Naruto C20
Time frame m15
Minimum deposit 50usd
Recommend 100USD
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
Kalau nak continue jalan terus pm je ya.....saya tak jual ea ni register link je saya minta u all saport....lama dah menyepi @Diancutez
Time frame m15
Minimum deposit 50usd
Recommend 100USD
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
Kalau nak continue jalan terus pm je ya.....saya tak jual ea ni register link je saya minta u all saport....lama dah menyepi @Diancutez
Nak bukak acc boleh click link tu
Dah ada acc GMI Add acc masukan ib kod je ya cents acc pn boleh
Dah ada acc GMI Add acc masukan ib kod je ya cents acc pn boleh
Naruto C20
Time frame m15
Minimum deposit 50usd high risk
Recommend 100USD medium risk
300usd better
atau cents acc lebih baik
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
1 pair sahaja eu atau ej
updated ada news filter
dan penambahan filter entry
Time frame m15
Minimum deposit 50usd high risk
Recommend 100USD medium risk
300usd better
atau cents acc lebih baik
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
1 pair sahaja eu atau ej
updated ada news filter
dan penambahan filter entry
Stay tune tak minat C20 tak per saya create ea Baru just stay dan beri u all Cuba.......admin akan buat banyak lagi version lepas ni
📌 Cara Aktifkan WebRequest di MT4 (Untuk News Filter Auto)
Buka MT4 anda
Klik Tools di atas → pilih Options
Pergi ke tab "Expert Advisors"
✅ Tandakan kotak:
"Allow WebRequest for listed URL"
Dalam ruang bawah, masukkan link ini:
https://ec.forexprostools.com
Klik OK
Siap ✅ EA anda sekarang boleh tapis news secara automatik!
💡 Langkah ini hanya perlu dibuat sekali sahaja. Selepas itu, semua EA yang guna news filter auto akan terus berfungsi.
Buka MT4 anda
Klik Tools di atas → pilih Options
Pergi ke tab "Expert Advisors"
✅ Tandakan kotak:
"Allow WebRequest for listed URL"
Dalam ruang bawah, masukkan link ini:
https://ec.forexprostools.com
Klik OK
Siap ✅ EA anda sekarang boleh tapis news secara automatik!
💡 Langkah ini hanya perlu dibuat sekali sahaja. Selepas itu, semua EA yang guna news filter auto akan terus berfungsi.
Share
📌 Cara Aktifkan WebRequest di MT4 (Untuk News Filter Auto) Buka MT4 anda Klik Tools di atas → pilih Options Pergi ke tab "Expert Advisors" ✅ Tandakan kotak: "Allow WebRequest for listed URL" Dalam ruang bawah, masukkan link ini: https://ec.forexprostools.com…
untuk aktifkan c20 elak trade sebelum news
📌 Penerangan EA Naruto Headging V2 – Fokus Akaun Cent XAUUSD (Gold)
🧠 Teknik Utama
Hedging + Martiangle Recovery
Entry pertama ikut arah trend semasa
Jika floating, EA buka posisi bertentangan (hedging) dengan lot bertambah (martiangle)
Auto close semua order bila capai target profit
🧠 Teknik Utama
Hedging + Martiangle Recovery
Entry pertama ikut arah trend semasa
Jika floating, EA buka posisi bertentangan (hedging) dengan lot bertambah (martiangle)
Auto close semua order bila capai target profit
| Fungsi | Keterangan |
| ------------------------------ | -------------------------------------------------------------------- |
| ✅ Timeframe Tetap: M15 | EA hanya disyorkan digunakan di timeframe M15 sahaja |
| ✅ Pair Fokus: XAUUSD | Hanya digunakan untuk Gold (XAUUSD sahaja) |
| ✅ Modal Rendah: Akaun Cent | Mula serendah \$10 akaun cent (1,000 sen) |
| ✅ Target Profit: \$1 | Auto close semua trade bila profit capai 100.00 sen (\$1) |
| ✅ Hedging + Martiangle | Teknik pulih floating dengan pembukaan order bertentangan |
| ✅ Step Martiangle Custom | Boleh ubah jarak (step) antara order |
| ✅ Max Order Filter | Had bilangan order untuk keselamatan akaun |
| ✅ Auto Close by Profit | Tutup semua order automatik bila capai target |
| ✅ Safety Mode | EA berhenti trade bila floating terlalu tinggi |
| ✅ News Filter (Auto) | Boleh aktifkan news filter (WebRequest diperlukan) |
| ✅ Expired Date Hidden | EA akan disable selepas 11 Ogos 2025 – tanpa paparan mesej pelik |
| ------------------------------ | -------------------------------------------------------------------- |
| ✅ Timeframe Tetap: M15 | EA hanya disyorkan digunakan di timeframe M15 sahaja |
| ✅ Pair Fokus: XAUUSD | Hanya digunakan untuk Gold (XAUUSD sahaja) |
| ✅ Modal Rendah: Akaun Cent | Mula serendah \$10 akaun cent (1,000 sen) |
| ✅ Target Profit: \$1 | Auto close semua trade bila profit capai 100.00 sen (\$1) |
| ✅ Hedging + Martiangle | Teknik pulih floating dengan pembukaan order bertentangan |
| ✅ Step Martiangle Custom | Boleh ubah jarak (step) antara order |
| ✅ Max Order Filter | Had bilangan order untuk keselamatan akaun |
| ✅ Auto Close by Profit | Tutup semua order automatik bila capai target |
| ✅ Safety Mode | EA berhenti trade bila floating terlalu tinggi |
| ✅ News Filter (Auto) | Boleh aktifkan news filter (WebRequest diperlukan) |
| ✅ Expired Date Hidden | EA akan disable selepas 11 Ogos 2025 – tanpa paparan mesej pelik |
🎁 Versi Percubaan 7 Hari — Terhad
Nak cuba EA ni PERCUMA sampai 11 Ogos 2025?
🟢 Daftar akaun cent di GMI guna link ini:
➡️ https://gmi-ma.biz/my/accounts/register/?ae=MY006&ib=GMP00267
🔒 IB CODE: GMP00267
Lepas daftar, PM untuk dapatkan fail EA.
Nak cuba EA ni PERCUMA sampai 11 Ogos 2025?
🟢 Daftar akaun cent di GMI guna link ini:
➡️ https://gmi-ma.biz/my/accounts/register/?ae=MY006&ib=GMP00267
🔒 IB CODE: GMP00267
Lepas daftar, PM untuk dapatkan fail EA.
Share
NARUTO HEADGING V2.ex4
bahagian target profit usd tu korang boleh ubah kecil sikit kalau nak cepat ea closed oder acc cents tu macam 50.00 ke