Şer'i Rukye ve Psikoterapist🩺🍃 الرقية الشرعية و العلاج النفسي
71 subscribers
1.2K photos
451 videos
255 files
476 links
@rukye kanalına erişemiyorum. Paylaşımlara bu kanaldan devam edeceğiz biiznillah. @Rugye1 yeni hesabımdan iletişime geçebilirsiniz
Download Telegram
KANSER NEDEN BÜYÜK BİR HIZLA ARTIŞ GÖSTERİYOR

Kanser hastalığı kendi kendine bu kadar hızlı artmadı !...

Titanyumdioksit adında bir madde var. ve bu maddenin ne kadar tehlikeli bir madde olduğunu kendisinden okuyalım. titanyumdioksit konuşuyor. merhaba!

Ben Titanyum Dioksit 🙂

Atom altı çalışan nanoteknolojik bir boyayım.
Nem dengeleyici olarak da işlem görebilirim.
Boyutum çok küçücük olduğu için sizin DNA yapınızı bile bozabilecek kadar tehlikeliyim ama çok sevimli değil miyim?
İçinde bulunduğum abur cuburun Ambalajıma bir bakar mısınız, ne kadar usluyum. Ehe 🤗
Çocuğunuz bu ürünü aldığı zaman o tazecik hücrelerine nüfuz edebilecek şekilde üretildik.

Hani gördüğünüz leke tutmayan duvar boyaları var ya, lekeyi yok eden. İşte o benim sayemde hep.
Atom altıyım ben.
Evinizde benim gibi bir canlı ile yaşıyorsunuz aslında.
Milyonlarca küçücük ve sevimli nanoteknolojik parçacıklar... Biz bir aileyiz...

Mesela Faruk Günindi abi var. Aidin Salih teyzenin öğrencisi. İşte o bizim için şöyle der; "Beyazlarınız için aldığınız deterjanlar aslında lekeyi çıkarmıyor. İçinde bulunan titanyum dioksit ile beyaza boyuyor."

Bizler diş macunlarında da bulunuruz, dişlerinizi beyazlatmada görev üstleniriz. Oradan da artık vücudunuzun neresine gidersek 😊

Biz Atom Altıyız...

Ahir zamanın en tehlikeli buluşuyuz ama sevimliyiz (!)

Haaa... Bu arada... Uluslararası kodum ise E-171'dir.

🚫 *Titanyum Dioksit İçeren Bazı Ürünler*

♦️ Falım sakızlarda titanyum dioksit var.

♦️ Hamilelere verilen demir ilacı Ferrum fort da titanyum dioksit var.

♦️“Rabelis” adlı tablet ilaçta boyar madde olarak titanyum dioksit var.

♦️ "Fludex" adlı ilaçta

♦️ "Dolorex" adlı ilaçta

♦️ Biobellinda bb cream da CI77891 koduyla titanyum dioksit var

♦️Emedur tablet 200 mg ilaçta

♦️A-ferin adlı ilaçta boyar madde olarak titanyum dioksit var.

♦️BİM a.s nin çocuk diş macununda Cl 77891 koduyla titanyum dioksit var.

♦️Faks el sabununda CI 77891 koduyla titanyum dioksit var.

♦️Soğuk algınlığı ve grip için verilen "Dolven" film kaplı tablette boyar madde olarak titanyum dioksit (E171) var.

♦️Majezik adlı ilaçta titanyum dioksit var.

♦️ Paradontax adlı diş macununda "titanyum dioksit" maddesi var.

♦️Sensodyne naneli diş macununda titanyum dioksit var.

♦️ Sebamed in pişik kremimde titanyum dioksit var.

♦️ Signal dış macunu CI 77891 koduyla titanyum dioksit var.

♦️Dove sabunda da Cl 77891 olarak var.

♦️ Macrol antibiyotikte var

♦️ Panten şampuanda var

♦️Garnıer BB kremde Cl 77891/TITANIUM DIOXIDE olarak var.

♦️ ALERİNİT adlı ilaçta var.

♦️ Ketavel adlı ağrı kesicide var.

♦️Glıss şampuanında da var

♦️ Hamilton güneş kreminde titanium dioxide var.

♦️ Sağlık Bakanlığı nın çocuklara dağıttığı diş macununda da titanyum dioksit var.

♦️Diadermin bb kremde de var

♦️Aquas ve vivatinell bebek güneş kreminde titanyum dioksit var.

♦️ Sensodyn promine 6 12 yaş diş macununda var

♦️Himalaya marka cilt maskesinden titanium dioxide var

♦️ Reflor probiyotıkte e171var

♦️Apireks cold & flu da E171 var

♦️Maybelline colossal kajal göz kaleminde var.

♦️İburamin cold da da titanyum oksit var

♦️Neutrogena deep clean yüz maskesinde titanyum dioksit var.

♦️Sebamed in güneş kreminde var

♦️ Bonibon şekerlerde de var.

♦️ "Medlukast" isimli oğluma alerji için verilen ilaçta “boyar madde olarak titanyum dioksit “içerir diyor.

♦️ Crebros adlı ilaçta yardımcı madde olarak titanyum dioksit var

♦️ NIVEA Dudak nemlendiricisinde var

♦️ Lev-end isimli epilepsi ilacı. Risperdal isimli psikiyatri ilanında var.

♦️ Kolesterol hapı olan TARDEN'DE boyar madde olarak titanyum dioksit içerir, yazıyor.

♦️ Sesu rol on ağdada var.

♦️ Kağıt havlu, tuvalet kağıdı, kağıt, mendiller, bunlarda boş yere etikette aramaya gerek yok bence.

Bunlar %100 selülozdan üretiliyor ama işlenme aşamasında ağartılırken hangi yöntemle, maddeyle ağartılıyor bu önemli. Bu bilgiyi de etikette bulamayız...

♦️Pepticer adlı mide ilacında hem jelatin hem de titanyum dioksit var.

♦️ Nootropil isimli ilaçta E-171 koduyla yazılmış

♦️ Oriflime in diş macununda var
RUKYE ESNASINDA ŞAH DAMARA BASKI UYGULAMAK DOĞRU MU?

Bakın Şah damarı (karotis), beynin ana kan kaynağıdır. Bu damara basmak, sıkmak ya da baskı uygulamak son derece tehlikelidir ve kişiyi öldürebilir

Şah damarı sıkıldığında beyne giden kan akımı azalır veya tamamen kesilir. Beyin dokusu oksijensizliğe dakikalar içinde dayanamaz. Bu durumda ne olur biliyormusunuz⁉️

• Beyin felci (inme) gelişebilir
• Damarda bulunan plaklar kopup pıhtı olarak beyne gidebilir

Kalıcı felç, konuşma kaybı, bilinç kaybı oluşabilir...!!!

ALLAH MUHAFAZA Ani ölüm riski bile vardır...!!!

Bu hareket her ne kadar hastanın iyiliği için görünse bile aslında “cin çıksın ya da ölsün” diye yapılan bir uygulama değil; doğrudan insan bedenine zarar veren fiziksel bir şiddettir.

ŞUNUDA DİYEYİM "ŞAH DAMARINA BASMAK CİNİ ÖLDÜRMEZ"

Bu nokta özellikle bilinmelidir ki Şah damarına basmak cini öldürmez.

Burada Zarar gören cin değil, insandır.. insandır..

Şah damarı insanın hayati bir organıdır. Buraya yapılan baskı Cin üzerinde çok ciddi bir etki sağlamaz, Ama insanı ölüme kadar götürebilir.

PEKİ RUKYE ESNASINDA CAİZ OLAN NEDİR? HAFİFÇE VURMAKTIR

Bedenin belirli yerlerine hafifçe yapılan vuruşlar, cine eziyet verir.

AMA Bu hafifçe vuruş ;

• Boğma değildir
• Damar sıkma değildir
• Boyun, şah damarı, göğüs, solunum yollarına şiddetli dayak atmak değildir.

Bu vuruşlar insan bedenine zarar vermeyen, can güvenliğini riske atmayan, hafifçe bir vuruştur.

İSLAMİ OLARAKDA KONUYA DEĞİNMEK İSTİYORUM Kİ:

Cin eziyet duyar diye insanı boğmak, damarına basmak, nefessiz bırakmak asla CAİZ değildir.

“Cin eziyet görüyor” bahanesiyle insan bedenine işkence yapılamaz.

Peygamberimiz ﷺ hiçbir zaman bir insanı boğarak rukye yapmamıştır🌙

İnsanın sağlığına zarar veren onu ölüme iten hareketler Şer’an haramdır,Tıbben tehlikelidir ve zulümdür...!!!

SON SÖZÜMÜZÜ SÖYLEYELİM:

Şah damarına basmak rukye değildir !

Cini öldürmez, insanı öldürebilir !

Gerçek rukye, insana zarar vermeyen; Allah’ın kelamıyla yapılan güzel bir uygulamadır. Sağlıkla kalın

🌿Uzman rukyeci ve Psikoterapist MUAMMER ÇINAR
السحرة الأطفال خطر على المجتمع وهم العدو القادم
PANİK ATAK

Panik atak, belirgin bir neden veya gerçek bir tehlike olmamasına rağmen kişi-

nin, kendini tehlike altında hissedip, korkmasına neden olan ve fiziksel belirtilerle

ortaya çıkan psikolojik bir problemdir.

Ataklar şeklinde ortaya çıkar ve zaman zaman tekrarlar. Ataklar gittikçe şiddet- lenir. 10 dakika içinde en yüksek düzeye çıkar ve genellikle yaklaşık 30 dakika içinde kendiliğinden geçer.

Atağın şiddetlendiği an da ortaya çıkan panik atak belirtileri;

Kalp krizi geçiriyormuş gibi hissetme,

Nefes almada güçlük ve boğulma hissi,

Göğüste sıkışma,

Sıcak basması, terleme,

Nabzın hızlanması,

Ölüm korkusu,

Baş dönmesi, bayılacak gibi hissetme,

Kontrolü kaybetme hissidir.

Nedenleri tam olarak bilinemese de beyindeki bazı kimyasalların ve hormon dengesizliğinin etkili olduğu düşünülmektedir.

Genetik faktörler, aşırı stres, geçmişte ya da yakın zamanda yaşanan travmatik olaylar, olumsuz duygulara yatkınlık, uyuşturucu madde kullanımının panik atak riskini arttırdığı belirtilmiştir.

Panik Atak Demosu

Nefes alamadığınız travmalarınızı hatırlayın.

Yakınlarınızın başına bir şey gelmesinden korkup, nefes alışverişlerini kontrol ettiğiniz bir an oldu mu?

Küçükken çok hastalandığınız için ilgilenilen bir çocuk muydunuz?

Tansiyonu olan bir yaşlıyla yaşadınız mı? Devamlı tansiyonu ölçülen biriyle.

Ağır hastalıklar yaşadınız mı?

Hayatı dolu dolu yaşamadığınız için hayattan mı korkuyorsunuz?

Panik atağın zararlarını düşünün.

Ne zamandan beri çekiyorsunuz?

Doktora mi gittiniz bu sorun için?

Geçmesi için ne yaptınız?

Köprücük kemiği ve başınızın üzerine vuruşlara başlayabilirsiniz.

Nefes alamamaktan korkuyorum.

Nefessiz kalmaktan korkuyorum.

Adeta boğulduğumu hissediyorum

Kalbim hızlı hızlı çarpıyor.

Bedenimi çok fazla dinliyorum.

Bedenimi dinlemekle kalmıyorum, Dinlediğimde hep olumsuz yorumlar yapıs her şeyi kötüye yoruyorum.

Endişeliyim.

Fiziksel olarak güçsüzüm.

Çocukken yeterince desteklenmedim.

Yakınlarıma çok fazla bağlıyım ve onları kaybetmekten korkuyorum.

Delirmekten, parasız kalmaktan, hastalanmaktan korkuyorum,

Hep tetikteyim.

Her an başıma kötü bir şey gelebilir. Bilinmezliklerden korkuyorum.

Aklımı sis kapladı.

Hayatı kontrol edemiyorum.

Ataklar olduğu zaman, sürekli birileri yanımda olsun istiyorum. O yüzden tek başıma dışarı çıkamıyorum.

Ya dışarıda atağım gelirse?

Atak gelirse ve yanımda beni destekleyecek, hastaneye götürecek kimse olmazsa?

O yüzden kendimi eve kapattım. Dışarıdan soyutladım kendimi. Hayata hiç güven duymuyorum. İçimdeki olayları olumsuz yorumlayan sese kendimi kaptırıyorum. Ve o sesi kendim zannediyorum. Kalp atışlarımı yanlış yorumluyorum. Bana bir şey olacak diye yorumluyorum. Bedenim zayıf düşse, atak geçirdim zannediyorum. Şüpheciyim! Zihnimi yedi bitirdi bu şüphe. Bana bir şey olması konusunda fazla şüpheciyim. Bu beni yordu. Kendime çok kızgınım. Panik atağıma da kızgınım. Beni bırakıp gitmedi Her şeyi deniyorum ama yine de geliyor. Teslim olamıyorum, akışa bırakamiyorum.

Bu ataklar yüzünden hayatım zindan oldu.

Normal insanlar gibi yaşayamıyorum,

Kaç yıldır bunları yaşıyorum.

Ben olayı çok büyütüyorum.

Takma kafana demekle olimuyor. Beri takıyorum!

Kontralců oluyorum

Yalnızlığımla barışamadım.

Hayatla barışamadım,

Hayatı dolu dolu yaşayamıyorum. Nefes alamamaktan korkuyorum. Kötü olaylardan çok korkuyorum.

Suda nefes alamamaktan, depremde göçük altında kalmaktan, başıma fela ketler gelmesinden, hastalıklar sonucu hastaneden çıkamamaktan, kalp krizi geçir mekten korkuyorum.

Hastalık hastasıyım.

"Hepsi bende var mı?' diye düşünmekten kendimi çok yoruyorum.

Kontrolümde olmayan şeylere çok fazla takılıyorum. Ve gerginleşiyorum.

Bu ataklar nedeniyle sıklıkla gerginleşiyorum.

Başımda ve kalbimde gerginliği çok hissederim.

Omuzlarım hep kalkıktır, tetikteyim.

Ben bu sıkıntılı durumdan kurtulmak istiyorum.

Artık panik atağı kendimle birleştirdim.

Herkes bu nedenden bana çok hassas davranıyor.

Onların karşısında zayıf görünüyorum.

Onların karşısında güçlü ve dik duramıyorum.

Bundan artık kurtulmak istiyorum.
Güçlü olmayı istiyorum.

Panik atağımı bedenimde çok yoğun hissediyorum.

Ona odaklanıyorum ve onu şimdi bedenimden serbest bırakıyorum.

Onu uzay boşluğuna gönderiyorum.

Bedenimi dinlemek yerine artık anı yaşamayı seçiyorum.

Bedenimi güçlendirmeyi, güvenmeyi seçiyorum.

Artık olumsuz sese aldırmamayı seçiyorum.

Bugünden itibaren rahatlamayı, kabullenmeyi ve teslim olmayı seçiyorum.

Şimdi geriye kalan tüm olumsuz negatif hisleri bedenimden serbest

bırakıyorum.

Boğazımdan, kalbimden, karnımdan serbest bırakıyorum.
*"Hayat bazen beklediğini vermez; ama hep ihtiyacın olanı verir, yeter ki görmeyi bil."*
Esselamu Aleyküm ve Rahmetullahi ve beraketuh

Bir rukyeci kardeşimizin tıbbi rahatsızlıkları olan bir insan üzerine okunan rukye hakkında sorduğu soruya cevap vereceğim biiznillah.

Tunus beldesinde iken rukye okuyordum.  O odada hicaplı olan başka bayanlarda vardı.

Ben okurken odadaki bazı bayanlar ayakta duruyordu.

Allah azze ve cellenin "yakında sende göreceksin onlarda görecekler" ayetini okumaya başladım

Benim o rukyede üzerinde en çok durduğum kısım nazar ve hased ayetleri idi.

Görmekle alakalı geçen kısmı tekrar ediyordum.

O esnada bayanlardan birisi bağırdı. Sonra o Kadın eşiyle konuştu ve oradakiler bana olanı haber verdiler.

Dedi ki : Ey Şeyh ! Buradaki kız kardeşlerden birisinin gözlüğü şiddetli bir şekilde düştü. Ve ardından bacı dedi ki: "Ben şuan rahatlıkla görebiliyorum".

Bu kadında göz zayıflğı vardı.

Rukye sonrasında bana gözlüğünü getirdiler. Gözlüğü öyle basit bir şey değildi bilakis pahalı kıymetli bir gözlük idi.

Bacının kendiside hicaplı bir halde geldi dedi ki : Vallahi ey Şeyh. ALLAH Seni hayırla mükafatlandırsın.

Bende dedim ki : Ne oldu?

Dedi ki : Ey Şeyh sen o ayetleri okurken gözlerimden bir şey çıktı. Ben bunu hissettim. Taki gözlük yere düştü. Ve ben şuan çok iyi görüyorum.

Ben dedim  ki : Ey kız kardeşim senin başına gelen nedir

Dedi ki : Ey Şeyh benim gözüme bir kara bulut gibi bir şey indi. Ben önümü görmekte zorlanıyordum. Hastanelere gittim. İlaçlar aldım çok tedavi gördüm. En sonunda bu gözlüğüde bana verdiler.

Ancak ben bugün gözlük olmadan çok net görebiliyorum.

Dedim ki : elhamdülillah

Şimdi biz asıl konumuza değinelim

Ben o odada rukye ayetlerini okurken benim amacım bu kız kardeşin üzerine okumak değildi. Ben onun üzerindeki hastalıkları bilmiyordum

Ben okurken sadece nazar ve hasedi kast ediyordum ve bacı benim danışanım olan kişi değildi.

Dolayısıyla rukyeyi bir kişi üzerine okumaya niyet etmen, orada bulunan diğerler kişilere de  fayda sağlamayacağı anlamına gelmez.

İkinci konu ise

Bir rukyeci hayatında böyle durumlara çoğunlukla şahit olur. 

Gözlerinde zayıflık olan, tıbbi rahatsızlıkları olan, bir çok doktorun kendisine çok ilaç söylediği kişiler bile içerisinde göz hased nazar kelimesi geçen ayetleri okurlar ve bunun ile gerek okunmuş su gerek ise üfleme yoluyla rukye yapmış olurlar.

Bu bayanada çok ilaç önerilmişti.  Ancak Ben rukye okurken tamamen kasıtsız ve ondan habersiz bir şekilde   hased ve nazar  ayetleri üzerinde tekrar yaptığım zaman biiznillah onun gözlerindeki nazar çıktı ve gözlerindeki zayıflık geçti. Allah azze ve cellenim dilediği oldu.

Yine bu anlattığım olay, toplu rukye yapmanın faydalarından birisidir.

Esselamu Aleyküm ve Rahmetullahi ve beraketuh

🌿@Rukye
Hadimler yani (cin demek )

Hadimler, daha çok Ortadoğu kültüründe görülen majisyene ya da falcıya yardım eden ona bağlı bedensiz varlıklardır. Ha-dim diyebileceğimiz varlık türleri, cadılarda familiars olarak görülür. Şamanlarda ise "av" sırasında yakaladıkları ruhları (her türlü bedensiz varlığı) ele alabiliriz. Hadimlerin özelliği, diğer kendi türündeki bedensizlere oranla güçlü ve bilgili olmasıdır. Gelişleri, iki türlüdür:

1. Kendileri gelen hadimler:

Bu hadimler, kişi davet etmeden kendileri gelirler. Kişi, her-hangi bir dua okumamış olabilir. Hatta bu konularla hic alakası bilgisi bile yoktur. Bunları üç şekilde inceleyebiliriz:

a. Kişinin doğum saati ile bağlananlar:

Çok nadir görülse de, bazı insanların doğum vakti özeldir ve doğduğu andan itibaren bazı psişik güçlere sahip olurlar ve bu noktada kendisine bir hadim bağlanmış olabilir. Belirli bir yaştan sonra, hadimler gelip kendilerini gösterebilirler ya da bu kişi, onları kullandığı hâlde asla farkında bile olmaz.

b. Kişinin ailesinden kalanlar:

Ailesinin geçmişinde bu güç bulunan ve hadimleri bulunana birine de eğer geçmişteki kişiyle aynı özellikleri taşıyorsa (bu özellikler hangi noktalarda olmalı bilmiyorum; yani ruhsal ve fiziksel mi yoksa sadece ruhsal mı noktası şüpheli biraz) o kişiye ölen kişinin hadimleri gelip isim verir ve hizmet eder.

c. Kişi kendini geliştirdikten ve

enerjisi arttıktan sonra ona gelenler:

Bu hadimler, ya kişinin enerjisinden etkilenip bağlanırlar ya da kişiyle ortak yaşam diye adlandıracağımız bir ilişkiye girmek için. Bu kişiler, enerjisel olarak belli bir seviyeye ulaşmış kişiler-dir ve hadimleri kendi çağırmasa da onlar gelebilir bağlanabilir.

2. Kişinin çağrımıyla gelen hadimler:

Bu hadimler, özel bir davet, dua, rituel gerektirir. Siz çağırdı ğınız için arada bir antlaşma olur, şartlar öner sürülür ve hizmete girerler. Yalnız hadimlerin kendi aralarında da seviyeleri vardır. Hadimler, genelde cin olarak ifade edilir, ama ayrı bir varlık türüdür. Bazılarına göre hadimler, sadece ateş elementine dâhil varlıklardır ama bazı insanlarda hava ve su elementine dahil olan hadimlerde görmüştüm bu yüzden sadece cin değildir diyorum. Yaptıkları şeyler bakımından dörde ayrılırlar;

a) Öğretici Hadim:

Bunlar; iş yapmaz, haber getirmez; ama insana değişik ko-nularda bilgiler öğretirler. Ruhani rehberlerden farkları, direk görünmeleri ve istenildiği an istenilen bilgiyi vermeleridir. Ruhani rehberler, çoğunlukla direk görülmez. Enerjisel ışıklar şeklinde görülür ve ara sıra direk gelirler. Bu hadimler, her türlü bilgiyi direk verirler. Mesela, sizin hiç bilmediğiniz duaya kadar, ama bunlar pek de rastlanmaz.

b) İş Hadimleri:

Bunlar, kişinin isteklerini yerine getirir. Mesela, şu bana âşık olsun gibi istekler yerine getirilir; hatta çok güçlüyse madde aktarımı bile yapabildikleri söylenir. Bunlar, tür olarak öğretici hadimlere oranla daha çok rastlanır.

c) Kulak Hadimleri:

Kulak çakralarının açılmasını sağlarlar. Ayrıca fal bakma yetisi verirler. Yalnız, olaylar görülmez. Duyum şeklinde alınır.

d) Göz Hadimleri:

Bunlar, kulak hadimleri gibi falda yardımcı olurlar; ama farkları, isminden anlaşılacağı gibi göz çakralarını açar, olayları gösterirler. En çok rastlanan hadimlerdendir.

🌿@Rukye