Forwarded from mahnaz jafary
با سلام خدمت همه ی دوستان و اساتید گرامی و آرزوی موفقیت برای همگی. در مورد سابقه زبان، بنده هیچ سابقه و مطالعه قبلی زبان نداشتم. و اولین بار در کارگاه خانم صیاد شرکت کردم که شروع خیلی خوبی بود و اصول را یاد گرفتم که همین جا از ایشون تشکر میکنم. بعد از کارگاه خانم صیاد، در کارگاه pre pte خانم ناهید طالب زاده شرکت کردیم که اون هم خیلی عالی بود و بعد از کارگاه pre pte در دوره های pte شان هم شرکت کردم و با راهنمایی های ایشان تونستیم دوره رو تموم کنیم. بعد از تمام کردن دوره و یک ماه تمرین به استانبول رفتیم و در سنتر میندی اولین بار امتحان دادم که نتونستم نمره بگیریم. قبلش فقط یک بار ماک پیرسون داده بودم و نمره آزمونم مشابه ماک و زیر ۵۰ شد.
بعد از ۳ ماه مطالعه و تمرین مجدد و ارسال تمرین ها برای خانم طالب زاده و راهنمایی های مجدد ایشون، روزی ۴ ساعت تمرین می کردم و ماکهای ایپیونی را تمیرین میکردم.
باز برا ۱۹ شهریور در سنتر وان امتحان را رزرو کردم.
سنتر وان مشابه استانبول بود و تفاوت خاصی نداشتند. همه تجهیزات هم نو و سالم بود و پرسنل برخورد خوبی داشتند. در امتحان اول overall 48 گرفتم و بدلیل اختلاف کم با ۵۰ تصمیم گرفتم مجددا امتحان کنم. بار دوم برای دو روز بعدش با راهنمایی های مجدد و راهنمایی دایم خانم طالب زاده نمره بالای ۵۰ رو گرفتم .
وچون امتیاز مورد نظر رو نگرفتم مجدد در حال مطالعه هستم که هر چه زودتر به نمره ۶۵ برسم.
و در رابطه با آزمون ra تکراری نبودن ،که من سعی کردم با توصیه های خانم طالب زاده با اعتماد به نفس بخونم ،rsها ۲ تاش تکراری از پریدکش ها بود .wfd ها هم تکراری نبودن .و بقیه کلا در سطح ماکها بودن .
ودر آخر از استادم خانم ناهید طالب زاده با فیدبکهاشون که خیلی به من کمک کرد ممنونم از ایشان به خاطر زحمتهایی که کشیدن ، در این مسیر،واز خانم بندک و سایر استاد های سلکت pte ممنونم .
بعد از ۳ ماه مطالعه و تمرین مجدد و ارسال تمرین ها برای خانم طالب زاده و راهنمایی های مجدد ایشون، روزی ۴ ساعت تمرین می کردم و ماکهای ایپیونی را تمیرین میکردم.
باز برا ۱۹ شهریور در سنتر وان امتحان را رزرو کردم.
سنتر وان مشابه استانبول بود و تفاوت خاصی نداشتند. همه تجهیزات هم نو و سالم بود و پرسنل برخورد خوبی داشتند. در امتحان اول overall 48 گرفتم و بدلیل اختلاف کم با ۵۰ تصمیم گرفتم مجددا امتحان کنم. بار دوم برای دو روز بعدش با راهنمایی های مجدد و راهنمایی دایم خانم طالب زاده نمره بالای ۵۰ رو گرفتم .
وچون امتیاز مورد نظر رو نگرفتم مجدد در حال مطالعه هستم که هر چه زودتر به نمره ۶۵ برسم.
و در رابطه با آزمون ra تکراری نبودن ،که من سعی کردم با توصیه های خانم طالب زاده با اعتماد به نفس بخونم ،rsها ۲ تاش تکراری از پریدکش ها بود .wfd ها هم تکراری نبودن .و بقیه کلا در سطح ماکها بودن .
ودر آخر از استادم خانم ناهید طالب زاده با فیدبکهاشون که خیلی به من کمک کرد ممنونم از ایشان به خاطر زحمتهایی که کشیدن ، در این مسیر،واز خانم بندک و سایر استاد های سلکت pte ممنونم .
👌3❤1
با توجه به استوری اخیر جناب آقای دامون آرین
در صورتیکه با مدارک زبان جعلی موفق به گرفتن دعوتنامه و لاج کردن شوید خطر رد شدن ویزای شما حتمی است.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍8😱3👌2👀2
The only person you are destined to become is the person you decide to be.
کارنامهی عالی همراه پرتلاش گروه Select PTE که به درخواست خودشون اطلاعاتشون حذف شده
از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
با آرزوی بهترینها در مسیر مهاجرت
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1🔥1👌1
Obstacles are what you see when you take your eye off the goal.
کارنامهی عالی آقای محمدحسین یزدی عزیز همراه پرتلاش گروه Select PTE
محمدحسین جان از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
ده امتیاز مهاجرتی مبارکتون باشه.
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👏3❤1👍1💯1
کارنامهی موفقیت آمیز آقای آریانا فرداد عزیز که برای ویزای دانشجویی نیاز به نمره Overall55 داشتند
آریانا جان از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤5👍1👏1👌1😍1
Forwarded from [A]riλܓ👽
درود خدمت استاد کیا عزیز و شاگردان پرتلاش🔥
والا من پیشینه زبانم درست مثل خیلیای دیگه از موقعی که یادم میاد کلاس زبان میرفتم ولی استارت واسه pte شاید تو کمتر ۳ هفته اتفاق افتاد، که توسط یکی از دوستان (پریسا) و هماهنگی با خانم بندک به استاد کیا معرفی شدم و استاد بلافاصله برام کلاس گذاشت ،تعداد جلساتم با استاد کیا ۴ جلسه بود (۲ جلسه ۲ ساعته+۲جلسه ۱ ساعته) حدودا روزی ۴ یا۵ ساعت واسه آزمون میخوندم با اپ Apeuni .
۱۰ روز بعدش آزمون دادم، قبلشم آزمون دانشگاهو B1 شده بودم و یه فرصت دیگه برای آزمون مجدد در صورتی که pte نمره نمیاوردم داشتم و دانشگاه نمره ۵۵ میخواست، سنتر میندی هم جای واقعا خوبی بود پر از آرامش واسه امتحان 🇹🇷،
درمورد کیفیت کلاسای استاد کیا بخوام بگم که واقعن حرفی برای گفتن باقی نمیمونه حتی خیلی اوقات بیشتر از تایم معمول کلاس برام وقت میزاشتن
و خیلی باحوصله به سوالاتِ هرچند تکراری که میپرسیدم جواب میدادنو کم نمیزاشتن،
با تشکر فراوان از استاد سجاد کیا و کانال خوبشون ✅❤️
والا من پیشینه زبانم درست مثل خیلیای دیگه از موقعی که یادم میاد کلاس زبان میرفتم ولی استارت واسه pte شاید تو کمتر ۳ هفته اتفاق افتاد، که توسط یکی از دوستان (پریسا) و هماهنگی با خانم بندک به استاد کیا معرفی شدم و استاد بلافاصله برام کلاس گذاشت ،تعداد جلساتم با استاد کیا ۴ جلسه بود (۲ جلسه ۲ ساعته+۲جلسه ۱ ساعته) حدودا روزی ۴ یا۵ ساعت واسه آزمون میخوندم با اپ Apeuni .
۱۰ روز بعدش آزمون دادم، قبلشم آزمون دانشگاهو B1 شده بودم و یه فرصت دیگه برای آزمون مجدد در صورتی که pte نمره نمیاوردم داشتم و دانشگاه نمره ۵۵ میخواست، سنتر میندی هم جای واقعا خوبی بود پر از آرامش واسه امتحان 🇹🇷،
درمورد کیفیت کلاسای استاد کیا بخوام بگم که واقعن حرفی برای گفتن باقی نمیمونه حتی خیلی اوقات بیشتر از تایم معمول کلاس برام وقت میزاشتن
و خیلی باحوصله به سوالاتِ هرچند تکراری که میپرسیدم جواب میدادنو کم نمیزاشتن،
با تشکر فراوان از استاد سجاد کیا و کانال خوبشون ✅❤️
❤6😍3