رقية القتل والحرق؟؟
https://youtu.be/0Ljgcuoqv8s
https://t.me/ruqyaalhibshi/953
https://www.facebook.com/share/v/1H7YK9649K/
https://x.com/alroqyaacademy/status/2067213705801011452
https://youtu.be/0Ljgcuoqv8s
https://t.me/ruqyaalhibshi/953
https://www.facebook.com/share/v/1H7YK9649K/
https://x.com/alroqyaacademy/status/2067213705801011452
YouTube
رقية القتل والحرق؟؟
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#السحروالسحرة أخبارقريبة لكنها جديدة على الكثير جهود سورية جبارة في محاربة السحر والسحرة ونشر التوحيد ودعم الرقية والرقاة فلله الحمد والمنة-اللهم اكتب لنا زيارتهم لنرى هذا الخير ..اللهم آمين
عرض أقل
عرض أقل
Selamun aleyküm
@rukye kanalıma erişim sağlayamıyorum. Eski kanaldaki tüm bilgileri buraya aktardık. Artık bu kanaldan paylaşımlara devam edeceğiz biiznillah.
@rukye kanalıma erişim sağlayamıyorum. Eski kanaldaki tüm bilgileri buraya aktardık. Artık bu kanaldan paylaşımlara devam edeceğiz biiznillah.
❤1👏1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Nazar ve Hased Kıssası
(Bakmasıyla öldüren bir nazarcı)
11 yaşındaydım. Babamla birlikte Cidde ile Mekke arasında bulunan Vadi-i Fâtıma bölgesindeydik. Bir tanıdığımızın düğününe katılmak için gitmiştik. Orada en fazla 15-16 kişi vardı. Çoğu yetişkindi, birkaç çocuk da benim yaşımdaydı.
İnsanlar kendi aralarında sohbet ediyordu. Yolculukta yaşananlar, arabaların yolda bozulması, cinlerle ilgili duyulan olaylar ve bilinen bazı şiirler konuşuluyordu. Daha sonra bir bilmece sordular. Kimse bu bilmecenin cevabını bulamadı.
Ben de babamdan izin almadan cevabı söyledim. Cevap “göz (nazar)” idi.
Herkes bana baktı ve şaşırdı. O sırada içlerinden bir adam ayağa kalktı. O kişinin gözünün (nazarının) çok kuvvetli olduğunu o an bilmiyordum.
Adam bana:
“Sağına bak” dedi.
Baktım.
Sonra “soluna bak” dedi.
(Bu bilmece, orada bulunan sarı renkli balkabağı ile ilgiliydi.)
Adam balkabağına baktı ve bir anda balkabakları patlayıp dağıldı.
Babam çok korktu. Hemen beni kucağına aldı, kamyonuna bindirdi ve arabayı çalıştırmamamı söyledi. O sırada dışarıdan bağırışlar, kavga sesleri geliyordu.
Daha sonra babam bana şunu anlattı:
Bu adamın nazarı çok güçlüydü. Daha önce kendi kızlarından birinin ölümüne sebep olmuştu.
Adam, kızını gördüğünde:
“Bu kız gelin gibi, çok güzel” demiş.
Bu sözden kısa bir süre sonra kızı vefat etmiş. Kızı 15 yaşındaymış.
Bunun üzerine adam kendine zarar vermiş. Elini, kaburgalarını dövmüş, gözleri şişene kadar kendini vurmuş. Sonra şöyle demiş:
“Eğer oğlum olsaydı, ona bir şey gelmeden önce kendi gözlerimi çıkarırdım.”
Oradaki bazı kişiler babamı sakinleştirdi ve:
“Oğlun için dua et, Allah’a sığın, şeytandan uzak dur” dediler.
Babam adamı bıraktı. Adam kamyonuna bindi ve kimseyle vedalaşmadan oradan ayrıldı. Babam ise çok üzgün ve öfkeliydi.
Allah bizi nazarın kötülüğünden korusun🤲🏻
(Bakmasıyla öldüren bir nazarcı)
11 yaşındaydım. Babamla birlikte Cidde ile Mekke arasında bulunan Vadi-i Fâtıma bölgesindeydik. Bir tanıdığımızın düğününe katılmak için gitmiştik. Orada en fazla 15-16 kişi vardı. Çoğu yetişkindi, birkaç çocuk da benim yaşımdaydı.
İnsanlar kendi aralarında sohbet ediyordu. Yolculukta yaşananlar, arabaların yolda bozulması, cinlerle ilgili duyulan olaylar ve bilinen bazı şiirler konuşuluyordu. Daha sonra bir bilmece sordular. Kimse bu bilmecenin cevabını bulamadı.
Ben de babamdan izin almadan cevabı söyledim. Cevap “göz (nazar)” idi.
Herkes bana baktı ve şaşırdı. O sırada içlerinden bir adam ayağa kalktı. O kişinin gözünün (nazarının) çok kuvvetli olduğunu o an bilmiyordum.
Adam bana:
“Sağına bak” dedi.
Baktım.
Sonra “soluna bak” dedi.
(Bu bilmece, orada bulunan sarı renkli balkabağı ile ilgiliydi.)
Adam balkabağına baktı ve bir anda balkabakları patlayıp dağıldı.
Babam çok korktu. Hemen beni kucağına aldı, kamyonuna bindirdi ve arabayı çalıştırmamamı söyledi. O sırada dışarıdan bağırışlar, kavga sesleri geliyordu.
Daha sonra babam bana şunu anlattı:
Bu adamın nazarı çok güçlüydü. Daha önce kendi kızlarından birinin ölümüne sebep olmuştu.
Adam, kızını gördüğünde:
“Bu kız gelin gibi, çok güzel” demiş.
Bu sözden kısa bir süre sonra kızı vefat etmiş. Kızı 15 yaşındaymış.
Bunun üzerine adam kendine zarar vermiş. Elini, kaburgalarını dövmüş, gözleri şişene kadar kendini vurmuş. Sonra şöyle demiş:
“Eğer oğlum olsaydı, ona bir şey gelmeden önce kendi gözlerimi çıkarırdım.”
Oradaki bazı kişiler babamı sakinleştirdi ve:
“Oğlun için dua et, Allah’a sığın, şeytandan uzak dur” dediler.
Babam adamı bıraktı. Adam kamyonuna bindi ve kimseyle vedalaşmadan oradan ayrıldı. Babam ise çok üzgün ve öfkeliydi.
Allah bizi nazarın kötülüğünden korusun🤲🏻
❤1
Şer'i Rukye ve Psikoterapist🩺🍃 الرقية الشرعية و العلاج النفسي pinned «Selamun aleyküm @rukye kanalıma erişim sağlayamıyorum. Eski kanaldaki tüm bilgileri buraya aktardık. Artık bu kanaldan paylaşımlara devam edeceğiz biiznillah.»
https://youtu.be/rE-aGXYZvBk?si=i8-2noBk2gyrjcP_ aleykumselam kisi kemdinde musallat sihir buyu nazar ve hased nasil anlar atmis oldugum.linke sirt ustu yatarak ve gozleri kapali olma sarti ile ve ayninda biri olma sarti ile atmis oldugum.ruyge dinler ve kisi yangi ayetlerde tepki verir ise ona tehşiş etmis olur rabbim.sifa versin her tepki musallat beliirtisi olmaya billir piskoloji kavramlardanda olusur saygimlarimla rabbim.sifa versin amin
YouTube
GENEL RUKYE AYETLERİ
uzanın ve dinleyin
❤1
@Rugye1 iletişim hesabım.
❤2
Fakrını, perişanlığını, üzüntünü ve tasanı Allah'tan başkasına şikayet etme. Çünkü bu, sana yük üstüne yük olmaktan başka bir şeye yaramayacak.
إنما أشكو بثي وحزني إلى الله
Ya'kub (عليه السلام) dedi ki:
"Ben derdimi ve hüznümü, ancak Allah'a şikayet ederim"
Yusuf 86
İnsanlardan bir çoğunun seni dinlemesi, tamamen öykünü merak sebebiyledir. Alemlerin Rabbi olan fısıltıyı bile işitir, O insana şah damarından daha yakındır ;
ولقد خلقنا الإنسان ونعلم ما توسوس به نفسه ونحن أقرب إليه من حبل الوريد
Allah (سبحانه وتعلى) dedi ki:
"Ant olsun ki ! İnsanı Biz yarattık, nefsinin ona verdiği vesveseyi de biliriz ! Biz ona, şah damarından daha yakınız"
Kaf 16
إنما أشكو بثي وحزني إلى الله
Ya'kub (عليه السلام) dedi ki:
"Ben derdimi ve hüznümü, ancak Allah'a şikayet ederim"
Yusuf 86
İnsanlardan bir çoğunun seni dinlemesi, tamamen öykünü merak sebebiyledir. Alemlerin Rabbi olan fısıltıyı bile işitir, O insana şah damarından daha yakındır ;
ولقد خلقنا الإنسان ونعلم ما توسوس به نفسه ونحن أقرب إليه من حبل الوريد
Allah (سبحانه وتعلى) dedi ki:
"Ant olsun ki ! İnsanı Biz yarattık, nefsinin ona verdiği vesveseyi de biliriz ! Biz ona, şah damarından daha yakınız"
Kaf 16
❤3
