کاشکی تو ویولون بودی و من آرشه. روی تنت کشیده میشدم، تا نواهای جادویی را جاودانگی ببخشیم. کاشکی تو رنگ بودی و من قلم مو تا مفهوم زیبایی را مصور کنیم؛ و کاشکی تو قلم بودی و من کاغذ، تا روی تنم افسانههای عاشقانه را بنویسی تا عواطف لطیف روح های آشفته دوباره زنده شوند، و کاشکی تو مرا بغل میکردی، چون بدون تو عزیزم، هیچ چیز کامل نمیشود...
زیاد استفاده کردن از این ایموجیها ✨🌙🌚🌝💫🌱🌬🍃💖 شما رو ناگهان تبدیل به یک آدم جادویی و انرژی مثبت نمیکنه. ممنون.
یه روزی میرسه که میفهمی مهم نیست چشم آبی باشه یا چشم سبز یا عسلی یا طوسی یا قهوه ای یا مشکی؛ مهم اینه که وقتی توی چشماش نگاه میکنی، دوست داشتنت برق بزنه.
من از زنی که فکر میکنه از مردا بهتره به اندازه مردی که فکر میکنه از زنا بهتره بیزارم و این فمنیستترین چیزیه که میتونم بگم!
کاش میشد تمام فاصلهها را تا آغوشت بدوم تا اشکهایم را پاک کنی و کاش میشد تمام لالاییهای دنیا را برای قلبم بخوانی تا وقتی دوری، بیتابی نکند. کاشکی باد برایم بوی تو را میفرستاد، و کاشکی قاصدکی که فرستادم، هنوز، جایی، دنبال تو بگردد تا تمام بوسههایم را تقدیمت کند...