من دیگه به درگیر بودن ذهنم و مشکلات احساسیم و مسائل زندگیم عادت کردم...
بدون اونا احساس میکنم یچیزی کمه
بدون اونا احساس میکنم یچیزی کمه
داری به همونی تبدیل میشی که همیشه ازش میترسیدی و متنفر بودی؟
I'm not a whole person and I don't think I ever will be. Parts of me died in different parts of my life... And I visit them in dreams.
بنظرتون خیلی جالب نیست که تو این سن آمادگی مرگو داریم؟
خیلی از آدما مثلا تو سن ۱۹ یا ۲۰ سالگی میمیرن
ما فقط اونارو ۷۵ سالگی خاک میکنیم.
ما فقط اونارو ۷۵ سالگی خاک میکنیم.
"Even If I see you again,
I will never see you again."
I will never see you again."