کارنامهی موفقیت آمیز همراه پرتلاش گروه Select PTE که به درخواست خودشون اطلاعاتشون حذف شده.
از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1👍1👏1
سلام دوستان. من هفته گذشته امتحان را در میندی سنتر دادم. زمینه زبانم خوب بود ولی ازمون رسمی قبلا نداده بودم. دو هفته قبل امتحان یک ازمون ماک پیرسون دادم ونمره ۶۵ را گرفتم.
حدود ۶ ماه برای ازمون خوندم و چون صبح و عصر شاغل بودم فقط اخر هفته ها می تونستم مطالعه کنم که البته این قسمت به نظرم برای هر نفر متفاوته ولی من نتونستم در حد استاندارد مورد نیاز مطالعه کنم. البته سه هفته قبل از امتحان شیفت صبح را مرخصی گرفتم تا بتونم بیشتر درس بخونم. من تمرکزم را از ابتدا روی درست کردن دفترچه کلمات با تلفظ و استرس گذاری صحیح گذاشتم و این دفترچه ها رو هم قبل از امتحان ماک و هم قبل از ازمون اصلی خوندم که خیلی کمکم کرد چون لغت ها واقعا فرارند و وقتی شما تکنیک ها رو کامل یاد بگیرید افزودن دایره لغات هست که می تونه خیلی به بالارفتن نمره کمک کنه.
میندی سنتر در مجموع خیلی معمولی بود. ماژیک هاشون خشک بود و من چک نکرده بودم. در قسمت لیسنینگ دو بار مجبور شدم ماژیک بگیرم و این خیلی وقتمو تلف کرد به طوری که سوال اخر wfd را نتونستم بنویسم و این خیلی برام ناراحت کننده بود . برای فاتح هم پیام گذاشتم و گفتم چنین مشکلی پیش اومده گفت شما باید خودتون چک می کردید.
در مورد تمپلیت ها از همش استفاده کردم . تمپلیت انشا فقط به نظرم طولانی هست و من وقت کم اوردم چون حساسیت کی برد زیاد بود و من مجبور بودم چک کنم و غلط های املایی را اصلاح کنم.
دوره کلاسی من ابتدا با استاد سانیا و بعد از آن بیشتر با استاد گیتا یوسفی بود که از هر دوشون خیلی یاد گرفتم بخصوص گیتا جان که واقعا چه از نظر علمی و چه اخلاقی نمونه کامل یک مدرس عالی هستند.
برای همتون ارزوی موفقیت دارم.
حدود ۶ ماه برای ازمون خوندم و چون صبح و عصر شاغل بودم فقط اخر هفته ها می تونستم مطالعه کنم که البته این قسمت به نظرم برای هر نفر متفاوته ولی من نتونستم در حد استاندارد مورد نیاز مطالعه کنم. البته سه هفته قبل از امتحان شیفت صبح را مرخصی گرفتم تا بتونم بیشتر درس بخونم. من تمرکزم را از ابتدا روی درست کردن دفترچه کلمات با تلفظ و استرس گذاری صحیح گذاشتم و این دفترچه ها رو هم قبل از امتحان ماک و هم قبل از ازمون اصلی خوندم که خیلی کمکم کرد چون لغت ها واقعا فرارند و وقتی شما تکنیک ها رو کامل یاد بگیرید افزودن دایره لغات هست که می تونه خیلی به بالارفتن نمره کمک کنه.
میندی سنتر در مجموع خیلی معمولی بود. ماژیک هاشون خشک بود و من چک نکرده بودم. در قسمت لیسنینگ دو بار مجبور شدم ماژیک بگیرم و این خیلی وقتمو تلف کرد به طوری که سوال اخر wfd را نتونستم بنویسم و این خیلی برام ناراحت کننده بود . برای فاتح هم پیام گذاشتم و گفتم چنین مشکلی پیش اومده گفت شما باید خودتون چک می کردید.
در مورد تمپلیت ها از همش استفاده کردم . تمپلیت انشا فقط به نظرم طولانی هست و من وقت کم اوردم چون حساسیت کی برد زیاد بود و من مجبور بودم چک کنم و غلط های املایی را اصلاح کنم.
دوره کلاسی من ابتدا با استاد سانیا و بعد از آن بیشتر با استاد گیتا یوسفی بود که از هر دوشون خیلی یاد گرفتم بخصوص گیتا جان که واقعا چه از نظر علمی و چه اخلاقی نمونه کامل یک مدرس عالی هستند.
برای همتون ارزوی موفقیت دارم.
👍7💯1
کارنامهی موفقیت آمیز همراه پرتلاش گروه Select PTE که به درخواست خودشون اطلاعاتشون حذف شده.
از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1👍1👏1😍1
Forwarded from H. G.
با سلام خدمت همه اساتید گرامی و دوستان عزیز گروه خوب سلکت PTE.
نمره هدف من +۵۰ بود.
بنده سابقه شرکت در دورهای زبان انگلیسی را نداشتم در ارتباط با PTE، دوره کلاسهای آشنایی با PTE رو با سرکار خانم سودمند از اساتید سابق گروه گذراندم و بعد از یک وقفه نسبتا طولانی دوباره شروع به خواندن کردم و بعد از ماکی که دادم با خانم بندک هماهنگ کردم و از اون به بعد از راهنماییهای استاد سجاد کیا استفاده کردم و زیر نظر ایشان بودم و توانستم نمره هدف رو بگیرم.
امتحان من در سنتر میندی استانبول بود. به نظرم امتحان استاندارد بود و پیچیدگی خاصی نداشت. RAهای نسبتا کوتاهی داشتم. DIها سه تا bar chart داشتم. RSها یکی دو تا تکراری بودن و بقیه از کوتاه و متوسط و بلند داشتم. ریدینگ هم یکی تکراری بود و در یکی دو مورد هم جای جاخالیها تغییر کرده بود. WFD هم سه تا داشتم که دو تا تکراری بود و یکی هم آسون بود. در موارد دیگه تکراری نداشتم.
پیشنهادی که برای دوستان دارم اینه که حتما از اول با یک استاد و طبق برنامه پیش برن که در زمان صرفه جویی بشه و خیلی زودتر به نمره هدف برسن. من از استاد عزیزم جناب آقای سجاد کیا بسیار بسیار سپاسگزارم. ایشون بسیار اخلاق مدار، بسیار پیگیر و بسیار توانمند و با دانش هستند و خیلی خوشحالم که بعد از ماکم زیرنظر ایشون بودم که با دقت فراوان برام رفع اشکال کردند و برنامه ریزی کردند که طبق برنامه توانستم برای ماک بعدی آماده بشم و بعد هم به نمره هدفم برسم. ایشون همیشه پاسخگوی تمام سوالاتم بودند و دلسوزانه خارج از ساعت کلاس هم بسیار برام وقت گذاشتن که بسیار بسیار ازشون ممنونم.
در نهایت از تمام اساتید گروه که از فیدبکهاشون به سایر دوستان استفاده کردم و همچنین از خانم بندک به خاطر هماهنگیهاشون خیلی ممنونم و برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم.
نمره هدف من +۵۰ بود.
بنده سابقه شرکت در دورهای زبان انگلیسی را نداشتم در ارتباط با PTE، دوره کلاسهای آشنایی با PTE رو با سرکار خانم سودمند از اساتید سابق گروه گذراندم و بعد از یک وقفه نسبتا طولانی دوباره شروع به خواندن کردم و بعد از ماکی که دادم با خانم بندک هماهنگ کردم و از اون به بعد از راهنماییهای استاد سجاد کیا استفاده کردم و زیر نظر ایشان بودم و توانستم نمره هدف رو بگیرم.
امتحان من در سنتر میندی استانبول بود. به نظرم امتحان استاندارد بود و پیچیدگی خاصی نداشت. RAهای نسبتا کوتاهی داشتم. DIها سه تا bar chart داشتم. RSها یکی دو تا تکراری بودن و بقیه از کوتاه و متوسط و بلند داشتم. ریدینگ هم یکی تکراری بود و در یکی دو مورد هم جای جاخالیها تغییر کرده بود. WFD هم سه تا داشتم که دو تا تکراری بود و یکی هم آسون بود. در موارد دیگه تکراری نداشتم.
پیشنهادی که برای دوستان دارم اینه که حتما از اول با یک استاد و طبق برنامه پیش برن که در زمان صرفه جویی بشه و خیلی زودتر به نمره هدف برسن. من از استاد عزیزم جناب آقای سجاد کیا بسیار بسیار سپاسگزارم. ایشون بسیار اخلاق مدار، بسیار پیگیر و بسیار توانمند و با دانش هستند و خیلی خوشحالم که بعد از ماکم زیرنظر ایشون بودم که با دقت فراوان برام رفع اشکال کردند و برنامه ریزی کردند که طبق برنامه توانستم برای ماک بعدی آماده بشم و بعد هم به نمره هدفم برسم. ایشون همیشه پاسخگوی تمام سوالاتم بودند و دلسوزانه خارج از ساعت کلاس هم بسیار برام وقت گذاشتن که بسیار بسیار ازشون ممنونم.
در نهایت از تمام اساتید گروه که از فیدبکهاشون به سایر دوستان استفاده کردم و همچنین از خانم بندک به خاطر هماهنگیهاشون خیلی ممنونم و برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم.
👍2❤1
کارنامهی عالی همراه خوب گروه Select PTE که به درخواست خودشون اطلاعاتشون حذف شده.
از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
با آرزوی موفقیتهای روزافزون
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍4❤2👏2
کارنامهی عالی خانم مینا حمیدیان عزیز همراه پرتلاش گروه Select PTE و کسب ده امتیاز مهاجرتی
مینا جان از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
همواره پرتلاش و موفق باشی
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2👌1💯1
کارنامهی عالی آقای مظاهر صالحی عزیز همراه پرتلاش گروه Select PTE
مظاهر جان از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
با آرزوی بهترینها در مسیر مهاجرت
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2🔥1👏1
در ادامه کارنامههای موفق گروه Select PTE ...
کارنامهی عالی خانم روسانا محمدصالحی عزیز همراه پرتلاش گروه
روسانا جان از طرف گروه Select PTE صمیمانه خدمت شما تبریک میگوییم.
ده امتیاز مهاجرتی مبارکتون باشه.
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺
#score
#motivation
#voice
#کارنامه
#انگیزه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤2👍2🔥1👌1