SevenHells
کاش من همه بودم؛ با همه بیلها، تو را کتک میزدم...
برای نفهمترینها، خودخواهترینها، ابلهترینها و حق به جانب ترینها. 💞
از اینجایی که من ایستادم، تا درک کردن اینکه چرا یک نفر باید عروسی بخواد، خیلی مونده. خیلی.
ولی برای من آدمای معمولی خوشگلترن. آدمایی که با عجله میدوان توی مترو. آدمایی که وقتی خسته ن قوز میکنن. آدمایی که خط فکشون هندونه رو قاچ نمیکنه. آدمایی که جوش میزنن. آدمایی که میتونن بدون مردن از اضطراب، شیرکاکائوی شیرین و بستنی ایتالیایی بخورن. آدمایی که همیشه توی اتوبوس کتاب نمیخونن و گاهی بدون هیچ کار دیگهای به بقیه نگاه میکنن. آدمایی که گوشه لباسشون چروک شده و وقت نکردن اتوش کنن. آدمایی که خواب موندن. آدمایی که عرق میکنن. آدمایی که چشمشون پف کرده. همین آدمان که کلی داستان دارن برای گفتن، از اینکه توی تاکسی چی شنیدن، از اینکه چطور دوستشون بهشون نارو زده، از اینکه چجوری عاشق شدن، از اینکه چجوری شکستن و دوباره بلند شدن. و چه چیزی جذابتر از شنیدن قصهی آدمای خوشگل؟
چند ساله هستید؟
Anonymous Poll
2%
۱۰-۱۵
41%
۱۵-۲۰
45%
۲۰-۲۵
6%
۲۵-۳۰
2%
۳۰+
4%
I am a potato and that's what I identify as.
صدای خنده که در اوج دردها داریم
صدای گریه که عمری ست بیصدا داریم
صدای خانهی سبزی ته ِ ته ِ دنیا
صدای رؤیایی واقعی که ما داریم...
- سید مهدی موسوی.
صدای گریه که عمری ست بیصدا داریم
صدای خانهی سبزی ته ِ ته ِ دنیا
صدای رؤیایی واقعی که ما داریم...
- سید مهدی موسوی.