Share
https://www.myfxbook.com/members/diancutez/naruto-2025/11365231
Updated acc mc...yang minta runkan admin stop dulu ya...sampai admin maklumkan semula,🙏
Asalamualaikum semua apa Khabar...sihat semua admin nk bagi
Cuba ea Naruto c20 yang dah di refresh baru balik masih ingat ea Naruto c20 yang viral dulu tu x ingat meh admin ingatkan....
Cuba ea Naruto c20 yang dah di refresh baru balik masih ingat ea Naruto c20 yang viral dulu tu x ingat meh admin ingatkan....
Naruto C20
Time frame m15
Minimum deposit 50usd
Recommend 100USD
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
Kalau nak continue jalan terus pm je ya.....saya tak jual ea ni register link je saya minta u all saport....lama dah menyepi @Diancutez
Time frame m15
Minimum deposit 50usd
Recommend 100USD
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
Kalau nak continue jalan terus pm je ya.....saya tak jual ea ni register link je saya minta u all saport....lama dah menyepi @Diancutez
Nak bukak acc boleh click link tu
Dah ada acc GMI Add acc masukan ib kod je ya cents acc pn boleh
Dah ada acc GMI Add acc masukan ib kod je ya cents acc pn boleh
Naruto C20
Time frame m15
Minimum deposit 50usd high risk
Recommend 100USD medium risk
300usd better
atau cents acc lebih baik
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
1 pair sahaja eu atau ej
updated ada news filter
dan penambahan filter entry
Time frame m15
Minimum deposit 50usd high risk
Recommend 100USD medium risk
300usd better
atau cents acc lebih baik
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
1 pair sahaja eu atau ej
updated ada news filter
dan penambahan filter entry
Stay tune tak minat C20 tak per saya create ea Baru just stay dan beri u all Cuba.......admin akan buat banyak lagi version lepas ni
📌 Cara Aktifkan WebRequest di MT4 (Untuk News Filter Auto)
Buka MT4 anda
Klik Tools di atas → pilih Options
Pergi ke tab "Expert Advisors"
✅ Tandakan kotak:
"Allow WebRequest for listed URL"
Dalam ruang bawah, masukkan link ini:
https://ec.forexprostools.com
Klik OK
Siap ✅ EA anda sekarang boleh tapis news secara automatik!
💡 Langkah ini hanya perlu dibuat sekali sahaja. Selepas itu, semua EA yang guna news filter auto akan terus berfungsi.
Buka MT4 anda
Klik Tools di atas → pilih Options
Pergi ke tab "Expert Advisors"
✅ Tandakan kotak:
"Allow WebRequest for listed URL"
Dalam ruang bawah, masukkan link ini:
https://ec.forexprostools.com
Klik OK
Siap ✅ EA anda sekarang boleh tapis news secara automatik!
💡 Langkah ini hanya perlu dibuat sekali sahaja. Selepas itu, semua EA yang guna news filter auto akan terus berfungsi.
Share
📌 Cara Aktifkan WebRequest di MT4 (Untuk News Filter Auto) Buka MT4 anda Klik Tools di atas → pilih Options Pergi ke tab "Expert Advisors" ✅ Tandakan kotak: "Allow WebRequest for listed URL" Dalam ruang bawah, masukkan link ini: https://ec.forexprostools.com…
untuk aktifkan c20 elak trade sebelum news
📌 Penerangan EA Naruto Headging V2 – Fokus Akaun Cent XAUUSD (Gold)
🧠 Teknik Utama
Hedging + Martiangle Recovery
Entry pertama ikut arah trend semasa
Jika floating, EA buka posisi bertentangan (hedging) dengan lot bertambah (martiangle)
Auto close semua order bila capai target profit
🧠 Teknik Utama
Hedging + Martiangle Recovery
Entry pertama ikut arah trend semasa
Jika floating, EA buka posisi bertentangan (hedging) dengan lot bertambah (martiangle)
Auto close semua order bila capai target profit