Hastalara uyku ve uyanıklık sırasında cinlerin verdiği zararlardan bazıları Çizikler Bu çiziklerden etkilenen hastaların Vücutlarında görünen işaretler çiziklerdir (çizikler - karalamalar) ve şekilleri kedinin pençelerinin dediği gibi belirgindir, yani bunun kesinliklerinden dolayı hastanın kendi tırnaklarından olması imkansızdır, bu da gösteriyor ki bu şeytani zararla bağlantılıdır Manevi hastalık belirtilerinden (göz - sihir - dokunma) hastaya ne olur rukiye duyması veya programlar uygulaması veya sihir veya kıskançlık ve sevgi ile cinlerin dökülmesi veya ıssız yerlerde olması durumunda hastaya ne olur? ve batıda bolca bulunur ve sırtta ve tüm vücutta görünebilir Kendinizi Kuran'ın tedavisi konusunda geliştiren ve yetiştiren bulursanız, görüntüler hastalarda gördüğümüze benzer, ama bu görüntüler batıdan, özellikle iblislerin dünyasını keşfetmek için maceraperest olarak terkedilmiş evlere gidenler ve elflerin hakimiyetinden mustarip olanlar için yer almaktadır. kiliselerde ve diğerlerinde tedavi edilen vakalarda da ortaya çıkmaktadır
https://youtu.be/GyOw2CwlCRc
Esselamu Aleykum ve Rahmetullahi ve berekatuhu
bugün yine elimizde, size söz verdiğimiz gibi, fotoğraf ya da yazılı veya buna benzer belgeler bulunuyor.
Bu oldukça önemli, özellikle bir kişi deneyimlerini paylaşırken "Bende oldu" veya "Bende meydana geldi" dediğinde somut kanıtlar sunması gereklidir. Örneğin, bir doktor da deneyimlerini birçok vakada sunar ve bunları belgeler.
Ayrıca, bir Rukyeci de sözlerini destekleyecek bir şeye sahip olmalı ki onun söyledikleri elimizde somut bir kanıt olarak bulunsun.
Bugün, bir genç kızın hikayesi var, beş yaşından, on dokuz yaşına kadar bir sıkıntı çekiyor ve Annesi bunu şikayet ederek, "Ey şeyh! Bu hikayeyi dinleyin," diyor. "Ey şeyh, kızım küçük yaşlardan itibaren, beş yaşındayken gözüne bir acı geliyor, sadece bir gözünde acı var, bu acı geldiğinde, bu gözde bir köpeğin görüntüsü ortaya çıkıyor."
Onu göz doktoruna götürürler, göz doktoru o göze bakar ve hayretle der ki, "Hayatım boyunca böyle bir şey görmedim, açıkça bir köpek resmi var." Ve bu durumun her meydana geldiği zaman, etrafındaki herkes yüzüne bakmadan kaçar. Yani, bu manzara onları gözlerinden uzaklaştırır, akrabaları dahil herkes ondan kaçar ve tamamen uzaklaşır
Gözü zaman zaman ağrır, sonra hafifler ve bu belirtiler kaybolur, ardından tekrar geri döner ve bu durum onun 19 yaşına gelene kadar devam eder.
Doktorlar arasında bu durum hakkında belirli bir açıklama olmadığını, yani bu gözde açıkça bir köpek resmi olduğunu söylerler.
Şimdi size bu görüntüyü kendi gözlerinizle görmek için aktarıyorum. Bu kızın ve ailesinin sihirle etkilendiği gözlemliyoruz. Allah subhanehu ve tealadan selameti dileriz.
Onların aynı ülkede bulunduğu ve bu konuda yardım eden bir değerli kardeşleri tarafından ruqyah uygulandı. Ne yazık ki, bu konuda sonucu bilmiyoruz.
Eğer dikkatlice gözlerseniz, resimdeki gözler ve ağız kısımlarına işaretler koyduk, yani bu işaretleri kalemle çizdik. Bu gözler ve ağız, bazı insanlara ayı veya benzeri bir şeyi andırıyor olabilir. Ancak, yakından görenler ve doktorlar ve aynı zamanda anne de bu durumu( bir köpek resmi olduğunu)fark ediyorlar. Ayrıca, kız da vücudunda kendisine gelen semptomlar ve hastalıkları hissediyor.
Bu, insanın cinlerin zararından kaynaklanır, ya sihirle, ya aşkla, ya da intikamla olur. Bu şey görünebilir ve bazıları, kişinin gözüne bakarsa bir görüntü gördüğünü veya örneğin kedinin gözü gibi işaretler gördüğünü söyler veya başka şeyler görür. Yıllardır elimizde ve bazen bu tür belgeleri isim, ülke, adres veya e-posta belirtmeden yayınlamaya zamanımız oldu.
Yüce Allah'tan, sevdiği ve razı olduğu şeyleri yapmamızda bize ve size yardım etmesini diliyorum.
Esselamu Aleykum ve Rahmetullahi ve berekatuhu
Esselamu Aleykum ve Rahmetullahi ve berekatuhu
bugün yine elimizde, size söz verdiğimiz gibi, fotoğraf ya da yazılı veya buna benzer belgeler bulunuyor.
Bu oldukça önemli, özellikle bir kişi deneyimlerini paylaşırken "Bende oldu" veya "Bende meydana geldi" dediğinde somut kanıtlar sunması gereklidir. Örneğin, bir doktor da deneyimlerini birçok vakada sunar ve bunları belgeler.
Ayrıca, bir Rukyeci de sözlerini destekleyecek bir şeye sahip olmalı ki onun söyledikleri elimizde somut bir kanıt olarak bulunsun.
Bugün, bir genç kızın hikayesi var, beş yaşından, on dokuz yaşına kadar bir sıkıntı çekiyor ve Annesi bunu şikayet ederek, "Ey şeyh! Bu hikayeyi dinleyin," diyor. "Ey şeyh, kızım küçük yaşlardan itibaren, beş yaşındayken gözüne bir acı geliyor, sadece bir gözünde acı var, bu acı geldiğinde, bu gözde bir köpeğin görüntüsü ortaya çıkıyor."
Onu göz doktoruna götürürler, göz doktoru o göze bakar ve hayretle der ki, "Hayatım boyunca böyle bir şey görmedim, açıkça bir köpek resmi var." Ve bu durumun her meydana geldiği zaman, etrafındaki herkes yüzüne bakmadan kaçar. Yani, bu manzara onları gözlerinden uzaklaştırır, akrabaları dahil herkes ondan kaçar ve tamamen uzaklaşır
Gözü zaman zaman ağrır, sonra hafifler ve bu belirtiler kaybolur, ardından tekrar geri döner ve bu durum onun 19 yaşına gelene kadar devam eder.
Doktorlar arasında bu durum hakkında belirli bir açıklama olmadığını, yani bu gözde açıkça bir köpek resmi olduğunu söylerler.
Şimdi size bu görüntüyü kendi gözlerinizle görmek için aktarıyorum. Bu kızın ve ailesinin sihirle etkilendiği gözlemliyoruz. Allah subhanehu ve tealadan selameti dileriz.
Onların aynı ülkede bulunduğu ve bu konuda yardım eden bir değerli kardeşleri tarafından ruqyah uygulandı. Ne yazık ki, bu konuda sonucu bilmiyoruz.
Eğer dikkatlice gözlerseniz, resimdeki gözler ve ağız kısımlarına işaretler koyduk, yani bu işaretleri kalemle çizdik. Bu gözler ve ağız, bazı insanlara ayı veya benzeri bir şeyi andırıyor olabilir. Ancak, yakından görenler ve doktorlar ve aynı zamanda anne de bu durumu( bir köpek resmi olduğunu)fark ediyorlar. Ayrıca, kız da vücudunda kendisine gelen semptomlar ve hastalıkları hissediyor.
Bu, insanın cinlerin zararından kaynaklanır, ya sihirle, ya aşkla, ya da intikamla olur. Bu şey görünebilir ve bazıları, kişinin gözüne bakarsa bir görüntü gördüğünü veya örneğin kedinin gözü gibi işaretler gördüğünü söyler veya başka şeyler görür. Yıllardır elimizde ve bazen bu tür belgeleri isim, ülke, adres veya e-posta belirtmeden yayınlamaya zamanımız oldu.
Yüce Allah'tan, sevdiği ve razı olduğu şeyleri yapmamızda bize ve size yardım etmesini diliyorum.
Esselamu Aleykum ve Rahmetullahi ve berekatuhu
YouTube
#وثائق #أرشيف الرقية ظهور صورة كلب في عين فتاة
#وثائق هامة من أرشيفي للرقية حالة فتاة عانت من ظهور صورة كلب في احدى العينين
التواصل مع الشيخ فقط على الايميل http://alroqya.com/portal/contact_us
KHALID@ALROQYA.COM مع شرح الحالة والاسم
لمزيد من الفيديوهات نرجو اتباع الرابط
https://www.youtube.com/user/MrRoqya/...…
التواصل مع الشيخ فقط على الايميل http://alroqya.com/portal/contact_us
KHALID@ALROQYA.COM مع شرح الحالة والاسم
لمزيد من الفيديوهات نرجو اتباع الرابط
https://www.youtube.com/user/MrRoqya/...…
Selamun aleykum yakınca canlı yayınlar yapmayı düşünüyorum rugye ve piskoloji kavramları izah etmek için nazar ve hased sihir büyü disardan musallat ve geçmişteki yaşanan travmalar sebepleri iyileşme süreci nedir nasıl olur takıntı vesvese okb vs gibi rahatsızlıklar sebepleri nelerdir yakında canlı yayın yapmak.icin önerileriniz almak isterim.saygilarimla
Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla
Hasbiyallahü La İlahe İllahü
Aleyhi Tevekkeltü ve Hüve Rabb-Ül Arşil Azim
Hasbiyallahü La İlahe İllahü
Aleyhi Tevekkeltü ve Hüve Rabb-Ül Arşil Azim
Cinlerle çalışmak cinleri kullanmak
Cin Suresi 6. ayet meseleyi çok açık bir şekilde ortaya koyar:
“Gerçekten insanlardan bazı kimseler, cinlerden bazılarına sığınıyorlardı da bu, onların azgınlığını artırıyordu.”
Bu ayette iki taraflı bir ilişki anlatılır: İnsan ve cin. İnsan, korku, ihtiyaç, merak ya da menfaat sebebiyle cine yöneliyor; cin ise bundan güç alıyor. Yani burada görünen bir “yardım ilişkisi” değil, aslında insanın yavaş yavaş bağımlı hale gelmesi ve cinin otoritesinin artmasıdır.
İbn Abbas (radıyallahu anh) bu ayeti açıklarken, cahiliye döneminde insanların bir vadiye girdiklerinde “Bu vadinin büyüğüne (cinine) sığınırım” dediklerini ve bunun cinleri daha da cesaretlendirdiğini ifade eder. Yani insan sığındıkça cin büyüyor, güç kazanıyor, insan ise zayıflıyor.
Ayette geçen “azgınlıklarını artırdı” ifadesi çok önemli. Bu sadece günahın artması değil; cinin insana hükmetme cesaretinin artması, onu yönlendirmesi, korkutması ve zamanla kontrol altına alması anlamına gelir. Başlangıçta küçük bir yardım gibi görünen şey, zamanla bir bağa, sonra bağımlılığa dönüşür.
Bu durumun tehlikesini Kur’an başka ayetlerde de destekler. Nitekim Allah Teâlâ şöyle buyurur:
“Şeytan, size fakirlik vaat eder ve sizi hayâsızlığa emreder.” (Bakara 268)
Cinlerin ve şeytanların yöntemi aynıdır: Önce fayda gibi gösterir, sonra insanı kendi sistemine çeker.
Hadislerde de bu kapının kapatıldığı çok açıktır. Peygamber Efendimiz (sallallahu aleyhi ve sellem):
“Kim bir kâhine veya arrafa gider ve söylediklerini tasdik ederse, Muhammed’e indirileni inkâr etmiş olur.” buyurmuştur.
Burada kâhin dediğimiz kişiler çoğu zaman cinlerden bilgi alan kimselerdir. Yani cinle irtibat kurup bilgi almak, İslam’da ağır bir sapma olarak görülmüştür.
Şunu net görmek gerekir: Bir kişi “cinlerle çalışıyorum, insanlara fayda veriyorum” dese bile bu, onun doğru yolda olduğunu göstermez. Çünkü cinler doğruyu söyleyebilir, bir hastalığı geçici olarak hafifletebilir, bazı bilgileri doğru verebilir. Ama bu onların güvenilir olduğu anlamına gelmez. Zaten şeytanın en büyük yöntemi, hak ile batılı karıştırmaktır.
Ehl-i sünnet âlimleri bu konuda ittifak etmiştir: Cinlerden yardım istemek, onlarla iş yapmak, onları kullanmaya çalışmak doğru değildir. Çünkü bu ilişki hiçbir zaman insanın kontrolünde kalmaz. Cin, kendisine yönelen insana önce küçük şeyler verir, sonra ondan karşılık ister. Bu karşılık bazen açık bir şirk olur, bazen fark edilmeyen bir bağlılık olur.
Gerçek şifa ve yardım yolu ise açıktır: Kur’an, sahih dualar ve Allah’a yönelmek. Peygamber Efendimiz’in yaptığı rukye tamamen bu çerçevededir. Ne cin çağırma vardır, ne cinle anlaşma, ne de gizli varlıklardan medet umma.
Sonuç olarak bu ayet bize şunu öğretir:
Cinlere yönelmek, onlardan medet ummak ya da onlarla bir bağ kurmak insana güç kazandırmaz; aksine onu zayıflatır ve karşı tarafın (cinin) azgınlığını artırır. Görünürde fayda olsa bile bu yolun sonu hayır değildir.
Cin Suresi 6. ayet meseleyi çok açık bir şekilde ortaya koyar:
“Gerçekten insanlardan bazı kimseler, cinlerden bazılarına sığınıyorlardı da bu, onların azgınlığını artırıyordu.”
Bu ayette iki taraflı bir ilişki anlatılır: İnsan ve cin. İnsan, korku, ihtiyaç, merak ya da menfaat sebebiyle cine yöneliyor; cin ise bundan güç alıyor. Yani burada görünen bir “yardım ilişkisi” değil, aslında insanın yavaş yavaş bağımlı hale gelmesi ve cinin otoritesinin artmasıdır.
İbn Abbas (radıyallahu anh) bu ayeti açıklarken, cahiliye döneminde insanların bir vadiye girdiklerinde “Bu vadinin büyüğüne (cinine) sığınırım” dediklerini ve bunun cinleri daha da cesaretlendirdiğini ifade eder. Yani insan sığındıkça cin büyüyor, güç kazanıyor, insan ise zayıflıyor.
Ayette geçen “azgınlıklarını artırdı” ifadesi çok önemli. Bu sadece günahın artması değil; cinin insana hükmetme cesaretinin artması, onu yönlendirmesi, korkutması ve zamanla kontrol altına alması anlamına gelir. Başlangıçta küçük bir yardım gibi görünen şey, zamanla bir bağa, sonra bağımlılığa dönüşür.
Bu durumun tehlikesini Kur’an başka ayetlerde de destekler. Nitekim Allah Teâlâ şöyle buyurur:
“Şeytan, size fakirlik vaat eder ve sizi hayâsızlığa emreder.” (Bakara 268)
Cinlerin ve şeytanların yöntemi aynıdır: Önce fayda gibi gösterir, sonra insanı kendi sistemine çeker.
Hadislerde de bu kapının kapatıldığı çok açıktır. Peygamber Efendimiz (sallallahu aleyhi ve sellem):
“Kim bir kâhine veya arrafa gider ve söylediklerini tasdik ederse, Muhammed’e indirileni inkâr etmiş olur.” buyurmuştur.
Burada kâhin dediğimiz kişiler çoğu zaman cinlerden bilgi alan kimselerdir. Yani cinle irtibat kurup bilgi almak, İslam’da ağır bir sapma olarak görülmüştür.
Şunu net görmek gerekir: Bir kişi “cinlerle çalışıyorum, insanlara fayda veriyorum” dese bile bu, onun doğru yolda olduğunu göstermez. Çünkü cinler doğruyu söyleyebilir, bir hastalığı geçici olarak hafifletebilir, bazı bilgileri doğru verebilir. Ama bu onların güvenilir olduğu anlamına gelmez. Zaten şeytanın en büyük yöntemi, hak ile batılı karıştırmaktır.
Ehl-i sünnet âlimleri bu konuda ittifak etmiştir: Cinlerden yardım istemek, onlarla iş yapmak, onları kullanmaya çalışmak doğru değildir. Çünkü bu ilişki hiçbir zaman insanın kontrolünde kalmaz. Cin, kendisine yönelen insana önce küçük şeyler verir, sonra ondan karşılık ister. Bu karşılık bazen açık bir şirk olur, bazen fark edilmeyen bir bağlılık olur.
Gerçek şifa ve yardım yolu ise açıktır: Kur’an, sahih dualar ve Allah’a yönelmek. Peygamber Efendimiz’in yaptığı rukye tamamen bu çerçevededir. Ne cin çağırma vardır, ne cinle anlaşma, ne de gizli varlıklardan medet umma.
Sonuç olarak bu ayet bize şunu öğretir:
Cinlere yönelmek, onlardan medet ummak ya da onlarla bir bağ kurmak insana güç kazandırmaz; aksine onu zayıflatır ve karşı tarafın (cinin) azgınlığını artırır. Görünürde fayda olsa bile bu yolun sonu hayır değildir.
Şer'i Rukye ve Psikoterapist🩺🍃 الرقية الشرعية و العلاج النفسي
Photo
Birikmiş ve eskiden beri gelen nazardan (göz değmesinden) kurtulma yöntemi biiznillah 👇🏻
Öncelikle: Peygamber Efendimiz’e ﷺ salât ve selâm getir:
"Allah’ım! Efendimiz Muhammed’e salât, selâm ve bereket ihsan eyle."
İkinci olarak: Abdest al. Abdest suyundan bir miktar al ve üzerine şunları oku:
Fâtiha Suresi (7 defa)
Âyetel Kürsî (3 defa)
İhlâs Suresi (3 defa)
Felak Suresi (3 defa)
Nâs Suresi (3 defa)
Üçüncü olarak: Bu suya şunları ekle:
Bir fincan elma sirkesi veya beyaz sirke, sonra Bir tutam iri tuz. Ardından üzerine biraz daha su ilave et.
Dördüncü olarak: Bu suyu başın arka kısmına (ense/kafa arkası) dök.
Bunu yaparken “Bismillâh” diyerek ve şu ayetleri tekrarlayarak uygula:
“Onların yaptıkları her amele yöneliriz de onu savrulmuş toz zerreleri haline getiririz.”
(Furkan Suresi, 23)
“Bilakis biz hakkı batılın üzerine atarız da onun beynini parçalar; böylece batıl yok olup gider.”
(Enbiyâ Suresi, 18)
t.me/Rukye
Öncelikle: Peygamber Efendimiz’e ﷺ salât ve selâm getir:
"Allah’ım! Efendimiz Muhammed’e salât, selâm ve bereket ihsan eyle."
İkinci olarak: Abdest al. Abdest suyundan bir miktar al ve üzerine şunları oku:
Fâtiha Suresi (7 defa)
Âyetel Kürsî (3 defa)
İhlâs Suresi (3 defa)
Felak Suresi (3 defa)
Nâs Suresi (3 defa)
Üçüncü olarak: Bu suya şunları ekle:
Bir fincan elma sirkesi veya beyaz sirke, sonra Bir tutam iri tuz. Ardından üzerine biraz daha su ilave et.
Dördüncü olarak: Bu suyu başın arka kısmına (ense/kafa arkası) dök.
Bunu yaparken “Bismillâh” diyerek ve şu ayetleri tekrarlayarak uygula:
“Onların yaptıkları her amele yöneliriz de onu savrulmuş toz zerreleri haline getiririz.”
(Furkan Suresi, 23)
“Bilakis biz hakkı batılın üzerine atarız da onun beynini parçalar; böylece batıl yok olup gider.”
(Enbiyâ Suresi, 18)
t.me/Rukye
Telegram
Şer'i Rugye ve Psikoterapistالرقية الشرعية و العلاج النفسي
قناة الرقية الشرعية
rüya üç türlüdür
1. şeytanın insanı üzmek için gösterdiği
2.uyanık iken kafaya takıp rüyasına giren
3. nübüvvetin 46 cüzünden bir cüz.
sahih, ibn mace 3907. tirmizi 2447.
1. şeytanın insanı üzmek için gösterdiği
2.uyanık iken kafaya takıp rüyasına giren
3. nübüvvetin 46 cüzünden bir cüz.
sahih, ibn mace 3907. tirmizi 2447.
✨ أعراض سحر التفريق بين الزوجين ✨
بسم الله، والصلاة والسلام على رسول الله
سحر التفريق من أخطر أنواع السحر، لأنه يستهدف هدم البيوت وزرع العداوة بين الزوجين. ومن أبرز علاماته:
🔹 أولًا: اضطرابات المشاعر والسلوك
عدم التماس الأعذار بين الزوجين
الغضب الشديد لأتفه الأسباب
انقلاب مفاجئ من الحب إلى الكراهية بدون سبب
كراهية المعاشرة بين الزوجين
عدم استحسان سماع اسم الطرف الآخر
🔹 ثانيًا: التفكير والسلوكيات غير الطبيعية 6. تكرار التفكير في الطلاق واعتباره الحل الأمثل
7. كثرة التلفظ بالطلاق بدون وعي
8. التفكير في الهروب من المنزل
9. اتهامات متبادلة بدون دليل
10. الشكوك الزائدة خاصة في مسألة الخيانة
🔹 ثالثًا: التأثيرات النفسية والعقلية 11. رؤية الطرف الآخر في صورة قبيحة أو منفّرة
12. عدم القدرة على النظر في وجه الزوج أو الزوجة
13. الشعور بالخوف من الطرف الآخر بدون سبب
14. الإحساس بوجوده أو قدومه بشكل غير طبيعي
🔹 رابعًا: التأثيرات الجسدية والعلاقة الخاصة 15. عدم وجود لذة في العلاقة الزوجية
16. قد يتحول الأمر إلى ربط (عجز مفاجئ)
17. حدوث حالات صرع أو تعب شديد عند وجود الطرف الآخر فقط
🔹 خامسًا: مراحل متقدمة وخطيرة 18. سبّ وشتم بدون شعور أو مبرر
19. تفكير قد يصل إلى الانتحار بسبب النفور الشديد
20. كراهية شديدة غير مبررة لأحد الطرفين أو كليهما
⚠️ تنبيه مهم:
بسم الله، والصلاة والسلام على رسول الله
سحر التفريق من أخطر أنواع السحر، لأنه يستهدف هدم البيوت وزرع العداوة بين الزوجين. ومن أبرز علاماته:
🔹 أولًا: اضطرابات المشاعر والسلوك
عدم التماس الأعذار بين الزوجين
الغضب الشديد لأتفه الأسباب
انقلاب مفاجئ من الحب إلى الكراهية بدون سبب
كراهية المعاشرة بين الزوجين
عدم استحسان سماع اسم الطرف الآخر
🔹 ثانيًا: التفكير والسلوكيات غير الطبيعية 6. تكرار التفكير في الطلاق واعتباره الحل الأمثل
7. كثرة التلفظ بالطلاق بدون وعي
8. التفكير في الهروب من المنزل
9. اتهامات متبادلة بدون دليل
10. الشكوك الزائدة خاصة في مسألة الخيانة
🔹 ثالثًا: التأثيرات النفسية والعقلية 11. رؤية الطرف الآخر في صورة قبيحة أو منفّرة
12. عدم القدرة على النظر في وجه الزوج أو الزوجة
13. الشعور بالخوف من الطرف الآخر بدون سبب
14. الإحساس بوجوده أو قدومه بشكل غير طبيعي
🔹 رابعًا: التأثيرات الجسدية والعلاقة الخاصة 15. عدم وجود لذة في العلاقة الزوجية
16. قد يتحول الأمر إلى ربط (عجز مفاجئ)
17. حدوث حالات صرع أو تعب شديد عند وجود الطرف الآخر فقط
🔹 خامسًا: مراحل متقدمة وخطيرة 18. سبّ وشتم بدون شعور أو مبرر
19. تفكير قد يصل إلى الانتحار بسبب النفور الشديد
20. كراهية شديدة غير مبررة لأحد الطرفين أو كليهما
⚠️ تنبيه مهم:
#للتوعيه
#ازاي تعرف انك سليم من الاصابات الروحيه ( عين - حسد - مس - سحر ؟؟ )
- الإنسان الطبيعي :
- لا يري خيالات ف المنزل ولا خارجه
- لا يسمع صوت احد ينده عليه غير موجود.
- لا يري كثيرا احلام تتحقق في المستقبل ( كموت شخص )
- لا يري احلام السقوط في الامتحان
- لا يعاني صداع مزمن بدون سبب طبي
- لا يعاني الم اسفل الظهر بدون علاج ولا سبب طبي
- لا يعاني تساقط شعر بدون سبب طبي .
- لا يعاني من صد عن الصلاه ولا ثقل في العبادات
- لا يتثاوب اثناء الصلاه ولا قراءة القرآن
- لا يحلم بالسقوط من مكان مرتفع ولا السقوط من السرير .
اذا كان عندك ثلاث اعراض أو اكثر فانت بحاجه للرقيه الشرعيه nazar ve hased sihir
#ازاي تعرف انك سليم من الاصابات الروحيه ( عين - حسد - مس - سحر ؟؟ )
- الإنسان الطبيعي :
- لا يري خيالات ف المنزل ولا خارجه
- لا يسمع صوت احد ينده عليه غير موجود.
- لا يري كثيرا احلام تتحقق في المستقبل ( كموت شخص )
- لا يري احلام السقوط في الامتحان
- لا يعاني صداع مزمن بدون سبب طبي
- لا يعاني الم اسفل الظهر بدون علاج ولا سبب طبي
- لا يعاني تساقط شعر بدون سبب طبي .
- لا يعاني من صد عن الصلاه ولا ثقل في العبادات
- لا يتثاوب اثناء الصلاه ولا قراءة القرآن
- لا يحلم بالسقوط من مكان مرتفع ولا السقوط من السرير .
اذا كان عندك ثلاث اعراض أو اكثر فانت بحاجه للرقيه الشرعيه nazar ve hased sihir
لماذا لا ينتهي أثر العين بموت صاحبها؟
قاعدة "السهم المصيب": العلماء يشبّهون العين والحسد بـ "السهم" الذي انطلق من القوس. بمجرد أن يخرج السهم ويصيب الهدف (المحسود)، فإنه يستقر في الجسد ويحدث أثراً مادياً أو روحياً. موت "الرامي" (الحاسد) بعد إطلاق السهم لا يعني أن السهم سيخرج من جسد الضحية تلقائياً؛ فالسهم أصبح كياناً مستقلاً يحتاج إلى "نزع" وعلاج.
العين أثر وليست صلة دائمة: الحسد ليس "سلكاً كهربائياً" متصلاً بين الحاسد والمحسود ينقطع بوفاة أحدهما، بل هو "سم" أو "نفس خبيثة" استقرت في المحسود. هذا الأثر قد يبقى لسنوات حتى بعد رحيل الحاسد عن الدنيا، لأنه أصبح مرضاً يحتاج إلى دواء (الرقية والذكر).
انقطاع "طريقة الاغتسال": في السنة النبوية، أحد طرق العلاج هو أن يغتسل الحاسد للمحسود.
بموت الحاسد، تتعطل هذه الطريقة فقط، لكن تبقى الطريقة الأعم والأشمل وهي (الرقية الشرعية، اليقين، والالتجاء إلى الله)، وهي كفيلة بنسف أثر الحسد ولو كان صاحبه تحت التراب منذ قرون.
تجدد الحسد: أحياناً يظن الناس أن الحسد انتهى بموت فلان، لكنه قد يكون حاسداً آخر ما زال حياً، أو أن "خادم الحسد" (من الجن) لا يزال مستقراً في الجسد مكلفاً بالأذى، ولا يرحل بموت الإنسي الذي تسبب في البداية إلا بالرقية والنسف.
الخلاصة: الحسد لا ينتهي بموت الحاسد؛ لأنه "أثر" استقر في جسد المحسود كالسهم أو السم، وموت المسبب لا يزيل الأثر تلقائياً. العلاج: يبقى في الرقية الشرعية والتحصين، ولا يرتبط شفاء المحسود بحياة الحاسد أو موته.
والله أعلى وأعلم.
قاعدة "السهم المصيب": العلماء يشبّهون العين والحسد بـ "السهم" الذي انطلق من القوس. بمجرد أن يخرج السهم ويصيب الهدف (المحسود)، فإنه يستقر في الجسد ويحدث أثراً مادياً أو روحياً. موت "الرامي" (الحاسد) بعد إطلاق السهم لا يعني أن السهم سيخرج من جسد الضحية تلقائياً؛ فالسهم أصبح كياناً مستقلاً يحتاج إلى "نزع" وعلاج.
العين أثر وليست صلة دائمة: الحسد ليس "سلكاً كهربائياً" متصلاً بين الحاسد والمحسود ينقطع بوفاة أحدهما، بل هو "سم" أو "نفس خبيثة" استقرت في المحسود. هذا الأثر قد يبقى لسنوات حتى بعد رحيل الحاسد عن الدنيا، لأنه أصبح مرضاً يحتاج إلى دواء (الرقية والذكر).
انقطاع "طريقة الاغتسال": في السنة النبوية، أحد طرق العلاج هو أن يغتسل الحاسد للمحسود.
بموت الحاسد، تتعطل هذه الطريقة فقط، لكن تبقى الطريقة الأعم والأشمل وهي (الرقية الشرعية، اليقين، والالتجاء إلى الله)، وهي كفيلة بنسف أثر الحسد ولو كان صاحبه تحت التراب منذ قرون.
تجدد الحسد: أحياناً يظن الناس أن الحسد انتهى بموت فلان، لكنه قد يكون حاسداً آخر ما زال حياً، أو أن "خادم الحسد" (من الجن) لا يزال مستقراً في الجسد مكلفاً بالأذى، ولا يرحل بموت الإنسي الذي تسبب في البداية إلا بالرقية والنسف.
الخلاصة: الحسد لا ينتهي بموت الحاسد؛ لأنه "أثر" استقر في جسد المحسود كالسهم أو السم، وموت المسبب لا يزيل الأثر تلقائياً. العلاج: يبقى في الرقية الشرعية والتحصين، ولا يرتبط شفاء المحسود بحياة الحاسد أو موته.
والله أعلى وأعلم.