتیب خاصی اعلام می کند.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش هانتر:
- دیالوگ های تهدیدی مربوط به فاز شب استفاده کند.
- برای "پس از کشته شدنش" کسی را وصیت شهروندی کند (مثلا بگوید اگر فردا من نبودم و شماره ۴ در بازی بود، او شهروند است)
- من رو بدید بیرون
پ.ن: هانتر کیک شده دیفیوز است.

◽️پزشک: هر شب ۱ سیو دارد، خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند سیو کند.
- سیو پزشک روی مافیا نیز اثرگذار است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش پزشک:
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است را شهروند کند
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه

◽️بازپرس: در فاز شب ۲ شماره را به گرداننده اعلام می کند و آن دو نفر روز بعد پس از استعلام وضعیت هر کدام دو ترن ۳۰ ثانیه از خود دفاع می کنند و پس از خواب نیم روزی و تایید بازپرس روند رای گیری (بالاجبار) صورت می گیرد.
- در صورتی که یکی از شماره های انتخابی بازپرس کشته شب باشد، در شب بعد می تواند دوباره اکت بزند.
- در صورت ملغی کردن روند بازپرسی توسط بازپرس، اکت او می سوزد.
- در صورت کشته شب بودن بازپرس روند بازپرسی ادامه پیدا می کند.
⛔️ دیالوگ های کیکی نقش بازپرس:
- من برم ساید بازی تون در نمیاد
- تهدید بازیکنی برای روز بعد
- من که تو بازپرسی نمیام

◽️شهروند ساده: در فاز شب توانایی ندارد و قابل یاکوزایی برای تیم مافیا می باشد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش شهروند ساده:
- استفاده از هر کلمه یا عبارتی که به بی ارزشی نقش او اشاره کند
- من فقط یک رای دارم


پ.ن: در صورتی که شهروندی به یک نقش شهروندی و یا به نقش دار بودن و نبودن خود و یا به قابل یاکوزایی/ناتویی یا نشدن خود تایید نشان دهد و یا اشاره کند کیک خواهد شد.
پ.ن۲: بلند کردن هر نقشی با کارت شهروندی منجر به کیک می شود.

🪐نکات تکمیلی

- در صورت اعمال اکت صحیح هانتر گرداننده ترتیب کشته ها را به ترتیب شماره اعلام کند نه به ترتیب هانتر و مافیا بافته شده. (بعنوان مثال اگر شماره ۲ شیاد و شماره ۶ هانتر باشد کشته های شب ۲ و۶ اعلام می شوند)

- در صورتی که یک مافیا در کل روز صحبت نکند، در فاز شب غیرقابل یاکوزایی برای تیم مافیا می باشد و عملا قبل از اعلام شب از روند بازی کیک شده است.

- هانتر در صورت کیک شدن، حتی اگر خود را به مافیا بسته باشد، به تنهایی از بازی خروج پیدا می کند.

- هانتر در صورتی که در فاز روز از دیالوگ غیر مجاز استفاده کند و اجماع شود، اکتش نمی سوزد، اگر رای خروج نیاورد در فاز شب به تشخیص گرداننده می توان اخراج انضباطی را در نظر گرفت.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
قوانین، نکات و جریمه های سناریو #مذاکره کننده

◾️گادفادر: تعیین کننده شات و تایید کننده مذاکره، استعلام او برای کاراگاه منفی و نامیرا در برابر اکت تک تیرانداز.
◾️مذاکره کننده: در صورت خروج یکی از یارانش  می تواند به جای شات، با یکی از شهروندان ساده و یا زره پوش مذاکره کند.
- گرداننده اعلام می کند که امشب تیم مافیا مذاکره می کند.
- در صورت موفق بودن مذاکره، شخص مذاکره شده از شب بعد با تیم مافیا لینک می شود.
- استعلام شخص مذاکره شده از همان شب برای کاراگاه و خبرنگار مثبت و میرا در مقابل اکت تک تیرانداز است.

◾️مافیا ساده

◽️زره پوش: در فاز شب کاملا نامیرا در مقابل شات مافیا، شیلد روز دارد و تا زمان شیلد داشتن قابل مذاکره برای تیم مافیا می باشد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش زره پوش:
- اعلام مافیایی کردن
- به من رای بدید برم بیرون

◽️کاراگاه: هر شب استعلام یک نفر را از راوی می گیرد، استعلام مذاکره کننده و مافیا ساده و مافیا مذاکره شده برای او مثبت است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش کاراگاه:
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت خود
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد)

◽️تک تیرانداز: یک تیر دارد با فایربک، در صورت شات گادفادر کسی از بازی خارج نمی شود، شات سایر اعضای مافیا با تبریک توسط گرداننده همراه خواهد بود.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش تک تیرانداز:
- دیالوگ های تهدیدی مربوط به فاز شب استفاده کند
- در صورت شات گادفادر، روز بعد او را بدون فکت یا با فکت ضعیف تارگت کند.
- پس از شات موفق، دیالوگی بگوید که به نقش خودش اشاره کرده باشد. (من کارم رو برای شهرتون کردم)

◽️پزشک: تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو، ۷ نفر و کمتر ۱ سیو، خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند سیو کند.
- سیو پزشک روی مافیا نیز اثرگذار است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش پزشک:
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است را شهروند کند
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه

◽️خبرنگار: از شبی که مذاکره صورت می گیرد خبرنگار فعال می شود. فقط استعلام مافیا مذاکره شده برای او مثبت است.
⛔️ دیالوگ های کیکی نقش خبرنگار:
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت خود
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود

◽️شهروند ساده: در فاز شب توانایی ندارد و قابل مذاکره برای تیم مافیا می باشند.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش شهروند ساده:
- استفاده از هر کلمه یا عبارتی که به بی ارزشی نقش او اشاره کند
- من فقط یک رای دارم


پ.ن: در صورتی که شهروندی به یک نقش شهروندی و یا به نقش دار بودن و نبودن خود و یا به قابل مذاکره شدن یا نشدن خود تایید نشان دهد و یا اشاره کند کیک خواهد شد.
پ.ن۲: بلند کردن هر نقشی با کارت شهروندی منجر به کیک می شود.
🐉 قوانین #رای_گیری سناریو های تی وی

🔥از ۱۳ نفر تا ۱۱ نفر : ۵ رای دفاع و ۵ رای خروج
🔥از ۱۰ نفر تا ۸ نفر : ۴ رای دفاع و ۴ رای خروج
🔥در ۷ نفر و ۶ نفر : ۳ رای دفاع و ۳ رای خروج
🔥در ۵ نفر و ۴ نفر : ۲ رای دفاع و ۲ رای خروج

🖤حد نصاب آرا استعلام وضعیت هم به همین شکل👆 است.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉 #دیالوگ های کیکی:

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #کاراگاه :
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت خود
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد و یا اکتش تحت تاثیر اکت وکیل باشد)

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #پزشک :
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است را شهروند کند
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #شهروند_ساده :
- استفاده از هر کلمه یا عبارتی که به بی ارزشی نقش او اشاره کند
- من فقط یک رای دارم

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #نگهبان :
- اعلام مافیایی کردن
- به من رای بدید برم بیرون
- ساید گرفتن
- بلند کردن گان برای خود
پ.ن: در صورتی که شهروندی برای خود سیو نگهبان بخواهد از بازی کیک خواهد شد.

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #رویین_تن :
- به نامیرا بودن خود در فاز شب اشاره کند.

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #زره_پوش :
- اعلام مافیایی کردن
- به من رای بدید برم بیرون
- ساید گرفتن
- بلند کردن گان برای خود
- به نامیرا بودن خود در فاز شب اشاره کند


🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #تکاور :
- دیالوگ های تهدیدی مربوط به فاز شب استفاده کند.
- برای "پس از کشته شدنش" کسی را وصیت شهروندی کند (مثلا بگوید اگر فردا من نبودم و شماره ۴ در بازی بود، او شهروند است)
- گادفادر شات شده را بدون فکت یا با فکت ضعیف تارگت کند و گردن بگیرد.

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #هانتر :
- دیالوگ های تهدیدی مربوط به فاز شب استفاده کند.
- برای "پس از کشته شدنش" کسی را وصیت شهروندی کند (مثلا بگوید اگر فردا من نبودم و شماره ۴ در بازی بود، او شهروند است)
- من رو بدید بیرون
پ.ن: هانتر کیک شده دیفیوز می باشد.

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #تفنگدار :
- من نباشم ساید بازیتون در نمیاد
- بدون فکت برای کسی گان بلند کند
- بدون فکت کسی که گان دارد را شهروند کند

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #بازپرس :
- من برم ساید بازی تون در نمیاد
- تهدید بازیکنی برای روز بعد
- من که تو بازپرسی نمیام

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #تک_تیرانداز : (بازپرس ۱۳ نفره/مذاکره)
- از دیالوگ های تهدیدی استفاده کند
- - برای "پس از کشته شدنش" کسی را وصیت شهروندی کند (مثلا بگوید اگر فردا من نبودم و شماره ۴ در بازی بود، او شهروند است)
- گادفادر شات شده را بدون فکت یا با فکت ضعیف تارگت کند و گردن بگیرد

🙅‍♂️ دیالوگ های کیکی نقش #خبرنگار :
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت خود
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود

پ.ن۱: در صورتی که شهروندی به یک نقش شهروندی و یا به نقش دار بودن و نبودن خود و یا به قابل یاکوزایی/ناتویی شدن یا نشدن خود تایید نشان دهد و یا اشاره کند کیک خواهد شد.
پ.ن۲: بلند کردن هر نقشی با کارت شهروندی منجر به کیک می شود.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #دینامیت ۱۲ نفره

◾️گادفادر: تعیین کننده شات و تایید کننده ریدلری، استعلام او برای آدم برفی شهروندی و نامیرا در برابر شات اسنایپر.
◾️ریدلر: دو حدس نقش دارد، حدس اول اشتباه باشد اتفاقی نمی افتد، حدس دوم اشتباه باشد شات تیم مافیا می سوزد.
◾️تروریست: در فاز روز به هر نحو از بازی خارج شود یک نفر را با خودش می برد و روال بازی ادامه پیدا می کند.
◾️دینامیت: یک اکت "مثبت" دینامیت دارد، به روی شهروند و حتی یارش دینامیت می بندد و بین رنگ سفید و سیاه سیم انفجار و خنثی را مشخص می کند. آن شخص روز بعد ۱۰ ثانیه برای فدایی وصیت می کند، اگر فدایی بلند شد، دینامیت را خارج می کند و بازی ادامه پیدا می کند وگرنه پلیر می بایست سیم خنثی را حدس بزند.
پ.ن۱: اکت مثبت به این معناست که اگه دینامیت خنثی شد تیم مافیا مجددا می تواند دینامیت ببندد ولی اگر منفجر شد دیگر دینامیت ندارد.
پ.ن۲: دینامیت اعلام ساید ندارد.
پ.ن۳: دینامیت پس از استعلام وضعیت اعلام می شود.

◽️زره پوش: در مقابل شات مافیا نامیرا ولی در مقابل شات اسنایپر به سیو پزشک نیاز دارد.
در فاز روز در مقابل دینامیت، بمب بمبر و گان جنگی و اجماع، زره خود را از دست می دهد و تبدیل به شهروند ساده می شود اما در مقابل اکت فدایی و ترور میراست.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش زره پوش:
- اعلام مافیایی کردن
- به من رای بدید برم بیرون
- ساید گرفتن
- بلند کردن گان برای خود

◽️آدم برفی: ۲ گلوله برفی دارد که در ۲ شب متفاوت می تواند استفاده کند، اگر گلوله به شهروند یا گادفادر بزند، به آدم برفی اعلام می شود که آب نشد اما اگر به سایر اعضای مافیا اصابت کند آب می شود.
پ.ن۱: به شهروندی که گلوله برفی بخورد اعلام می شود و آن شهروند در شب بعد می تواند از آن گلوله برفی برای تشخیص مافیای ذهنی خود استفاده کند.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش آدم برفی و یا شهروندی که گلوله برفی دارد:
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت چه با گان چه با رای گیری بدون فکت
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد)
پ.ن۲: تک تارگت بودن ملاک کیکی نیست.

◽️تفنگدار: دو گان جنگی و به تعداد نامحدود مشقی دارد، به خودش نمی تواند گان جنگی دهد.
پ.ن: ساید گان خوانده می شود اما ساید گادفادر شهروندی است و سفید اعلام می شود.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش تفنگدار:
- من نباشم ساید بازیتون در نمیاد
- بدون فکت برای کسی گان بلند کند
- بدون فکت کسی که گان دارد را شهروند کند

◽️پزشک: تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو، ۷ نفر و کمتر ۱ سیو، خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند سیو کند.
- سیو پزشک روی مافیا نیز اثرگذار است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش پزشک:
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است رو شهروند کند.
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه

◽️اسنایپر: یک شات دارد بدون فایربک، هر شخصی را بزند از بازی خارج می شود به جز گادفادر و شخصی که پزشک سیو داده باشد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش اسنایپر :
- دیالوگ های تهدیدی مربوط به فاز شب استفاده کند.
- گادفادر شات شده را بدون فکت یا با فکت ضعیف تارگت کند و گردن بگیرد

◽️فدایی: از روز دوم تا قبل از رای گیری می تواند در مقابل دینامیت و یا برای خروج مافیای ذهنی خود اعلام نقش کند. ساید شخص خروجی با فدایی اعلام می شود، ساید تمام مافیا ها سیاه است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش فدایی:
- اعلام نقش در روز یک
- اعلام نقش پس از رای گیری

◽️بمبر: یک بمب دارد که فاز شب به روی مافیای ذهنی خود می بندد، فردای آن روز پس از شنیدن صحبت های آن شخص تصمیم به انفجار یا خنثی در پی وی گاد می گیرد. در صورت عدم انفجار بمب می سوزد. در صورت انفجار شخص وصیت می کند و ساید خوانده می شود، ساید گادفادر سفید است.
⛔️ دیالوگ های کیکی نقش بمبر:
- گرا دادن به اینکه در روز بعد روی شماره ای بمب بسته می شود.
- دستور انفجار/خنثی را روی مایک یا در گروه اعلام کند

◽️شرط‌بند (قمارباز): یکبار در طول بازی می تواند اکت یک نفر را دو برابر کند. شخصی که اکتش دو برابر می شود حتما می بایست ۲ بار اکت بزند. مثلا دینامیت نمی تواند بگوید فقط ۱ دینامیت می بندم. اکت شرط‌بند روی زره پوش، ترور و فدایی تاثیری ندارد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش شرط‌بند:
- در صورتی که از اکت شب خود به مافیایی شخصی برسد نمی تواند بدون فکت و یا با فکت ضعیف آن شخص را تارگت کند

💬نکات کلی:
۱. اعلام نقش داری و خواستن اکت شرطبند کیکی ندارد.
۲. رای گیری در قالب یک وویس در ادامه توضیح داده خواهد شد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
💻رای گیری سناریو #رویال #دینامیت
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #میتیک

◾️گادفادر: تعیین کننده شات، استعلام او برای کاراگاه منفی است و نامیرا در برابر شات اسنایپر.
- یکبار در طول بازی می تواند یک نفر را وصیت کشی کند.
◾️کانسورت: اکت او مانند گروگانگیر است و هر شب می تواند حتی بصورت تکراری یک شهروند نقش دار را دیس ابیلیتی کند.
◾️نینجا: قاتل تیم مافیا، در صورتی که تیم مافیا به شخصی حمله کند که بادیگارد از او محافظت می کند. تا زمان حضور نینجا اتفاقی نمی افتد اما در صورت نبود نینجا به ترتیب ابتدا کانسورت و سپس گادفادر بهمراه بادیگارد از بازی خارج می شوند.
◾️تروریست: یارخاموش تیم مافیا، نه او هم تیمی هایش را می شناسد و نه تیمش او را. تا قبل از رای گیری مرحله دوم می تواند اعلام تروری کند و یک نفر را با خود خارج کند.
- اگر شهروند ساده را انتخاب کند خودش به تنهایی خارج می شود و شب می شود.
- اگر یارش و یا شهروند نقش دار انتخاب کند هر دو بدون وصیت خارج می شوند و شب می شود.
- اگر در شب تیمش او را شات کند از بازی خارج می شود مگر اینکه دکتر او را سیو داده باشد.

◽️کاراگاه: هر شب استعلام یک نفر را می گیرد، استعلام گادفادر و شهروندان برای او منفی است.

◽️اسنایپر: ۲ تیر دارد، اگر گادفادر یا مافیا سیو شده توسط پزشک را شات کند کسی از بازی خارج نمی شود. اگر شهروند بزند شات دوم او می سوزد و شب بعد خودکشی می کند.

◽️بادیگارد: هر شب از یک شخص محافظت می کند و اگر آن شب آن شخص مورد حمله قرار گیرد حمله کننده و بادیگارد با هم از بازی خارج می شوند (به جز نینجا) حتی اگر شخص حمله کننده اسنایپر باشد.
- یکبار در طول بازی می تواند خود را بادیگاردی کند.

◽️پزشک: هر شب ۱ سیو دارد و خودش را نیز در طول بازی یک بار می تواند سیو کند.

◽️شهروند ساده: بازی ۴ شهروند ساده دارد که ابلیتی شب ندارند.

💬نکات کلی:
۱. کلیم تمام نقش ها به جز نقش تروریست آزاد است.
۲. افراد حاضر در رای گیری حتی در صورت حضور فقط ۲ نفر می توانند بهم رای دهند.
۳. صحبت درباره اکت شب آزاد است.
۴. تمام کشته های شب وصیت دارند مگر اینکه وصیت کشی شده باشند.
۵‌. نحوه کشته شدن هر شخص در فاز شب( به شات مافیا، اسنایپر و ...) توسط گرداننده اعلام می شود.
۶. سناریو استعلام وضعیت ندارد.
۷. سناریو روز معارفه ندارد.
۸. روز یک بازی تک چالش است.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
نکات فرمت #سیزده نفره دک های تی وی

🐉سناریو تکاور:
◾️ تیم مافیا: گادفادر - ناتو - مافیا ساده - گروگانگیر
◽️تیم شهروندی: نگهبان - کاراگاه - دکتر - تکاور - تفنگدار - چهار شهروند ساده
🖤نکات:
-تنها تفاوت در اکت با دک ده نفره تعداد گان های تفنگدار می باشد. تفنگدار در فرمت سیزده نفره ۲ گان جنگی دارد.

🐉سناریو بازپرس:
◾️تیم مافیا: گادفادر- ناتو - شیاد - مافیا ساده
◽️تیم شهروندی: بازپرس- کاراگاه - هانتر - دکتر - رویین تن - اسنایپر- سه شهروند ساده
🖤نکات:
- در فرمت سیزده نفره یاکوزایی روی رویین تن نمی نشیند.
- اسنایپر ۱ تیر دارد با فایربک، اگر شهروند بزند خودش از بازی خارج می شود، اگر گادفادر بزند اتفاقی نمی افتد.
- تنها در صورتی که یک نفر کشته شب شده باشد و آن یک نفر مافیای بازی به شات اسنایپر باشد، گرداننده تبریک نایس شات اسنایپر می گوید.

🐉سناریو مذاکره کننده:
◾️تیم مافیا: گادفادر- مذاکره کننده- دو مافیا ساده
◽️تیم شهروندی: زره پوش - دکتر - کاراگاه - خبرنگار - اسنایپر- چهار شهروند ساده
🖤نکات:
- تنها تفاوت در تعداد شات های اسنایپر می باشد، اسنایپر در فرمت سیزده نفره ۲ حق شات دارد با فایربک.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉 قوانین، نکات و جریمه های سناریو #نقاب دار

◾️گادفادر: تعیین کننده شات و تایید کننده یاکوزایی، استعلام او برای کاراگاه منفی است.
- گادفادر می تواند یک شب به جای شات در صورت حضور یاکوزا، یاکوزایی کند.

◾️یاکوزا: یک شب در طول بازی می تواند به جای شات، با تایید گادفادر خودکشی کند. یاکوزایی فقط با شهروندان ساده و نقاب دار می نشیند.
- تیم مافیا اگر شهروند نقش دار و یا شهروند ساده ای که ژوپیتر او را سیو داده باشد انتخاب کند، یاکوزا می میرد و شهروندی به عضویت گروه مافیا در نمی آید.
- تیم مافیا اگر شهروند ساده که ژوپیتر سیو نداده باشد را انتخاب کند، یاکوزا می میرد و آن شهروند از همان شب به عضویت گروه مافیا در می آید.
- تیم مافیا اگر نقاب دار را انتخاب کند، یاکوزا نمی میرد و نقاب دار از همان شب با مافیا لینک می شود.
- اکت یاکوزایی توسط گرداننده روی مایک اعلام می گردد.

◾️نقاب دار: یار خاموش تیم مافیاست، نه او تیمش را می شناسد و نه تیمش او را.
- نامیرا در برابر شات مافیا
- اکت آلفا: یک شب میتواند اعلام "آلفا" کند، در آن شب گرداننده به کاراگاه استعلام "خنثی" می دهد و کاراگاه تا آخر بازی استعلام آن شخص را نمی تواند بگیرد.
- اکت بتا: یک شب می تواند اعلام "بتا" کند، در آن شب اگر نقش شهروندی را درست حدس بزند، آن شهروند تبدیل به شهروند ساده و قابل یاکوزایی برای تیمش می گردد.
- اگر گادفادر و یاکوزا از بازی خارج شده باشند گرداننده اعلام می کند که "نقاب دار، نقاب از چهره برداشته است".
- اگر فقط نقاب دار و فرد یاکوزایی شده در بازی حضور داشته باشند، با هم لینک می شوند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉 قوانین، نکات و جریمه های سناریو #نقاب دار

◽️ژوپیتر: هر شب از یک شهر ساده در مقابل اکت یاکوزایی محافظت می کند.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش ژوپیتر:
- پس از اکت یاکوزایی، سیو شب قبل خود را بدون فکت و یا با فکت ضعیف شهروند کند.
- درخواست سیو ژوپیتر برای هر شهروندی کیکی دارد.

◽️کاراگاه: هر شب استعلام یک نفر را از راوی می گیرد، استعلام یاکوزا و نقاب دار و یاکوزایی شده برای او مثبت است.
- اکت کاراگاه پس از اکت یاکوزایی گرفته می شود.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش کاراگاه:
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت خود
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد)

◽️رونانت: اگر در شب مورد حمله تیم مافیا قرار بگیرد و دکتر او را سیو نداده باشد، روز بعد توسط گرداننده به همه معرفی می شود و فقط تا پایان رای گیری آن روز در بازی حضور دارد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش رونانت:
- من سیو دکتر نمیخوام

◽️پزشک: هر شب ۱ سیو دارد، خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند سیو کند.

⛔️دیالوگ های کیکی نقش پزشک:
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است را شهروند کند
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه

◽️اونجر: یکبار در طول بازی اگر کشته شب را به درستی حدس بزن، یک گان جنگی از طرف گرداننده دریافت می کند.
- تا ۸ نفر هر شب می تواند ۲ شماره حدس بزند، از ۷ نفر به پایین ۱ شماره
- رونانت کشته شب محسوب نمی شود.
- پس از دریافت گان جنگی می تواند تا قبل از رای گیری از گان خود استفاده کند.
- قبل از استفاده از گان می تواند یک نفر را مورد اتهام و یا مشورت قرار دهد و پس از یک دقیقه گفت و گو دو نفره از گان خود استفاده کند.
- ساید گان توسط گرداننده خوانده می شود.

⛔️ دیالوگ های کیکی نقش اونجر:
- استفاده از هر گونه دیالوگی که نزدیک به نقشش باشد.
- من گان نمیخورم
◽️شهروند ساده: در فاز شب توانایی ندارد و قابل یاکوزایی برای تیم مافیا می باشد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش شهروند ساده:
- استفاده از هر کلمه یا عبارتی که به بی ارزشی نقش او اشاره کند
- من فقط یک رای دارم

پ.ن: در صورتی که شهروندی به یک نقش شهروندی و یا به نقش دار بودن و نبودن خود و یا به قابل یاکوزایی/ناتویی یا نشدن خود تایید نشان دهد و یا اشاره کند کیک خواهد شد.
پ.ن۲: بلند کردن هر نقشی با کارت شهروندی منجر به کیک می شود.

♻️قوانین رای گیری:

- کاملا مشابه با رای گیری تی وی ۱۰ نفره
- سوابق شمارده می شود.
تنها تفاوت: اختلاف آرا برای تک دفاع شدن ۴ رای است.
اگر ۱ یا ۲ نفر به دفاعیه بيايند، فقط تارگت دارند، نه کاور نه صحبت.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #روح

◾️گادفادر قوی: نامیرا، یک شات قوی دارد که سیو دکتر در مقابلش اثری ندارد.

◾️ریدلر: دو ناتویی دارد، ناتویی و شات همزمان است. در صورت غلط بودن هر دو ناتویی کشته می شود و در صورت درست بودن هر دو، ناتویی سوم را جایزه می گیرد.

◾️پاروزن: اگر وارد دفاعیه شود و از بازی خارج نشود، همان شب می تواند یک شهروند را تبدیل به شهروند ساده کند.
◾️سایه: یار خاموش تیم مافیا، تیم مافیا او را نمی شناسد اما او فقط گادفادر قوی را می شناسد.
دو ابیلیتی دارد.
یک اکت مثبت پوش: در فاز شب اکت پوش خود را روی هر شماره ای بزارد، آن شماره وارد دفاعیه شود بدون رای دوم از بازی خارج می شود، اگر روند رای گیری ادامه پیدا کرد سایه می بایست متوجه شود که اکت پوش خود را روی یار خود گذاشته است.
اکت مومیایی: در روند بازی یک بار می تواند در فاز شب یک نفر را مومیایی کند، استعلام ساید آن شخص پس از خروج از بازی مجهول خواهد بود.

◽️بازپرس: هر شب استعلام سایه را از گرداننده می گیرد.

◽️اسنایپر: ۱ تیر دارد بدون فایربک، اگر گادفادر یا مافیا سیو شده توسط پزشک را شات کند کسی از بازی خارج نمی شود.

◽️پستچی: ۲ بار در طول بازی می تواند به شهروند ذهنی خود نامه ارسال کند.

◽️پزشک: تا ۸ نفر هر شب ۲ حق سیو، خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند نجات دهد.

◽️تفنگدار: ۲ گان جنگی ۲ گان مشقی، کسی که گان جنگی دریافت کرده باشد و از آن تا قبل از رای گیری استفاده نکند، خودش کشته می شود.

◽️کشیش: هر شب استعلام پاروزن را از گرداننده می گیرد. در صورت اجماع، هنگام وصیت می تواند ساید یک نفر را از گرداننده بپرسد، ساید گادفادر شهروند است.

◽️رویین تن: در مقابل شات مافیا نامیراست مگر اینکه مورد اصابت شات قوی قرار بگیرد. شیلد روز ندارد.

◽️آنالیزور: یکبار در طول بازی از گرداننده میخواهد که تارگت های یک نفر را برای شب بعد آنالیز کند. گرداننده شب بعد به او می گوید در تارگت های آن شخص n تعداد مافیا یا شهروند حضور دارند.
- آنالیزور می تواند تارگت های خود را نیز آنالیز کند.

🔸روح: اولین شهروندی که به هر نحو از بازی خروج پیدا کند تبدیل به روح می شود. روح هر شب یک شماره را به عنوان کشته روز بعد حدس می زند، آن شماره فردای آن رور به هر نحو از بازی خروج پیدا کند، یک امتیاز به روح تعلق می گیرد.
- روح یک شب می تواند شب مردگان تشکیل دهد و شخصا یک نفر را از بازی خارج کند که امتیاز آن شخص نیز به روح تعلق میگیرد.
- روح حق رای ندارد، شات نمی شود و به او گان نمی‌رسد، فقط ترن صحبت دارد.
- شرط برد روح برابری یا بیشتر شدن امتیازش از تعداد شهروندان یا مافیا هاست.
💬نکات کلی:
۱. قابلیت اعضای تیم مافیا ۲۴ ساعت موروثی است.
۲. کی آس رای گیری می شود، چون شب قبل روح کشته را حدس زده است.
۳. رای تکراری در مرحله دوم رای گیری آزاد است.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #کلاسیک_دوازده نفره

◾️گادفادر : میرا شب

◾️تروریست: در فاز روز به هر نحو از بازی خارج شود، یک نفر را با خودش خارج می کند.

◾️خرابکار: هر شب یک شماره

◾️مافیای ساده

◽️کابوی: از روز دوم آزاد است، ساید اکت کابوی خوانده می شود. پس از اکت کابوی شب نمی شود.

◽️اسنایپر: ۲ تیر دارد بدون فایربک.

◽️پزشک: تا ۸ نفر هر شب ۲ حق سیو، خودش را در طول بازی ۲ بار می تواند نجات دهد.

◽️تفنگدار: یک گان جنگی، یک گان مشقی

◽️رویین تن: در مقابل شات مافیا نامیراست.

◽️شهروند ساده: بازی دارای ۳ شهروند ساده می باشد که در فاز شب ابیلیتی ندارند.

💬نکات کلی:
۱. تقسیم بر ۲ منهای ۱ / تقسیم بر دو گرد به سمت پایین حد نصاب رای گیری می باشد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #شب_مافیا

◾️گادفادر: میرا شب.

◾️شارلاتان: هر شب در طول بازی می تواند استعلام یکی از یاران خود و یا یکی از شهروندان را برای کاراگاه بلعکس کند.

◾️شب خسب: هر شب یک شماره را انتخاب می کند. آن شماره در آن شب اکتش به خودش بر می گردد.
- سیو دکتر، شات کلانتر، استعلام کاراگاه، گردن زدن قاضی به خودشان بر می گردد و نسبت به خودشان اعمال می شود.
- در صورت انتخاب جادوگر، شب خسب کشته می شود.
- در صورت انتخاب گردن کلفت و شهردار قابلیت خود را از دست می دهند.
◾️جراح: هر شب یک سیو دارد، خودش را یکبار می تواند سیو دهد.

◽️کاراگاه

◽️دکتر: هر شب یک سیو، خودش را یکبار می تواند نجات دهد.

◽️جادوگر: ۲ بار می تواند اکت بزند، یکبار در فاز شب یکبار در مرحله دوم رای گیری. کسی که جادوگر انتخاب می تواند برای ۲۴ ساعت توانایی خود را از دست می دهد.
- در صورت انتخاب شب خسب ، شب خسب کشته می شود.
- در صورت انتخاب گادفادر، شات مافیا می سوزد.

◽️کلانتر: هر شب تیر دارد، با فایربک

◽️گورکن: یک شیلد شب دارد. دو بار در طول بازی می تواند استعلام وضعیت بگیرد.
- در صورت استعلام وضعیت گورکن، گرداننده کارت های خارج شده را رو می کند.

◽️گردن کلفت: در صورت شات شب و عدم سیو پزشک و یا خروج با رای گیری، ۲۴ ساعت بیشتر در بازی می ماند. در صورت شات شدن و یا اجماع، گرداننده گردن کلفت را به شهر معرفی می کند.

◽️شهردار: یکبار می تواند مرحله دوم رای گیری را در صورتی که خودش در دفاعیه نباشد و بیش از یک نفر در دفاعیه باشند، ملغی کند

◽️قاضی: یکبار می تواند در مرحله دوم رای گیری در صورتی که خودش در دفاعیه نباشد و بیش از یک نفر در دفاعیه باشند و شهردار ملغی نکرده باشد، گردن یک نفر را بزند.

💬نکات کلی:
۱. در صورتی که بیش از یک نفر وارد دفاعیه شوند، رای گیری به پی وی گاد می رود.

۲. در صورت رفتن رای گیری به پی وی گاد حتما خروجی خواهیم داشت. معیار بیشترین رای است، اگر مساوی شدند گرداننده قرعه مرگ می اندازد.

۳. استفاده از کارت حرکت آخر در این سناریو اختیاری است.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #رویال ۱۵ نفره

◾️گادفادر: تعیین کننده شات و تایید کننده ریدلری، استعلام او برای آدم برفی شهروندی و نامیرا در برابر شات اسنایپر.

◾️ریدلر: دو حدس نقش دارد، حدس اول اشتباه باشد اتفاقی نمی افتد، حدس دوم اشتباه باشد شات تیم مافیا می سوزد.

◾️مزدور: اگر وارد دفاعیه شود و از بازی خروج پیدا نکند، آن شب تیم مافیا ۲ شات میزند، این توانایی فقط یکبار در طول بازی برای تیم مافیا قابل استفاده است.

◾️دینامیت: یک اکت "مثبت" دینامیت دارد، به روی شهروند و حتی یارش دینامیت می بندد و بین رنگ سفید و سیاه سیم انفجار و خنثی را مشخص می کند. آن شخص روز بعد ۱۰ ثانیه برای فدایی وصیت می کند، اگر فدایی بلند شد، دینامیت را خارج می کند و بازی ادامه پیدا می کند وگرنه پلیر می بایست سیم خنثی را حدس بزند.
پ.ن۱: اکت مثبت به این معناست که اگه دینامیت خنثی شد تیم مافیا مجددا می تواند دینامیت ببندد ولی اگر منفجر شد دیگر دینامیت ندارد.
پ.ن۲: دینامیت اعلام ساید ندارد.
پ.ن۳: دینامیت پس از استعلام وضعیت اعلام می شود.
پ.ن۴: اگر فدایی دینامیت را خارج کند دیگر تیم مافیا دینامیت ندارد.

◾️خفاش: دو ابیلیتی دارد، یکبار در طول بازی میتواند در فاز شب مخفی شود، در آن شب نه شات می شود، گلوله برفی در صورت اصابت با او آب نمیشود، بمب روی او قرار نمیگیرد، گان به دست او نمیرسد، در بافت عنکبوت قرار نمی‌گیرد و هدیه بابانوئل نیز به دست او نمی رسد.
ابیلیتی دوم: یکبار در طول بازی می تواند مرحله دوم رای گیری را مخفی کند، چه خودش در دفاعیه باشد چه نباشد، بدین صورت که تا قبل از شروع مرحله دوم رای گیری می تواند به پی وی گرداننده برود و با ارسال کلمه "مخفی" رای گیری مرحله دوم در پی وی گرداننده انجام شود.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #رویال ۱۵ نفره

◽️زره پوش: در مقابل شات مافیا نامیرا ولی در مقابل شات اسنایپر به سیو پزشک نیاز دارد.
در فاز روز در مقابل دینامیت، بمب بمبر و گان جنگی و اجماع، زره خود را از دست می دهد و تبدیل به شهروند ساده می شود اما در مقابل اکت فدایی و عنکبوت میراست.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش زره پوش:
- اعلام مافیایی کردن
- به من رای بدید برم بیرون
- ساید گرفتن
- بلند کردن گان برای خود

◽️آدم برفی: ۲ گلوله برفی دارد که در ۲ شب متفاوت می تواند استفاده کند، اگر گلوله به شهروند یا گادفادر بزند، به آدم برفی اعلام می شود که آب نشد اما اگر به سایر اعضای مافیا اصابت کند آب می شود.
پ.ن۱: به شهروندی که گلوله برفی بخورد اعلام می شود و آن شهروند در شب بعد می تواند از آن گلوله برفی برای تشخیص مافیای ذهنی خود استفاده کند.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش آدم برفی و یا شهروندی که گلوله برفی دارد:
- گردن گرفتن، بدون فکت تارگت کردن و یا با فکت ضعیف تارگت کردن استعلام مثبت خود
- ساید گرفتن با استعلام مثبت چه با گان چه با رای گیری بدون فکت
- بدون فکت سفید کردن استعلام منفی خود (حتی اگر استعلام گادفادر را گرفته باشد)
پ.ن۲: تک تارگت بودن ملاک کیکی نیست.

◽️تفنگدار: دو گان جنگی و به تعداد نامحدود مشقی دارد، به خودش نمی تواند گان جنگی دهد. هر شب می تواند ۳ گان بدهد اما حداقل یک جنگی را باید وارد بازی کند.
پ.ن: ساید گان خوانده می شود اما ساید گادفادر شهروندی است و سفید اعلام می شود.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش تفنگدار:
- من نباشم ساید بازیتون در نمیاد
- بدون فکت برای کسی گان بلند کند
- بدون فکت کسی که گان دارد را شهروند کند

◽️پزشک: تا ۱۲ نعر هر شب ۳ سیو، تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو، ۷ نفر و کمتر ۱ سیو، خودش را در طول بازی ۳ بار می تواند سیو کند.
- سیو پزشک روی مافیا نیز اثرگذار است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش پزشک:
- بدون فکت و یا با فکت ضعیف سیو شبی که بازی کشته نداشته است رو شهروند کند.
- من ستون شهرم، من نباشم شهر می بازه

◽️اسنایپر: یک شات دارد بدون فایربک، هر شخصی را بزند از بازی خارج می شود به جز گادفادر و شخصی که پزشک سیو داده باشد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش اسنایپر :
- دیالوگ های تهدیدی مربوط به فاز شب استفاده کند.
- گادفادر شات شده را بدون فکت یا با فکت ضعیف تارگت کند و گردن بگیرد

◽️فدایی: از روز دوم تا قبل از رای گیری می تواند در مقابل دینامیت و یا برای خروج مافیای ذهنی خود اعلام نقش کند. ساید شخص خروجی با فدایی اعلام می شود، ساید تمام مافیا ها سیاه است.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش فدایی:
- اعلام نقش در روز یک
- اعلام نقش پس از رای گیری

◽️بمبر: یک بمب دارد که فاز شب به روی مافیای ذهنی خود می بندد، فردای آن روز پس از شنیدن صحبت های آن شخص تصمیم به انفجار یا خنثی در پی وی گاد می گیرد. در صورت عدم انفجار بمب می سوزد. در صورت انفجار شخص وصیت می کند و ساید خوانده می شود، ساید گادفادر سفید است.
⛔️ دیالوگ های کیکی نقش بمبر:
- گرا دادن به اینکه در روز بعد روی شماره ای بمب بسته می شود.
- دستور انفجار/خنثی را روی مایک یا در گروه اعلام کند

◽️قمارباز: یکبار در طول بازی می تواند اکت یک نفر را دو برابر کند. شخصی که اکتش دو برابر می شود حتما می بایست ۲ بار اکت بزند. مثلا دینامیت نمی تواند بگوید فقط ۱ دینامیت می بندم. اکت قمارباز روی زره پوش، ترور و فدایی تاثیری ندارد.
⛔️دیالوگ های کیکی نقش قمارباز:
- در صورتی که از اکت شب خود به مافیایی شخصی برسد نمی تواند بدون فکت و یا با فکت ضعیف آن شخص را تارگت کند

◽️عنکبوت: یک بافت دوتایی دارد. بدین صورت که دو نفر مشکوک ذهنی خود را بهم می بافد، هر جای بازی یک نفر از آنها به هر نحو از بازی خارج شود، گرداننده اعلام می کند که دیگری نیز با این شماره در بافت عنکبوت بوده و از بازی خارج می شوند.
پ.ن: ساید افراد خارج شده با بافت عنکبوت با استعلام وضعیت روز بعد مشخص می گردد.

⛔️دیالوگ های کیکی نقش عنکبوت:
- استفاده از دیالوگ های تهدیدی
- اشاره به اینکه در صورت خروج یکنفر دیگری نیز با او خارج می شود

◽️ بابانوئل: دو هدیه دارد (بمب و شات اسنایپر) که هر شب می تواند یکی از آنها را برای دیگر پلیر ها ارسال کند.
گرداننده به پی وی پلیر مدنظر بابانوئل می رود و می گوید یک جعبه هدیه از سمت بابانوئل داری، آیا باز می کنی؟ در صورت لایک پلیر جعبه باز می شود و در صورت دیسلایک جعبه به بابانوئل باز می گردد و اکت او در آن شب می سوزد اما هدایا نمی سوزند.
هدایای بابانوئل:
بمب: کسی که جعبه حاوی بمب را باز کند در همان شب کشته می شود مگر اینکه دکتر او را سیو کرده باشد.
شات اسنایپر: کسی که جعبه را باز می کند آن شب مثل اسنایپر یک شات دارد و مشکوک ذهنی خود را شات می کند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #دوئل من ۱۵ نفره

◾️گادفادر: نامیرا شب، استعلام او برای کاراگاه رابط شهروندی است.
◾️دکتر سیاه: هر شب یک سیو، خودش را یکبار می تواند سیو دهد.
◾️بلایندر: یکبار در فاز شب می تواند استعلام وضعیت روز بعد را بسوزاند، در صورتی که با رای گیری از بازی خارج شود و از اکت خود استفاده نکرده باشد، روز بعد استعلام وضعیت نخواهیم داشت.
◾️نفرینگر: اکت او مانند گروگانگیر است و هر شب یک نفر را دیس ابیلیتی می کند.
◾️دوئل من: یک گان جنگی دارد که به هر کسی بدهد و آن شخص از آن استفاده کند خودش و کسی که با گان زده از بازی خارج می شوند.
- ساید گان خوانده می شود.

◽️نگهبان: تا ۸ نفر هر شب از ۲ شماره در مقابل اکت نفرینگر محافظت می کند. شیلد ندارد.

◽️ کاراگاه رابط: تا ۳ شب می تواند دو شماره را به گرداننده اعلام می کند اگر هم ساید باشند لایک و اگر از دو ساید متفاوت باشند دیسلایک دریافت می کند.
- ساید گادفادر شهروندی محسوب می شود.
- ساید قربانی مافیایی محسوب می شود.
- خودش را نمی تواند در استعلامش قرار دهد.

◽️سوییچ من: مانند تکاور در صورت شات حق تک تیراندازی دارد. فایربک دارد. تبریک ندارد.

◽️پزشک: تا ۱۲ نفر هر شب ۳ سیو، تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو دارد. خودش را ۳ بار می تواند سیو کند.

◽️ قزاق: ۲ گان دارد که که بصورت جنگی یا خرابکاری می تواند پخش کند.
- ساید گان چه جنگی چه خرابکاری خوانده می شود.
- گان دوئل من نسبت به گان قزاق ارجحیت دارد.
- هر دو گان را نمی تواند خرابکاری بدهد اما هر دو را می تواند جنگی بدهد.

◽️ترکر: ۳ بار می تواند اکت یک نفر را دنبال کند. در آن شب شماره منتخب ترکر سراغ هر کسی رفته باشد به ترکر اعلام می شود.

◽️قربانی: اکتی ندارد. ساید او برای کاراگاه رابط مافیایی است. در طول روز به هر نحو از بازی خارج شود، کل تیم مافیا در شب دیفیوز است.

◽️قاضی: یکبار می تواند رای گیری مرحله دوم را در صورت عدم حضور خودش، ملغی کند. یکبار می تواند استعلام گادفادر را بگیرد، در صورت یافتن گادفادر، گادفادر کشته می شود.

◽️اسنایپر: ۲ تیر دارد با فایربک

◽️پرستار: هر شب یک سیو دارد. سیو پرستار ۲۴ ساعت بیشتر در بازی می ماند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🐉قوانین، نکات و جریمه های سناریو #ماسون ۱۵ نفره

◾️گادفادر: میرا شب
◾️تروریست: در فاز روز به هر نحو از بازی خارج شود، یک نفر را با خودش خارج می کند.
◾️جاسوس: در صورت لینک شدن به ماسون حف چت در گروه مافیا را ندارد.
◾️خرابکار: هر شب به تعداد گان های جنگی داخل بازی اعلام خرابکاری می کند.
◾️ناتو: ۳ ناتویی دارد که در صورت حدس درست آن شخص تبدیل به شهروند ساده می شود.

◽️ماسون: شب معارفه ۲ شماره به او اعلام می شود که یکی شماره جاسوس و دیگری شماره تایلر است. ۳ اد اجباری دارد. افراد حاضر در گروه ماسون حق ندارند نقش خود را اعلام کنند به جز خود ماسون.

◽️ تایلر: پس از خروج ماسون می تواند روند اد زدن را ادامه دهد.

◽️اسنایپر: ۲ تیر دارد بدون فایربک

◽️پزشک: تا ۱۲ نفر هر شب ۳ سیو، تا ۸ نفر هر شب ۲ سیو دارد. خودش را ۳ بار می تواند سیو کند.

◽️ کابوی: از روز ۱ فعال است. ساید خوانده می شود. پس از اکت کابوی شب نمی شود.

◽️تفنگدار: ۲ گان جنگی، ۲ گان مشقی دارد. هر شب ۳ گان می تواند بدهد. حداقل یک جنگی هر شب.

◽️رویین تن: در فاز شب نامیرا در برابر شات مافیا، شیلد روز ندارد.

◽️شهروند ساده: سناریو ۳ شهروند ساده دارد که ابیلیتی خاصی ندارند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
چرا ما شخصی که چهار #اخطار دارد را در فاز روز کیک می کنیم؟

توضیح: بعد از این وویس تعداد حد نصاب اخطار ها از سه به چهار افزایش یافت. از این رو در وویس سه اخطار عنوان شده است.