Share
https://www.myfxbook.com/members/diancutez/naruto-2025/11365231
Updated acc mc...yang minta runkan admin stop dulu ya...sampai admin maklumkan semula,🙏
Asalamualaikum semua apa Khabar...sihat semua admin nk bagi
Cuba ea Naruto c20 yang dah di refresh baru balik masih ingat ea Naruto c20 yang viral dulu tu x ingat meh admin ingatkan....
Cuba ea Naruto c20 yang dah di refresh baru balik masih ingat ea Naruto c20 yang viral dulu tu x ingat meh admin ingatkan....
Naruto C20
Time frame m15
Minimum deposit 50usd
Recommend 100USD
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
Kalau nak continue jalan terus pm je ya.....saya tak jual ea ni register link je saya minta u all saport....lama dah menyepi @Diancutez
Time frame m15
Minimum deposit 50usd
Recommend 100USD
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
Kalau nak continue jalan terus pm je ya.....saya tak jual ea ni register link je saya minta u all saport....lama dah menyepi @Diancutez
Nak bukak acc boleh click link tu
Dah ada acc GMI Add acc masukan ib kod je ya cents acc pn boleh
Dah ada acc GMI Add acc masukan ib kod je ya cents acc pn boleh
Naruto C20
Time frame m15
Minimum deposit 50usd high risk
Recommend 100USD medium risk
300usd better
atau cents acc lebih baik
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
1 pair sahaja eu atau ej
updated ada news filter
dan penambahan filter entry
Time frame m15
Minimum deposit 50usd high risk
Recommend 100USD medium risk
300usd better
atau cents acc lebih baik
Acc type standart acc
Setting semua default
Expired 10/8/2025
1 pair sahaja eu atau ej
updated ada news filter
dan penambahan filter entry