تورو دوست دارم، بیشتر از رنگ زرد و بیشتر از بوی قارچ و حتی بیشتر از بارون. این ینی خیلی. میفهمی؟
کاشکی تو ویولون بودی و من آرشه. روی تنت کشیده میشدم، تا نواهای جادویی را جاودانگی ببخشیم. کاشکی تو رنگ بودی و من قلم مو تا مفهوم زیبایی را مصور کنیم؛ و کاشکی تو قلم بودی و من کاغذ، تا روی تنم افسانههای عاشقانه را بنویسی تا عواطف لطیف روح های آشفته دوباره زنده شوند، و کاشکی تو مرا بغل میکردی، چون بدون تو عزیزم، هیچ چیز کامل نمیشود...
زیاد استفاده کردن از این ایموجیها ✨🌙🌚🌝💫🌱🌬🍃💖 شما رو ناگهان تبدیل به یک آدم جادویی و انرژی مثبت نمیکنه. ممنون.
یه روزی میرسه که میفهمی مهم نیست چشم آبی باشه یا چشم سبز یا عسلی یا طوسی یا قهوه ای یا مشکی؛ مهم اینه که وقتی توی چشماش نگاه میکنی، دوست داشتنت برق بزنه.