♔𝐬𝐚𝐯𝐞𝐩𝐫𝐨𝐱𝐲♔
N13 🇸🇬.ehi
عزیزای دل
با عرض پوزش
این ... ها سرورا رو میزنن 🤦🏻♂
سرورا رو تعویض کردم❤️✌️🏼
با عرض پوزش
این ... ها سرورا رو میزنن 🤦🏻♂
سرورا رو تعویض کردم❤️✌️🏼
❤8👍1
ترجیح میدم همیشه آدم بَده ی داستان باشم، اما همون چیزی روی زبونم باشه که تو دلمم هست
آدم بَده ی دل و زبون یکی بودن،
خیلی باارزش تر از آدم خوبه ی دورو بودنه.
صبحتون بخیر 🌞🌤
پروکسی • پروکسی • پروکسی • پروکسی
🆑 @SaveProxy⚠️
آدم بَده ی دل و زبون یکی بودن،
خیلی باارزش تر از آدم خوبه ی دورو بودنه.
صبحتون بخیر 🌞🌤
پروکسی • پروکسی • پروکسی • پروکسی
🆑 @SaveProxy⚠️
❤4👏3